Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skammer meg over enkelte Liverpool fans nå. Jeg skjønner den enorme skuffelsen dere har og hvilket eierengasjement dere har for klubben, men det er ikke riktig å vise det ved å rakke ned på Torres.

 

Hvem, hva og hvor har noen rakket ned på Nando? Jeg har ikke sett noen innlegg de siste sidene hvor noen snakker nedverdigende om han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skammer meg over enkelte Liverpool fans nå. Jeg skjønner den enorme skuffelsen dere har og hvilket eierengasjement dere har for klubben, men det er ikke riktig å vise det ved å rakke ned på Torres.

 

Det er ingen som rakker ned på ham, dog er jeg enig i at det ikke ville vert akseptabelt å sende ham til Chelsea. Du beskriver så godt i ditt tidligere innlegg, hvorfor nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det blir for teit å avslå transfersøknaden. Å tro at en spiller kommer til å spille like bra etter noe sånt er veldig naivt. Det er synd at det har blitt slik, men om en spiller vil dra fra klubben så gjør han det. Torres kan erstattes til £40m.

 

Synes også det er spesielt og skuffende at det ikke er lenge siden han var ute i media og sa at han skulle bli.

Lenke til kommentar

Synes det blir for teit å avslå transfersøknaden. Å tro at en spiller kommer til å spille like bra etter noe sånt er veldig naivt. Det er synd at det har blitt slik, men om en spiller vil dra fra klubben så gjør han det. Torres kan erstattes til £40m.

 

Synes også det er spesielt og skuffende at det ikke er lenge siden han var ute i media og sa at han skulle bli.

Personlig så synes jeg at det er det rareste :p

Som det er sagt tidligere så ble han igjen i sommer og han har uttalt at han vil bli i klubben for å så avslutte sin karriere i Atletico :cry:

Lenke til kommentar

Den tranfser søknaden til Torres, var den rettet mot Chelsea, eller var det en søknad han la inn om å bli solgt til hvilken som helst klubb?

 

Jeg håper for Torres sin skyld at han ikke vil til Chelsea. Da blir han Owen 2.

 

Men jeg forstår han vil bort, men jeg håpet han ville vente til sommeren å se hvordan sesongen endte. Men når stakkaren har hatt Kuyt og N'gog som spissmakere, og ser på Villa som bøtter inn med mål og storkoser seg i Spania så er det ikke rart han vil bort fra den nitriste spillestilen til Liverpool.

Lenke til kommentar

Teit å avslå transfersøknaden med så få dager igjen for å få en erstatter, selge mannen som har brakt oss haugevis av supportere og som regnes som et ikon i klubben, til Chelsea?!

 

Spar meg.

Det er sant det er få dager igjen, og jeg ser den. Sannsynligvis er vel det også grunnen til at den ble avslått, men det er ganske mye som tyder på at Torres forlater oss i løpet av sommeren.

 

Utrolig at han ikke ser hvor tøft det er for LFC-supportere å se han gå til Chelsea. Hadde han gått til en klubb i hjemlandet, greit nok etter en tøff periode her, men en rivaliserende klubb i PL?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror Torres har forstått iløpet av de årene han har vært i klubben at å gå til en rivaliserende topp 4 klubb er helt uakseptabelt, og vil risikere og miste sin heltestatus i klubben.

 

Og så til Chelsea av alle lag. Kjøpelag #2(var for 2 år siden kjøpelag #1).

 

Da Torres kom til Liverpool, var det mange andre landsmenn i klubben og i støtteapperatet. Nå er så si alle disse borte, så det kan ha noe med dette å gjøre at han ikke trives like bra lenger. Men det er også derfor han ikke vil passe inn i Chelsea. Sammen med resten av de overbetalte horene i klubben.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner; må en klubb gå ut med at en spiller har levert inn en transfer-request? Som Liverpools offisielle nettsider har gjort i kveld. Dette senker jo prisen på spilleren enormt.

Men det vil også få andre klubber til å se på den spilleren, så kanskje de tenker at hvis de klarer å holde han til i sommmer så kommer flere intreserte klubber

Lenke til kommentar

Da Torres kom til Liverpool, var det mange andre landsmenn i klubben og i støtteapperatet. Nå er så si alle disse borte, så det kan ha noe med dette å gjøre at han ikke trives like bra lenger.

Akkurat dette er veldig forståelig. Og hvis han går så ender han nok opp i Spania tipper jeg. Transfersøknaden var vel ikke spesifikk til Chelsea heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...