kloffsk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 La Torres dra. Han er på ingen måte uerstattelig. OK om han blir, men i det siste har han vært gjennomsnittlig og sur. 4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Liker ikke at Barrett har skrevet det. Enig Kloffsk, men hva med 50£mill while where at it? All i want for Chritsmas is Torres i debysessongen, resten av karriæren. En annen ting, om Torres går (ja nå har jeg en ekkel følelse), så er vi like langt på spiss fronten. Noe som er et hjertesukk i seg selv. Endret 28. januar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå går ryktene på Twitter i at Torres kommer med statement i morgen der han "commiter" til klubben. Har følt meg trygg hele tiden, men mulig jeg feirer med en kald en, hvis så skjer alikevel Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Torres forsvinner. Bare å vende seg til det først som sist. Når både Tony Barret og Guillem Balague melder om det samme, er det egentlig ikke noe å lure på en gang. Forferdelig trist, men det kommer garantert til å skje. Forhåpentligvis blir de ikke enige tidsnok i dette overgangsvinduet, men da forsvinner han i neste. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Greit nok om han skulle bestemme seg for å gå, men at han velger å dra til Chelsea hvis det skjer liker jeg ikke. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ønskescenario: Liverpool får 50M. Torres går til Chelsea og Chelsea misser CL-plassen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ønskescenario: Liverpool får 50M. Torres går til Chelsea og Chelsea misser CL-plassen. Ønskescenario: Torres blir i Liverpool, og Liverpool tar CL-plassen. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) GITT at Torres drar til Chelsea da. Endret 28. januar 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ^What Termo said. Trist blir det iallefall, men han kunne i det minste valgt å reise til Spania istedenfor London og Chelsea. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå har det hverken kommet et bud fra Barcelona eller Real Madrid, ikke har de spesielt bruk for han heller. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når skal det holdes pressekonferanse for Suärez, noen som vet? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når han har gjennomgått medical og akseptert personlige krav. Når det er sagt så kan en EVENTUEL overgang for Torres gjøre at Suarez får kalde føtter. Det hadde vært nedtur det. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når skal det holdes pressekonferanse for Suärez, noen som vet? Blir vel når de er ferdig å forhandle kontrakt med han og sånt. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Kontraktsforhandlingene skal være ferdig. Endret 28. januar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da blir det vel i morra eller over helga.. Tipper han spiller mot Stoke, jeg! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Håper vi stiller som dette mot Stoke og fremover ----Reina---- Kelly-Skrtel(Carra)-Agger-Johnson ----Lucas---- ---Meireles--Gerrard--- Maxi/Cole-Torres-Suarez Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tony Barrett på twitter: For all those saying Torres story is wrong, no one would be happier than me if it was. But it's not. Begynner å bli seriøst redd no... han virkar jo rimelig skråsikker, og han er vel blant dei meir truverdige? Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Blir ikke klok på det, så jeg legger meg og håper på det beste.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Merkelig greier. Hvorfor skal han dra nå som ting ser ut til å ordne seg i klubben og klassespillere vil komme både nå og til sommeren? Hvis det stemmer at Torres vil til Chelsea så har vi særdeles liten tid til å erstatte han. Eventuelt hvem skulle vi kjøpt? Eller skulle vi ventet til sommeren og satt vår lit til trioen Cole, N'Gog og Suarez på topp? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 håpet vi endelig skulle ha to klasse spisser SÅ SKJER DETTE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå