kloffsk Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Kjeder du deg Jotun? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Nei, vil ikke si det. Skal legge meg tenkte eg. Er ikke alle som kan ligge å dra seg til langt på dag med lønn fra staten og pappapenger vet du. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Hehe, må være fordelen med å både være smart og født inn i en rik familie. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Ikke sant Eg derimot....... aiai. La oss snakke om noe mer hyggelig, tabellen f. Eks. Bra plassering på Liverpool? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27604&zone=1 Russerne eier virkelig ikke skam... 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Føyer seg vel bare inn i rekken av bud de har hatt på han. Men dette er det laveste. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Den dagen Torres går til Chelsea mister jeg troa på PL. Det er så jævlig mye feil ved toppfotballen i disse dager. 3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Helt enig. Satser på Torres er ekte vare, det virker sånn. Egentlig burde han ha dratt for lenge siden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Om Hodgson fortsatt hadde ledet laget tror jeg nok Torres hadde vært tilbøylig mot å dra. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Ja, jeg tenker også når Alonso, Arbeloa og Masche dro, halve kjernen forsvant liksom. Så Benitez + alt tullet med eierene. Han hadde Pepe igjenn da, Pepe er nr 1. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Er det bare meg eller virker det mer fristende med Adam en Suarez? Har en liten følelse på at Suarez kan bli en slags Kuyt v2.0. Ikke det at kuyt ikke er en hardarbeidene spiller, men han ble ikke den stor spilleren han hadde vært i nederland. Jeg tror egentlig at Adam kunne passet godt inn på liverpools midtbane Reina Kelly-Wilson-Agger-Johnson Gerrard-Meireles-Adam Pacheco-Torres-Suarez Kunne tenkt meg å sett det oppsettet Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Vi hadde nok vært skremmende dårlig defensivt med den lagoppstillingen. Faktisk ikke en eneste blant de 6 fremste på banen som har defensive kvaliteter. Hadde også vært livsfarlig på dødballer mot oss, med så mange smågutter på banen. Den kunne kanskje gjort det bra i den spanske serien. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Interessent oversikt over vår transferaktivitet i sommer og nå i januar. Vi er +11M mens Arsenal er -8M, Man U -10M, Chelsea -18M, Tottenham -21M og Man City -124M. Kilde Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Og det er for meg ganske opplagt at en først byr under det klubben forlanger for så å kunne megle på prisen senere og forhåpentligvis komme til enighet om en mellomting mellom det de forlanger og det som ble bydd. På gatemarkeder kalles dette "pruting". "Do vil ha kjede? Kosta 500 kronor" "næh, du kan få 150?" "Nainainai, altfor lavt, men jai kan gi dai spesialpris, ikke sant, 450 kronor" OSV. For reference: Ellers: Happy birthday til Carra! Dette budet på Torres tror jeg er noe skremselspropaganda, evt tåkelegging for å trekke oppmerksomheten bort fra ... noe annet. Suarez virker å nærme seg, og det liker jeg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 OKM har et poeng. Har tenkt på det ørten ganger da det blir lansert "nye" startoppstillinger her. Det er 9 av 10 ganger disse fantasi-lagene hadde blitt offer for både 2, 3 og 4 baklengs i vanlige PL-matcher. Unektelig håpløse oppstillinger. Å gå fra den trauste 4-5-1 greia til Benitez over i en 4-3-3 med Gerrard-Meireles-Adam Pacheco-Torres-Suarez er selvmord/å ikke tenke lenger enn til sin egen nesetipp. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Balague påstår på Twitter at Torres ønsker at LFCfortsetter forhandlinger med Chelsea om en overgang. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Nekter å tro at Chelsea+Torres er noe hold i, så tar det knusende med ro. Er ikke mange dager siden det kom sitater fra Torres fra at fremtiden hans lå i Liverpool. Endret 28. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Å hente Adam for så å bruke han, Meireles og Gerrard som 3 sentrale midtbanespillere på midtbanen, blir nok bestående av litt for mye offensive og for lite defensive kvaliteter, ja. Men angrep er det beste forsvar, riktig? Dere husker jo 2008/2009 sesongen. Da var vi bunnsolide defensivt og fryktelig gode offensivt, men jeg spekulerer litt i at Mascherano og Alonso var mye av grunnen til det. Derfor ser jeg helst at vi ikke gjør det slik. Jeg er også enig med at Suärez kan bli en ny Kuyt, så jeg er egentlig ikke lysten til å bruke nærmere 200 millioner på han. Og for dere som lurer: Torres' going nowhere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Nekter å tro at Chelsea+Torres er noe hold i, så tar det knusende med ro. Er ikke mange dager siden det kom sitater fra Torres fra at fremtiden hans lå i Liverpool. Tør jeg nevne Cristiano Ronaldo? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Synes det er veldig rart det er akkurat den journalisten som skriver det, men jeg nekter å tro det er sant. Også Chelsea da, LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå