Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at jeg begynner å bli rimelig lei av såkalte "profesjonelle" fotballspillere som signerer kontrakter på å utføre en jobb på et bestemt sted i X antall år for så å begynne å sutre og grine fordi de ikke gidder å gjøre jobben de får (rimelig godt) betalt for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faktisk et veldig lurt trekk å nekte transfersøknaden og gå ut med det offentlig. På den måten kan andre klubber, forhåpentligvis utenfor England spare opp/gjøre klare midler for så å by på Torres til sommeren og vi vil slippe å måtte selge til Chelsea.

 

En annen ting er vel at de håper Torres forandrer mening etter at denne grusomme sesongen er over.

Endret av Cappo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffende, kunne skjønt det i sommer, men NÅ gir det ingen mening. Ny eiere med kapital, ny trenER som spiller ordentlig fotball, ny stjernespissmakker. Hvorfor ikke fortsette hvertfall til sommeren? Nei, dette liker jeg ikke. Håper bare han har motivasjon til å fortsette å spille for oss.

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd for Liverpool som ser ut til å miste en profil og fanfavoritt. Men på en annen side er det ikke rart at en kvalitetsspiss som Torres ikke aksepterer å havne utenfor Champions League flere år på rad. Han er ingen Del Piero, som gikk ned med skipet. Suarez er en god spiller, og helt ærlig tror jeg han kan putte like så mange mål som Torres ville gjort denne sesongen, men lagmoralen vil nok få en støyt vil jeg tro.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er skuffende etter hva han har sagt tidligere ja, men jeg har ingen problemer med å forstå at han ønsker nye utfordringer. Han kom til Liverpool for å vinne titler, han har fått mange lovnader om at ting skal bli bedre. Han har vært lojal og håpet at det skulle skje, men ting har bare gått dårligere og dårligere. Selv om ting kan se litt lysere ut akkurat nå, er sesongen allikevel ødelagt etter den forferdelig starten. Hvor lenge skal han fortsette å være lojal uten at vi klarer å få skuta på rett kjøl?

Lenke til kommentar

Det er skuffende etter hva han har sagt tidligere ja, men jeg har ingen problemer med å forstå at han ønsker nye utfordringer. Han kom til Liverpool for å vinne titler, han har fått mange lovnader om at ting skal bli bedre. Han har vært lojal og håpet at det skulle skje, men ting har bare gått dårligere og dårligere. Selv om ting kan se litt lysere ut akkurat nå, er sesongen allikevel ødelagt etter den forferdelig starten. Hvor lenge skal han fortsette å være lojal uten at vi klarer å få skuta på rett kjøl?

En sesong til ? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...