Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Mer enn noen gang tidligere, må vi stå samlet. Vi må leve i nuet, og ta en kamp om gangen. Vi må plukke flere poeng, vinne kamper og klatre på tabellen. Det er vår utfordring, og jeg håper på hjelp fra våre supportere til å gjøre det, siteres 26-åringen i tabloidavisen The People, gjengitt av Skysports.com.

 

- Jeg tenker kun på Liverpool, og å redde sesongen vår. Jeg er profesjonell, og ønsker alltid å fullføre mine kontrakter. Jeg har ikke vurdert å forlate Liverpool, selv om det i fotball også avhenger av klubben., legger han til.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tony Barrett i The Times hevder at Torres via telefon har fortalt folk innen ledelsen i Liverpool at han ønsker at klubben skal inngå formelle forhandlinger med Chelsea, og at han nå ønsker å forlate Merseyside.

Kjente det kom en klump i halsen når jeg leste dette. Håper det ikke stemmer men Barret pleier vell å være en trofast kilde?

 

Faen nå ble jeg helt satt ut, blir jævlig skuffa om han drar fra oss nå. Men vi får bare vente og se

Lenke til kommentar

Ingen spillere er større en klubben uansett! FÅr bare håpe at han ikke drar! Da blir eg deppa først, så grining derretter fulgt av et enormt har mot Torres noe som igjenn vil lede til drapstanker som igjenn vil få meg innlagt på et mental sykehus ! :p

 

Neida, men fra spøk til revolver! Vil Torres dra så ser eg ingen måte å holde han tilbake på! Folk har jo alltids sagt en ting og gjort noe helt annet

Lenke til kommentar

Syntes ikke budet er fristene i det hele tatt. Vil ikke selge Torres til noen for noen som helst pris.

 

 

MEN om han ikke ønsker å spille i Liverpool så kan vi jo ikke tvinge han , men må si jeg blir skuffet om han forlater oss nå når ting endelig så til å begynne å se lysere ut.

 

Torres å Suarez på topp og en Gerrard som leverer gode baller til dem kan jo bli bra.

Lenke til kommentar

Torres2DM0209_468x313.jpg

 

Du sa du kom til klubben for å vinne trofeer. Det har vært mye opp og ned, og jeg forstår du har vært frustrert til tider. Når man er på samme lag som Roy Hodgson, Paul Konchesky, Christian Poulsen osv. så skjønner jeg godt at du har større ambisjoner. Du var nære ved å forlate oss sommeren 2009, men du ble. Nå er Luis Suärez hentet inn, King Kenny Dalglish har tatt over klubben, vi har begynt å spille fotball & vinne igjen og ikke minst har vi fått nytt eierskap som er klar til å bruke penger på klubben.

 

Hvorfor dra nå?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...