Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting overrasker meg i fotballen lenger, så ser ikke bort i fra at Torres kan havne i Chelsea, til tross for hva har sagt og gjort tidligere. Ronaldo er ikke det eneste eksemplet når det gjelder å skape falske forhåpninger. Hvor mange ganger hevdet f.eks. ikke Benitez at Alonso ikke var til salgs?

 

Håper selvsagt ikke Torres forsvinner. Spesielt ille vil det være om han forsvinner nå i slutten av dette overgangsvinduet, og vi vil ikke rekke å hente inn noen erstatter. Suarez er ikke ment som noen erstatter for Torres, men som spissmakker til Torres.

Lenke til kommentar

Torres kommer aldri til å gå til Chelsea. Ingen annen engelsk klubb for den saks skyld. Det er bare slik en person han er. Hvis han mot forventning forlater Liverpool, så vil det nok mest sannsynligvis være til en spansk klubb. Og av spanske klubber er det vel stort sett bare Barcelona og Real Madrid som har råd til Torres pr. idag. Men jeg tror ikke han er så lysten på å spille på Real Madrid, så da er det i grunn kun Barcelona igjen.

 

Det er tross alt en grunn til at han blir i Liverpool. Oppsiktsvekkende klubblojalitet til utlending å være, samtidig som vi ikke skal helt overse det faktum at det faktisk ikke er mange klubbalternativene for Torres.

 

Når det er sagt, så tror jeg ikke Torres forsvinner. Hvertfall ikke dette vinduet og heller ikke neste. Jeg tror han takler denne nedturen (han har tross alt ikke vært superbra selv for det meste, hadde vært noe annet om han spilte bra, man laget fortsatt tapte gang på gang)

og har blitt såpass overbevist om at Liverpool endelig har fått noen eier som mener big buisness.

For med nye eier som mener big buisness og en manager som forstår offensiv fotball (om Kenny fortsetter eller det blir en ny har jeg ingen formening om for øyeblikket) og noen forsterkninger av troppen med klassespillere, så kan faktisk neste sesong bli den sesong med størst mulighet for Liverpool til å endelig vinne serien.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

SLUTT Å SPEKULERE I OM TORRES SELGES. FOR DET GJØR HAN IKKE :)

torreschelsea.jpg

 

orly?

 

For å være helt ærlig så håper jeg at Chelsea holder seg for god til å by 35 millioner pund for en skadeutsatt humørspiller som til stadighet lengter hjem til Spania. For den samme summen går det an å få 2-3 spillere som kan gå inn og forsterke laget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...