Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 så leng vi vinn så er jeg fornøy..vi trenger seier nå Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 så leng vi vinn så er jeg fornøy..vi trenger seier nå 6897457[/snapback] Det kan vi alle skrive under på Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 så leng vi vinn så er jeg fornøy..vi trenger seier nå 6897457[/snapback] Det kan vi alle skrive under på 6897628[/snapback] *Skrive under* Vi har gode spillere, men det er noe som mangler forsatt. Jeg håper vi klare å vinne nå... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ser lyst på kveldens kamp, tror det løsner for spissene og vi holder nullen. Men er redd for at Martins kan skape litt problemer med farten sin. danno_o; Fett for deg, reiser du med Sabratours? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ser lyst på kveldens kamp, tror det løsner for spissene og vi holder nullen.Men er redd for at Martins kan skape litt problemer med farten sin. danno_o; Fett for deg, reiser du med Sabratours? 6898647[/snapback] Agger demmer opp for farta vettu! Hvis han spiller da.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som skal på Three Lions i Trondheim og se kampen i kveld? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Setter en hundrings på LPool ikveld...så er kvelden sikret både med tap og seier Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Lurer på om vi klarer å vinne over Newcastle, men vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Blir en jevn kamp tror jeg! Skal bli arti.. Satser på LFC seier da : ) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ser lyst på kveldens kamp, tror det løsner for spissene og vi holder nullen.Men er redd for at Martins kan skape litt problemer med farten sin. danno_o; Fett for deg, reiser du med Sabratours? 6898647[/snapback] Agger demmer opp for farta vettu! Hvis han spiller da.. 6899374[/snapback] Vi må ha Ben Johnson eller Asafa Powell i midtforsvaret for å ta igjen Martins :/ Men faen, vi vinner seff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som skal på Three Lions i Trondheim og se kampen i kveld? 6900805[/snapback] antar jeg må det ja;) hva er vel bedre enn stemningen der? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvilken keepertabbe på Alonsos mål! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvilken keepertabbe på Alonsos mål! 6904839[/snapback] Keeperen stod der han skulle, han hadde bare uflaks. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En bra kamp. Endelig! Herlig at Kuyt scorte, både Bellamy og Garcia var farlig nærme. Og for et mål av Alonso! Herlig! =D Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En veldig bra gjennomført kamp, og noe vi trengte etter en noe laber periode. Alonso viser at han er i form igjen, men en bra gjennomført kamp. Krempasninger, ballgjenvinning og mål fra godt innpå egen banehalvdel! Spissamarbeidet mellom Kuyt og Bellamy blomstrer til, og man ser hvordan de to utfyller hverandre på alle måter. Bellamys fart og pasningsfot som alltid terroriserer motstanderens forsvar, og Kuyts hodestyrke, avslutningsevne og fotballintelligens. Etter litt tilpasning til spillestil og lignende ser jeg for meg disse to som et fantastisk spisspar i fremtiden. Herlig at Kuyt fikk debutmålet sitt også. Bellamy burde puttet, men han virker litt ute av scoringsform for tiden. Det gjør dog ingenting så lenge han er så nyttig for laget. Målene vil komme, det var akkurat samme situasjon for ham i Blackburn. Forsvaret. Litt ruskete i starten av andre omgang, men ellers god kontroll på Newcastle. Agger viser seg mer og mer som et fantastisk kjøp. Vi må gjøre noe med effektiviteten, burde scoret minst 3-4 mål i dag. Men så lenge vi vinner skal man vel ikke klage for mye. Litt tam dommer i dag, for øvrig. Synes han gjør en del rare greier. Newcastle skulle hatt et klart straffespark da Carragher handset 2(!) ganger. Liverpool skulle hatt straffe da Kuyt ble dyttet i ansiktet med to strake armer, og da Ameobi(?) handset. Garcia burde ikke hatt gult kort for handsemålet, da han var i klar ubalanse i en duell med en Newcastle-spiller. Selvsagt ikke mål, men heller ikke noe gult kort. Og ellers er det en haug av frispark til/mot begge lag jeg synes er svak dømming. Men alt i alt - fornøyd med at vi igjen viser litt godt spill, scorer mål og holder nullen. Gleder meg til Tottenham på lørdag (nok en gang 13.45 ...). Lenke til kommentar
OHell Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Go Liverpool!! Kjekt me ein seier nå! HERLIKT! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Deilig med seier nå ja.. Fikk ikke sett andreomgangen og det fantastiske målet.. Gleder meg til Riise er tilbake, Aurelio er for så vidt helt grei i forsvar, men framover på banen suger han big time! 90% av innlegga hans forsvinner opp på tribunen eller til innkast på andre sida av banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Aurelio er god nok han, men Riise er bedre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jess! Her er målet til Alonso, det gleder og se slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 men bra kamp av våre røde helter... personlig syns jeg at luis Garcia spilte en veldig god kamp,,,,Agger spilte nok en bra kamp for liverpool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå