Jotun Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Ooooh you grownup sob Shurger Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Aaahahaha, en må bare elske pressekonferansene til Kenny: - Det er en kvinnelig journalist tilstede her. Sky har ingen problemer med det vel, spøkte King Kenny. (liverpool.no) 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) @Shruger: Det er vel akkurat det flere her inne vil. De lar seg provosere bare for å ha noe å krangle med scumsupporterne om Endret 25. januar 2011 av cmyrland Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Da får de heller krangle med Jotun. Som faktisk ikke troller. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Gakk! Jeg var hellig overbevist om at det var kamp i kveld (av en eller annen grunn fikk jeg for meg at det var onsdag i dag)... Jævlig skuffa nå. Men dæven som jeg gleder meg til å se laget herje med Fulham i morgen. Gerrard tilbake.. Torres i stadig bedre form.. Meireles blomstrer.. Og nå har vi søren snyte meg begynt å holde nullen også! Tror dette blir en artig vår for oss helrøde! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Og vi holder til og med nullen på bortebane! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Skilt ved fødsel?? Satser på at Suarez sparker like hardt som ''broren'' sin også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Hehe. Får alltid litt bedre samvittighet når man kommer hjem fra byen på en mandag, og forstår at hyrlen må være mye mer dritings. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 cmyrland Jeg trodde det samme Blei ganske skuffet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Aquilani møter veggen (eller albuen til dommeren, alt ettersom) http://www.youtube.com/watch?v=d6zG03ey_xs Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Hmm. Er fotballspillere faktisk så pinglete eller filmet han også etter å ha truffet dommeren? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Rein refleks. På samme måte som når man rekker handa i været og sier det er deres ball rett etter å ha måkt den til corner. Vanskelig å legge av seg vaner. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere svarer Gold. Det er akkurat det han vil. At dere går på trollinga gjør bare at han fortsetter å trolle. Overse det. Haha, du er jo den som går i fella oftere enn noen andre her inne pusen. Smågal også forsåvidt, men jeg tror ikke hans irritasjon er like genuin som din. Knappene hans er i det minste noget mindre. Sannheten svir vet du dalglish. United er ovenpå LFC i absolutt samtlige faser for tida og jeg nyter å gni det inn som aldri før. Jeg har sånn et luksusproblem at jeg ikke engang gidder å nevne Konchesky, Skrtl eller Poulsen. Jeg koser meg med de andre bøttene deres, de dere ikke heeeelt har gitt opp enda, godtroende og håpende som dere er. Men med tiden skal dere se at onkel goldwing fikk rett og dere feil nok engang. Begynner å bli en vane, en jeg ikke er lei. 7 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 paul_tomkins RT @BrianDurand56: David Amoo on one month loan to MK Dons. David's best time for 100 metres is 10.5 seconds. #rapid Er det good shit ifht hva andre fotballspillere har? Torres, Babel bla? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Han er sykt rask, var sprint tallent i London før han satset fullt på fotballen. Tipper han er raskere enn både Walcot og Babel. Edit: Arsenal forward Theo Walcott claimed he can run 100 metres in 10.3 seconds when speaking to the press ahead of the Champions League quarter-final second leg in Barcelona. Ikke vet jeg, men det sier litt om hvilken klasse de er i. Så er det mange typer fart da, Torres har en veldig god toppfart, men tror ikke han hadde holdt følge med noen av disse i lengden. Endret 25. januar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Walcott sin tid er faktisk 10.30 Endret 25. januar 2011 av Big Tone 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Takk og farvel til Andy Gray. Og forhåpentligvis Richard Keys også. Slike idioter har ikke noen idrett godt av. 4 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Hva er det Blackpool krever for Adam egentlig? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Rapportene sier vel £8M, men noe klart svar har vi vel ikke. Holloway snakket vel om £12-13M, men det er neppe seriøst oppnåelig i og med at han ikke har lenge igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Etter denne kampen kan man vel egentlig fortsatt bare le av £4m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå