Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde spekulasjonene vært linket til en annen klubb en Chelsea så hadde jeg begynt å skjelve i bena. Men det er jo ikke første gangen Chelsea har kommet med et bud på Torres.

 

Og jeg tror nada på at Torres selv har sagt han vil forhandle med Chelsea. Det er ren bullshit. Noe annet om Commoli og agenten til Torres har sagt noe.

Lenke til kommentar

Tror ikke Torres forsvinner. Er mye snakk om det i LFC TV studioet akkurat nå, hvor de ber supporterne stole på Torres og klubben å at de gjør det riktige. De sier også at det er viktig at supporterne ikke går i mot Torres nå som Chelsea har lagt inn et bud, og når vi ikke vet om han vil dra eller ikke. Kan bare være at Torres ignorerer Chelsea sitt n'te forsøk på å hente han. Vår nr 9 sa jo for rundt ett år siden at han alltid vil respektere kontrakten sin og ikke bryte den.

Lenke til kommentar

Føles helt fantastisk å få inn en spiller som jeg har ønsket lenge. Håper han lykkes. :)

 

Når det gjelder Torres så tar jeg det helt med ro. Blir ekstremt overrasket om han går da. Suarez-dealen må jo også få Torres til å bare få ennå mer lyst til å bli hos oss.

 

Virker som om ting endelig går i riktig retning for oss på flere områder.

Lenke til kommentar

Snakk om å være kresne, endelig en mann som kanskje kan få spillerne dere er ute etter, spillere som i mine øyne ligger over dagens Liverpoolnivå, og så er det ikke godt nok, for det er ikke "The Liverpool Way". Latterlig å syte på Comolli etter så kort tid i klubben. Budene så langt har vært skandaløse, men det spørs om det er Comollis verk.

Plz a. Liverpool har alltid opptrett profesjonelt gjennom tidene, og TLW står sterkt i klubben. Nå er det ikke akkurat mange som har uttalt seg noe om Comolli, du får rette pekefingern mot guttorm. Men det er da ikke tvil i at han har gått frem ganske sleipt når de øvrige klubbene er ute i media og klager på måten det har blitt gjort på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...