Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gakk! Jeg var hellig overbevist om at det var kamp i kveld (av en eller annen grunn fikk jeg for meg at det var onsdag i dag)... Jævlig skuffa nå. Men dæven som jeg gleder meg til å se laget herje med Fulham i morgen. Gerrard tilbake.. Torres i stadig bedre form.. Meireles blomstrer.. Og nå har vi søren snyte meg begynt å holde nullen også! Tror dette blir en artig vår for oss helrøde!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere svarer Gold. Det er akkurat det han vil. At dere går på trollinga gjør bare at han fortsetter å trolle.

Overse det.

Haha, du er jo den som går i fella oftere enn noen andre her inne pusen. Smågal også forsåvidt, men jeg tror ikke hans irritasjon er like genuin som din. Knappene hans er i det minste noget mindre.

Sannheten svir vet du dalglish. United er ovenpå LFC i absolutt samtlige faser for tida og jeg nyter å gni det inn som aldri før. Jeg har sånn et luksusproblem at jeg ikke engang gidder å nevne Konchesky, Skrtl eller Poulsen. Jeg koser meg med de andre bøttene deres, de dere ikke heeeelt har gitt opp enda, godtroende og håpende som dere er. Men med tiden skal dere se at onkel goldwing fikk rett og dere feil nok engang. Begynner å bli en vane, en jeg ikke er lei.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Han er sykt rask, var sprint tallent i London før han satset fullt på fotballen. Tipper han er raskere enn både Walcot og Babel.

Edit:

Arsenal forward Theo Walcott claimed he can run 100 metres in 10.3 seconds when speaking to the press ahead of the Champions League quarter-final second leg in Barcelona.

Ikke vet jeg, men det sier litt om hvilken klasse de er i. Så er det mange typer fart da, Torres har en veldig god toppfart, men tror ikke han hadde holdt følge med noen av disse i lengden.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...