Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller virker det mer fristende med Adam en Suarez? Har en liten følelse på at Suarez kan bli en slags Kuyt v2.0. Ikke det at kuyt ikke er en hardarbeidene spiller, men han ble ikke den stor spilleren han hadde vært i nederland. Jeg tror egentlig at Adam kunne passet godt inn på liverpools midtbane :)

 

Reina

Kelly-Wilson-Agger-Johnson

Gerrard-Meireles-Adam

Pacheco-Torres-Suarez

 

Kunne tenkt meg å sett det oppsettet :)

Lenke til kommentar

Og det er for meg ganske opplagt at en først byr under det klubben forlanger for så å kunne megle på prisen senere og forhåpentligvis komme til enighet om en mellomting mellom det de forlanger og det som ble bydd.

 

På gatemarkeder kalles dette "pruting".

 

"Do vil ha kjede? Kosta 500 kronor"

 

"næh, du kan få 150?"

 

"Nainainai, altfor lavt, men jai kan gi dai spesialpris, ikke sant, 450 kronor"

 

OSV.

 

For reference:

 

;)

 

 

Ellers:

 

Happy birthday til Carra!

 

Dette budet på Torres tror jeg er noe skremselspropaganda, evt tåkelegging for å trekke oppmerksomheten bort fra ... noe annet.

 

Suarez virker å nærme seg, og det liker jeg.

Lenke til kommentar

OKM har et poeng. Har tenkt på det ørten ganger da det blir lansert "nye" startoppstillinger her. Det er 9 av 10 ganger disse fantasi-lagene hadde blitt offer for både 2, 3 og 4 baklengs i vanlige PL-matcher. Unektelig håpløse oppstillinger.

 

Å gå fra den trauste 4-5-1 greia til Benitez over i en 4-3-3 med

Gerrard-Meireles-Adam

Pacheco-Torres-Suarez

er selvmord/å ikke tenke lenger enn til sin egen nesetipp.

Lenke til kommentar

Å hente Adam for så å bruke han, Meireles og Gerrard som 3 sentrale midtbanespillere på midtbanen, blir nok bestående av litt for mye offensive og for lite defensive kvaliteter, ja. Men angrep er det beste forsvar, riktig? Dere husker jo 2008/2009 sesongen. Da var vi bunnsolide defensivt og fryktelig gode offensivt, men jeg spekulerer litt i at Mascherano og Alonso var mye av grunnen til det.

 

Derfor ser jeg helst at vi ikke gjør det slik. Jeg er også enig med at Suärez kan bli en ny Kuyt, så jeg er egentlig ikke lysten til å bruke nærmere 200 millioner på han.

 

Og for dere som lurer: Torres' going nowhere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...