Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser lyst på kveldens kamp, tror det løsner for spissene og vi holder nullen.

Men er redd for at Martins kan skape litt problemer med farten sin.

 

danno_o; Fett for deg, reiser du med Sabratours?

6898647[/snapback]

 

Agger demmer opp for farta vettu! Hvis han spiller da..

6899374[/snapback]

 

Vi må ha Ben Johnson eller Asafa Powell i midtforsvaret for å ta igjen Martins :/

 

Men faen, vi vinner seff.

Lenke til kommentar

En veldig bra gjennomført kamp, og noe vi trengte etter en noe laber periode. Alonso viser at han er i form igjen, men en bra gjennomført kamp. Krempasninger, ballgjenvinning og mål fra godt innpå egen banehalvdel! :D

 

Spissamarbeidet mellom Kuyt og Bellamy blomstrer til, og man ser hvordan de to utfyller hverandre på alle måter. Bellamys fart og pasningsfot som alltid terroriserer motstanderens forsvar, og Kuyts hodestyrke, avslutningsevne og fotballintelligens. Etter litt tilpasning til spillestil og lignende ser jeg for meg disse to som et fantastisk spisspar i fremtiden. Herlig at Kuyt fikk debutmålet sitt også. Bellamy burde puttet, men han virker litt ute av scoringsform for tiden. Det gjør dog ingenting så lenge han er så nyttig for laget. Målene vil komme, det var akkurat samme situasjon for ham i Blackburn.

 

Forsvaret. Litt ruskete i starten av andre omgang, men ellers god kontroll på Newcastle. Agger viser seg mer og mer som et fantastisk kjøp.

 

Vi må gjøre noe med effektiviteten, burde scoret minst 3-4 mål i dag. Men så lenge vi vinner skal man vel ikke klage for mye. :)

 

Litt tam dommer i dag, for øvrig. Synes han gjør en del rare greier. Newcastle skulle hatt et klart straffespark da Carragher handset 2(!) ganger. Liverpool skulle hatt straffe da Kuyt ble dyttet i ansiktet med to strake armer, og da Ameobi(?) handset. Garcia burde ikke hatt gult kort for handsemålet, da han var i klar ubalanse i en duell med en Newcastle-spiller. Selvsagt ikke mål, men heller ikke noe gult kort. Og ellers er det en haug av frispark til/mot begge lag jeg synes er svak dømming.

 

Men alt i alt - fornøyd med at vi igjen viser litt godt spill, scorer mål og holder nullen. Gleder meg til Tottenham på lørdag (nok en gang 13.45 ...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...