Hyperio Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ok, sett at Torres faktisk drar da. Hvem skulle vi erstattet han med? Nå er vel bare å glemme, men til sommeren. Benzema anyone? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Merkelig greier. Hvorfor skal han dra nå som ting ser ut til å ordne seg i klubben og klassespillere vil komme både nå og til sommeren? Kanskje han ser noe som dere ikke ser? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og nå kommer ryktene om at han blir. Jeg blir gal. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Heilt ærleg, så ser eg ingen som kan erstatte den spelaren Torres er når han er i form. Trist, men sant. Dog har eg ikkje spesielt god oversikt over spelarar der ute... 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og nå kommer ryktene om at han blir. Jeg blir gal. link ? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Må si at jeg begynner å bli rimelig lei av såkalte "profesjonelle" fotballspillere som signerer kontrakter på å utføre en jobb på et bestemt sted i X antall år for så å begynne å sutre og grine fordi de ikke gidder å gjøre jobben de får (rimelig godt) betalt for. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det blir nok som superpara sa i såfall, at han forsvinner til Sommeren. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 "LFC har bekreftet at Torres har levert inn en transfersøknad, som klubben har avslått. "LFC forventer at han viser respekt for sin kontrakt og fansen." 5 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Så var det i alle fall bekreftet at Torres ønsker seg bort. Var jo det jeg sa; i dagens fotball forundrer ingenting meg lenger. Spiller ingen rolle hva man har sagt eller gjort tidligere. Ronaldo, Benitez og mange flere var tidligere eksempler, nå kan vi føye Torres også til den lista. Endret 28. januar 2011 av Superparanoid Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det har vi andre gjort for flere år siden. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Benzema anyone? Nei. Ok, noen andre ideer? Som er noenlunde realistisk. Llorente hadde vært mer perfekt nå enn noen gang, men er visst ikke til salgs. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror vi alle hadde bedre tro om Torres :/ Han skuffet iallefall meg -.- Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Faktisk et veldig lurt trekk å nekte transfersøknaden og gå ut med det offentlig. På den måten kan andre klubber, forhåpentligvis utenfor England spare opp/gjøre klare midler for så å by på Torres til sommeren og vi vil slippe å måtte selge til Chelsea. En annen ting er vel at de håper Torres forandrer mening etter at denne grusomme sesongen er over. Endret 28. januar 2011 av Cappo 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Skuffende, kunne skjønt det i sommer, men NÅ gir det ingen mening. Ny eiere med kapital, ny trenER som spiller ordentlig fotball, ny stjernespissmakker. Hvorfor ikke fortsette hvertfall til sommeren? Nei, dette liker jeg ikke. Håper bare han har motivasjon til å fortsette å spille for oss. Endret 28. januar 2011 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Trodde dette bare var et av de vanlige mer eller mindre løse ryktene rundt han i hvert vindu, men det ser dårlig ut. Føler meg bare skuffet. Er spent på hva som skjer i morgen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Synd for Liverpool som ser ut til å miste en profil og fanfavoritt. Men på en annen side er det ikke rart at en kvalitetsspiss som Torres ikke aksepterer å havne utenfor Champions League flere år på rad. Han er ingen Del Piero, som gikk ned med skipet. Suarez er en god spiller, og helt ærlig tror jeg han kan putte like så mange mål som Torres ville gjort denne sesongen, men lagmoralen vil nok få en støyt vil jeg tro. 4 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er skuffende etter hva han har sagt tidligere ja, men jeg har ingen problemer med å forstå at han ønsker nye utfordringer. Han kom til Liverpool for å vinne titler, han har fått mange lovnader om at ting skal bli bedre. Han har vært lojal og håpet at det skulle skje, men ting har bare gått dårligere og dårligere. Selv om ting kan se litt lysere ut akkurat nå, er sesongen allikevel ødelagt etter den forferdelig starten. Hvor lenge skal han fortsette å være lojal uten at vi klarer å få skuta på rett kjøl? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er skuffende etter hva han har sagt tidligere ja, men jeg har ingen problemer med å forstå at han ønsker nye utfordringer. Han kom til Liverpool for å vinne titler, han har fått mange lovnader om at ting skal bli bedre. Han har vært lojal og håpet at det skulle skje, men ting har bare gått dårligere og dårligere. Selv om ting kan se litt lysere ut akkurat nå, er sesongen allikevel ødelagt etter den forferdelig starten. Hvor lenge skal han fortsette å være lojal uten at vi klarer å få skuta på rett kjøl? En sesong til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå