AKIversen Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Personlig så har jeg mere lyst på Adam en Suarez 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 £18-19 mill kan jeg leve med. £10 mill for Adam er også ok, men jeg mener Holloway har mumlet om £13-14 mill, og det begynner å bli drøyt. Likevel synes jeg Liverpool skal ha kred for å prøve å få til så lave priser som mulig. Omtrent alle klubber i Europa er nedtynget av gjeld, og nå som Liverpool endelig er gjeldfrie er det ikke om å gjøre å trekke seg ned i gjørma igjen med en gang. Og jeg er stolt over en klubb som ikke godtar alle priskrav slik som City har drevet på. Tror nok at Liverpool klarer seg helt greit frem til sommeren uten forsterkninger nå. Dessuten går jo kontrakta til Adam ut i sommer, så da kan de hente ham gratis. Derfor skjønner jeg godt at Liverpool ikke ønsker å punge ut full markedspris for ham nå. Suarez har 2,5 år igjen av kontrakten, så det blir noe helt annet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Dessuten går jo kontrakta til Adam ut i sommer, så da kan de hente ham gratis. Derfor skjønner jeg godt at Liverpool ikke ønsker å punge ut full markedspris for ham nå. Han har visst 18 mnd igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Ah, fuck. Hm. Har han da signert forlengelsen? Fra Wikipedia: "On 4 August 2009, Adam signed a two-year contract with Blackpool with the option of a further year" Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Ah, fuck. Hm. Har han da signert forlengelsen? Fra Wikipedia: "On 4 August 2009, Adam signed a two-year contract with Blackpool with the option of a further year" Vet ikke helt hvordan den klasualen fungerer, men det er vel slik at Blackpool kan velge om de vil ha han et ekstra år. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Hvilken kilde har du på at han har 18 mnd igjen? Ble litt nysgjerrig nå Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Hvilken kilde har du på at han har 18 mnd igjen? Ble litt nysgjerrig nå Står jo i kilden din at Blackpool har opsjon på et til år, tviler på at de slipper han på free transfer etter sesongen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Liverpool.no har hvert fall meldt at han har 18 måneder igjen av kontrakten i sakene som har omhandlet det, og jeg tror det inkluderte et sitat fra Holloway der han sa det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Nå ser vi hva City, Chelsea & co har gjort med transfermarkedet. De skyver alle prisene til himmels, slik at det blir helt urealistiske priser på de fleste spillere. Skuffende. Å betale over £20mill for Suarez er latterlig. Synes også prisingen av Adam er helt bak mål, men det er jo typisk for britiske spillere i England. Det sier sitt når jeg fikk Suarez til Liverpool på FM for £19m i samme transfervindu, siden FM er notorisk for at man må betale stor overpris. £19m på FM = realistisk £12m eller deromkring i virkeligheten. Chelsea var vel ikke så drøye som City på dette med å presse opp prisene, men de prisene City har betalt i år, og som til dels Real Madrid bidrar til også, så blir det dyrere. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 AAaargh, kan det ikke komme en update på spillerkjøp nå da?! Faen, refresher .no og .tv i hytt og gevær i håp om en nyhet.. men nei. To dager til De Boer-fristen går ut... Egentlig er det ikke så farlig om det ikke kommer noen, men jeg vil bare ha en bekreftelse på enten det ene eller andre! 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 "Egentlig ikke så farlig om det ikke kommer noen". Er du klar over at uten forsterkninger vil vi trolig slite med å klare EL. Vi må ha inn litt klasse før vinduet stenger eller så mister jeg helt troa på at vi blir blant topp 6. Vi er for veike i alle ledd, og nå er visstnok både Konchesky og Jovanovic på vei ut. Ingen som så kampen i går? Greit at vi er på bedringens vei spillemessig og resultatmessig, men vi var fryktelig nære på å få nok et 1-1 resultat i går, så noe kvalitet mener jeg vi må ha inn. Og når midlene er der så ser jeg ikke hvorfor gutta på bakrommet er så pinglete. Tom Werner sa at det var ingen restriksjoner på transferbudskjettet. Bevis det da mann! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg synes vi burde droppe Suärez, hvis ikke Ajax aksepterer 150-180 millioner. Å gi etter for krav blir helt latterlig. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Kunne gjerne tenkt meg Suarez og Adam (selv om jeg er litt småskeptisk til sistnevnte grunnet erfaringa hans). Men strengt tatt burde ny midtstopper inn for Skrtel være pri nr.1! Skrtel er the weakest link i laget by far. Spiller som en høne som har fått kappet av seg hodet og har dødskramper. Kan like gjerne sette en busk der, så får vi ikke så jævlig mange latterlige frispark i mot i det minste. Hvorfor kan ikke Wilson få spille med Agger? Eller Kelly for den saks skyld? Så har vi Carra og Kyrre i backup. 1 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg synes vi burde droppe Suärez, hvis ikke Ajax aksepterer 150-180 millioner. Å gi etter for krav blir helt latterlig. På Twitter verserer det rykter om et bud på 29 millioner € nå, men det høres drastisk høyt ut så jeg tar det med en klype salt eller ti. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Er vel flere som har meldt at vi prøver oss med £20M i dag som siste bud, så så usannsynlig er det ikke. Rart om ikke Ajax selger for det. Rimelig tett opptil det de vil ha, og alternativet er å sitte igjen med en spiller som er furt og ikke motivert for å spille for klubben. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Leser noen løse rykter og Twitter-meldinger om at Ajax har godtatt et bud fra Liverpool på Suarez nå. Men then again, det gikk mange rykter som sa at dealen var i boks tidligere, når partene i realiteten sto langt fra hverandre, så ville ikke lagt all tro i det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg leser at Tom Werner har stengt dørene for både Adam og Suarez, then agian, dette kan ha gjort at Ajax har fått ut fingeren. Oh the silly season. Vi jakter en Franskmann fra Sanit E, og Mallaga elns jakter Paulson, livet er herlig. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Ryktene sier at Liverpool har droppet Suarez og Adam nå.. Linkes mot Kranjcar og Turan.. Hum. Bilbao sier at pool kan glemme Llorente.. Jaja. Jefe, jeg har en litt skjult agenda for å ikke hyperventilere: Denne sesongen er ganske fucka allerede, så hvorfor ikke la enda flere unggutter få prøve seg i månedene fremover? Tenker på Suso, Pacheco, Coady, Amoo og Ngog, for den saks skyld. Jo flere unggutter vi kan få kjørt inn i førstelaget og gi litt erfaring før neste sesong jo bedre. Laget må helt klart forsterkes før neste sesong, det er det ingen tvil om, men med den stammen vi har pr. i dag skal vi klare en respektabel sesong, forutsetningene tatt i betraktning (les: et halvt år med Woy). Dersom vi kjøper inn to eller flere spillere nå er det mindre sjanse for at disse guttene får prøve seg, naturlig nok. Edit: Usikker på om jeg vil se denne gutten på førstelaget; Patrik Poor Endret 27. januar 2011 av cmyrland Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 :!: Suso virker som en spennende spiller, uten at jeg har hatt ett øye med han. Ang. Suarez og Adam venter jeg helt til jeg får noe håndfast fra offisielt hold, men 20M £ for Suarez er som nevnt tett opptil det Ajax vil ha for han og jeg skjønner ikke hva Ajax vil med en spiller som ikke er motivert nok til å spille god fotball. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 De vil bare ikke miste sin beste spiller for det de mener er dårlig betalt. Og om/hvis Suarez nå har levert inn en transfersøknad og prøver å presse i gang en overgang så fungerer den sleipe taktikken til (jeg antar) Damien Commolli. cmyrland: Sesongen har sett rimelig fucked ut ja. Nå har vi likevel en mulighet til å peise på og prøve å se hvor høyt vi kommer. Litt Blackpool mentalitet med å bare kjøre på i hver eneste kamp og se hvor vi havner. Er et lite gap opp til 6 plass så vi burde bare kjøre på og legge press på de over. Det tror jeg ikke kommer til å gå så bra med det laget vi har for øyeblikket. Kan være vi klarer det, men ser mye heller at vi henter forsterkninger nå og prøver å redde det som er igjen av sesongen. Hva om Torres blir skadet? N'Gog skal ta over fast på spissplassen? All respekt til han, men han blir for lett. Jeg har sett unguttene ganske mye på LFC TV og jeg tror Amoo og selvsagt Pacheco er nærmest å starte på førstelaget. Men om de er gode nok til å starte så får de det uansett om det kommer inn 2-3 gode spillere i dette vinduet eller ikke. Leste at Gerrard hadde sagt at 7. plass er no good. Skal love deg at vi kommer ikke mye høyere på tabellen med ungutter som tapte mot Northampton. Vi har også EL sluttspill om ikke så veldig lenge hvor jeg synes at vi burde gå inn for å vinne hele driten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå