Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jefe, jeg har en litt skjult agenda for å ikke hyperventilere: Denne sesongen er ganske fucka allerede, så hvorfor ikke la enda flere unggutter få prøve seg i månedene fremover? Tenker på Suso, Pacheco, Coady, Amoo og Ngog, for den saks skyld. Jo flere unggutter vi kan få kjørt inn i førstelaget og gi litt erfaring før neste sesong jo bedre.

 

N'Gog har jo fått spilt enormt mye denne sesongen. Vil du at han skal spille når Torres er skadefri og på vei mot formen?

 

Suso (ekstremt talent, men hadde ikke klart tempoet til PL ennå) og Coady (dårligere enn Wisdom, Ayala, Wilson og Kelly) er ikke klare, og Amoo er Babel MK2 uten teknikken. Pachecho derimot bør få spille mer, men problemet er at han er samme type som Joe Cole - hvilke signaler gir det til Cole hvis Pacheco får spille fremfor han?

 

King Kenny har jo egentlig gitt flere ungutter mye spilletid. Ta Kelly og Shelvey f.eks. Tror mange ikke helt ser hvilket stort talent Shelvey faktisk er - kanskje pga han ser ut som en tredveårig eks-narkoman. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27599&zone=1

 

“Jeg er veldig skuffet over at jeg ikke kan spille på Anfield“, fortalte søramerikaneren (Suarez) til Radio 8 FM.

 

“Jeg føler meg lurt over måten ledelsen i min klubb har oppført seg på, da de avviste et kompromiss i forhold til min overgang. Nå har jeg veldig liten motivasjon til å spille for Ajax.”

 

 

Håper dette bare er et ledd for å presse frem overgangen. Er jo kult å se at Suarez er så lysten på å spille for Liverpool, da!

 

 

Lenke til kommentar

Det er godt å se at vi har to gode spillere som vi er linket til og virkelig vil spille for oss. Er bare å hente dem nå som vi kan det, og ikke vente til sommeren eller noe. Ikke sikkert vi sitter i samme posisjon som akkurat nå. Kan faktisk være verre, evt at andre klubber byr mer. Blir spennende dager frem til transfervinduet stenger.

 

 

@SkySportsPeteF:

 

Blackpool acting chief executive Karl Oyston has accused Liverpool of 'bizarre' behaviour in their pursuit of Charlie Adam.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Vet vel egentlig lite konkret om sakene og hva som faktisk skjer på bakrommene, eller hvem som "står bak", men jeg synes det er synd hvis vi ender opp med å bli ansett som en sleip klubb når det kommer til transfers på grunn av ledelsen/Comolli/hvem som har ansvaret. Comolli er sikkert veldig god til å se seg ut spillere og talenter og god på det han driver med, men hvis han driver med noen spesielt slue greier når det kommer til kjøp av spillere så er det noe vi ikke vil se i klubben vår. Når det er sagt skal selvsagt heller ikke Liverpool føye seg for ethvert priskrav fra andre klubber uten å kunne forhandle eller by lavere. Men sleipe taktikker er noe vi ikke trenger.

Lenke til kommentar

Man ser jo på Damien at han er en sleip sattan, passer ikke inn i The Liverpool way at all!

 

Kan jo ikke bedømme han på utseendet, men er kjipt at det går rykter om at vi prøver å gå rundt klubber osv. på markedet, det er ikke bra og ikke sånn det skal være. Når det er sagt så har jo Ajax gått ut og sagt at de ikke kommer til å klage til FIFA, og at de ikke kjenner seg igjen i historiene som blir gjengitt i pressen. Når det gjelder Adam/Blackpool så har jo Liverpool hvertfall holdt helt kjeft, og det er Holloway & Co som har vært ute i media og kommentert.

 

At det ikke er TLW å gjøre sånn som det har gått rykter om at vi har gjort (dårlig setning). Har du helt rett i, men forhåpentligvis er det ikke tilfellet nå, og vil heller ikke bli det fremover. Hvis Commoli eller hvem som har ansvaret opptrer "uforsvarlig" så regner jeg med at dette blir tatt opp og ryddet opp i bak lukkede dører. Det er TLW det.

Lenke til kommentar

Snakk om å være kresne, endelig en mann som kanskje kan få spillerne dere er ute etter, spillere som i mine øyne ligger over dagens Liverpoolnivå, og så er det ikke godt nok, for det er ikke "The Liverpool Way". Latterlig å syte på Comolli etter så kort tid i klubben. Budene så langt har vært skandaløse, men det spørs om det er Comollis verk.

 

Tipper dere får Suarez etter at han syter seg vekk, men at Adam glipper. Adam kommer garantert ikke til å syte seg vekk fra Blackpool etter måten Holloway har oppført seg mot han siden begynnelsen. Llorente har jeg aldri hatt noen tro på at kommer deres vei.

Lenke til kommentar

Kommer ikke Adam nå håper jeg vi prøver igjen til sommeren. Vært snakk om at Blackpool lukter på Zoltan Gera (goallet mot Utd i 08/09, da Rooney klikka) siden han er misfornøyd med lite spilletid i Fulham. Dette indikerer at noe kanskje er i ferd med å skje. Har forstått det sånn at Charlie har veldig lyst å gå til oss, men jeg tror ikke han vil syte seg til noen overgang. Så der er jeg enig med deg Jørgen. Tipper Holloway ba han gi alt på tirsdag, slik at vi kanskje høyner budet. Suarez-dealen er helt åpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du lest noe om hva andre har å si om fyren? Skrøt bla på seg å ha skaffet Bale når det ikke var ham i det hele tatt.

Kilde?

 

Alt jeg vet om Comolli er at han førte til at manageren på Saint-Étienne fikk sparken, og han kom i klammeri med styret. Jeg liker ham ikke, mye pga det er noe som jeg føler ikke stemmer med ham (look at him). Virker sleip, speiselt hvis disse budene på £12,7M var sanne.

Lenke til kommentar

Siden når ble det ufint å by under det en klubb forlanger for en spiller? Alle (med unntak av Manchester City, Real Madrid og Chelsea) er jo interessert i billigst mulig spillere.

Og det er for meg ganske opplagt at en først byr under det klubben forlanger for så å kunne megle på prisen senere og forhåpentligvis komme til enighet om en mellomting mellom det de forlanger og det som ble bydd.

I tillegg føler jeg at det er verdt å nevne at prisforlangende generelt er blitt veldig oppblåst pga uvettig bruk av penger. Noe Liverpool eierene ikke er interessert i.

Lenke til kommentar

Da var det muligens Tottenham, husker noe slikt nå.

 

Cappo:

 

Sikter til dette:

 

Ajax mener med andre ord at Liverpool har vært i ulovlig kontakt med Suarez, gjennom hans agent, tidligere denne måneden. Først fredag 14.januar skal Liverpool ha tatt offisiell kontakt med Amsterdam-klubben. Ajax mener altså å ha bevis for at Merseyside-klubben var i kontakt med Guardiola før den tid.

Lenke til kommentar

Snakk om å være kresne, endelig en mann som kanskje kan få spillerne dere er ute etter, spillere som i mine øyne ligger over dagens Liverpoolnivå, og så er det ikke godt nok, for det er ikke "The Liverpool Way".

 

Flott om han klarer å skaffe spillere og alt det der, men jeg vil ikke ha en ål som setter klubben i mitt hjerte i vanry hos andre.

Lenke til kommentar

Siden når ble det ufint å by under det en klubb forlanger for en spiller? Alle (med unntak av Manchester City, Real Madrid og Chelsea) er jo interessert i billigst mulig spillere.

Og det er for meg ganske opplagt at en først byr under det klubben forlanger for så å kunne megle på prisen senere og forhåpentligvis komme til enighet om en mellomting mellom det de forlanger og det som ble bydd.

I tillegg føler jeg at det er verdt å nevne at prisforlangende generelt er blitt veldig oppblåst pga uvettig bruk av penger. Noe Liverpool eierene ikke er interessert i.

 

Det handler vel mer om å gå på spilleren, få han til å gjøre hva han kan for å komme seg vekk fra klubben. Hva de lokker med er ikke godt å vite, men kanskje en god "bonus" som takk for sparte pund?

 

Skitne triks fra store klubber for å skaffe seg spillere liker eg ikke. De får betale det klubbene krever, eller la være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...