Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Må si det en gang til, det er sykt herlig å se hvor glad Daglish blir ved mål, lykke over hele han som heller over på meg også. Snur seg mot fansen og jubler og smiler som aldri før. Helt kanon, det blir man i godt humør av :)

Håper vi får se ett og to Torres mål ikveld, det hadde vært digg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Babel ikke fikk nok tillit mener jeg er feil. Han fikk nok av sjangser, og spilte omtrent alltid dårlig de gangene han fikk starte. Kommer ikke til å savne han. Benayoun, derimot...

Lurer på om Benayoun er fornøyd med seg selv.. :p har ikke vært mange minuttene han har spilt siden i sommer.. Men så spørs det om det er fotballen eller pengene som er viktigst for ham, da..

Lenke til kommentar

Ser forbedringer, men det er fortsatt milevis av rom for mer. Skuffende kamp alt i alt, men 3 poeng er viktigst.

3 poeng i seg selv er jo en stor forbedring :p Det viktigste nå er at mentaliteten og humøret er på vei oppover igjen, så tar vi finspillet når selvtilliten og tryggheten er etablert i troppen. :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre(?) ikke sett så mye av Liverpool i år, bortsett ifra de siste kampene, men de gangene jeg har sett Jovanovic (Standard Liege i europa, litt for Liverpool og for Serbia) så har han ikke imponert meg med blendende fart. Det kan godt være at jeg ikke har fulgt godt nok med i timen. De gangene jeg har sett Jovanovic både på landslaget og for Standard Liege var jeg imponert over teknikken og dribleferdighetene, men så langt har han vel ikke lyktes så utrolig godt i Liverpool, ikke det at han har hatt sjansene til det.

Lenke til kommentar

Steve Clarke - like viktig ansettelse som Dalglish?

I det Clarke entret døren gikk vi rett over i en bortimot identisk formasjon som Chelsea har spilt med de siste sesongene, og som de har hatt enorm suksess med.

En formasjon jeg personlig lenge har ropt etter, siden den passer troppen bedre, og gir mer rom til viktige angrepsvåpen som sidebackene har blitt i moderne fotball.

Martin Kelly sin storform har presset Glen Johnson over på venstreback, og jeg vil nesten kalle det "a blessing in disguise". Johnson har forsatt et hav å gå på for å komme tilbake til sitt maksnivå, men vi ser glimt av hvor farlig han kan bli i den posisjonen da han trakk seg innover og fyrte av et skremmende skudd idag. Han virker også meget komfortabel med venstrefoten, og fører ballen like godt med den som med høyre til tider. Litt jobbing på innleggene, og han kan være vår Ashley Cole.

Meireles og Gerrard som indreløpere kan bli et sinnsykt par. Med Lucas som ballvinner bak de kan det virkelig lukte svidd. Deilig å se oss angripe og faktisk ha 3-4 spillere i boksen. Svært sjeldent vi så dette under Benitez og vertfall under Hodgson.

Det laget mangler er en kvalitetsving. Suarez som en venstreangriper har lenge vert drømmen i dette vinduet, og jeg håper forsatt det vil skje. Agger viser sin kvalitet som stopper, og jeg vil nesten si at han er den viktigste spilleren vi har idag. Takket være han kan vi spille oss ut av forsvaret. Savner dog en skikkelig partner til Daniel, da Skrtel er skremmende til tider, og det blir utrolig spennende å se hva Dalglish gjør når Jamie Carragher er tilbake.

Selv er jeg spent som en 10 åring på Julaften, til hva som skjer ut dette transfervinduet, og hva som skjer til sommeren - spesielt. Får Dalglish og Clarke lengre kontrakter? Holder vi på stjernespillerne og blir det midler ledige til å utvikle stallen?

Suarez* - Torres - Cole

Gerrard - Lucas - Meireles

Johnson - Agger - Cahill* - Kelly

Reina

Får vi Cole på gli igjen, så har vi sett før i Chelsea at han passer utmerket som en sideangriper i denne 4-3-3 formasjonen. Suarez og Cahill inn, og vi har et lag det uten tvil lukter svidd av.

Gi meg Jones, Aurelio, Carragher, Shelvey, N'Gog, Kuyt og en midtbanespiller til, og vi har en tropp som ser ganske solid ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kenny om transfer.

"The finance is there. Everything is in place but it's difficult to get players out of other clubs at this time," said Dalglish.

"If we do not get anyone it is not for the want of trying."

Det skal han ha, han har prøvd. Flott at Liverpool ikke driver å overbetaler. Håper dog Liverpool får inn en-to spillere før stengetid.

Lenke til kommentar

Nå ser vi hva City, Chelsea & co har gjort med transfermarkedet. De skyver alle prisene til himmels, slik at det blir helt urealistiske priser på de fleste spillere. Skuffende. Å betale over £20mill for Suarez er latterlig. Synes også prisingen av Adam er helt bak mål, men det er jo typisk for britiske spillere i England.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes £18-19M er en fair pris for Suarez i dagens marked. Veldig god, og har ennå mange år foran seg. Men Ajax vil ha ennå mer enn det, og det er der problemet ligger. £10M for Adam er helt greit. Når man er ute etter å hente andre klubber sine beste spillere så synes jeg man virkelig skal prøve å få henta dem. Bud på henholdsvis £12,7M og £4,5M på Suarez og Adam er bare ikke godt nok. Er ikke 2004 lengre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...