Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Holloway prøver virkelig å fyre opp prisen på Charlie Adam maksimalt også. "Kan bli erstatteren for Alonso".. herregud for noe vrål. Om budet vårt overgår £6 Mill vil jeg nesten kalle det et forferdelig kjøp. Ser ikke helt hvordan han skal gli inn på denne midtbanen vår, om ikke Dalglish ønsker å bruke Gerrard helt fremme. Noe jeg egentlig ikke ønsker.

Husker du denne Winy? Må si jeg blir kvalm av den driten du lirer av deg her. "Om budet vårt overgår £6M vil jeg nesten kalle det et forferdelig kjøp". Hva i helvete altså. Fyren har ikke prøvd seg for klubben og allerede er han et dårlig kjøp? Den mannen er så soleklart verdt de £10M som Holloway vil ha at det er faktisk forbanna latterlig at ikke vi har høynet budet ennå. Kjenner jeg blir flau. Håper du så kampen i kveld for det var et utmerket(!) eksempel på hvor jævla god han er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

paul_tomkins

RT @BrianDurand56: David Amoo on one month loan to MK Dons. David's best time for 100 metres is 10.5 seconds. #rapid

Er det good shit ifht hva andre fotballspillere har? Torres, Babel bla?

Ja, det er ganske ekstremt. Finnes bare et knippe gode spillere som kan matche den tiden, hvis den er korrekt.

Lenke til kommentar

Det håper jeg også ledelsen ser. £4M er lite, selv om han har 18 måneder igjen. Ville prøvd et bud på £6-7M for å få Blackpool til forhandlingsbordet igjen. Med tanke på at Adam har levert transfersøknad og virkelig vil til Liverpool, vil sannsynligvis ikke prisen bli så ille som £12-13M om man bare får forhandlet.

Tiden begynner å renne ut nå, og både Adam og Suarez begynner å se dårligere ut, samt at det stort sett ikke går noe spesielt mye andre sterke rykter akkurat nå. Håper virkelig ikke vi ender opp med null og niks.

Lenke til kommentar

Babel's LFC career in 10 pics

liverpool_new_signings_01.jpg

July 2007: Signing in at Anfield

derby522.jpg

September 2007: First goal for Reds

77750591.jpg

November 2007: Finding the net in audacious fashion v Besiktas

080408-165-liverpool_arsenal.jpg

April 2008: Dumping the Gunners out of the Champions League

jpl_liverpool_33.jpg

September 2008: Bagging the winner against United

090314-225-man_utd_liverpool.jpg

March 2009: Unbridled joy at Old Trafford

89250735ap005_liverpool_fc_.jpg

July 2009: On tour with the Reds in the Far East

gyi0058822957.jpg

November 2009: Stunner in Lyon - Ryan's best LFC goal?

gyi0061345104.jpg

August 2010: Season up and running

gyi0062719648.jpg

December 2010: Ryan's final Liverpool goal

Kommer jo til å savne karen, selv om han aldri fikk det helt til å stemme. Håper han blomstrer så bare det i Hoffenheim.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jovanovic til Wolfsburg?

Prisen ryktes å være 8 millioner €! Hvis det er et snev av sannhet i dette mener jeg Liverpool burde slå til ASAP. Han har slitt i Liverpool enn så lenge, selv om man kan si at han ikke har fått så mange sjanser til å vise seg frem. Tror han kunne gjort det greit i Tyskland.

Det er vel litt av araberpengene til City som drysser på Liverpool hvis dette går gjennom :D

Edit: Ny link: http://www.skysports...6702326,00.html

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar
Merseyside-klubben ønsket dansken som assistent til Roy Hodgson, men Laudrup takket pent nei.

Han valgte i stedet å bli hovedtrener i Mallorca med den begrunnelse at han ikke ønsket å ta et steg bakover i karrieren, ved å bli assistent.

Hadde Laudrup valgt å takke ja i til Liverpool, ville han kanskje blitt fremskyndet til manager da Hodgson fikk sparken tidligere i sesongen.

Avisen skriver at Liverpool også forsøkte å hente den tidligere Real Madrid-manageren Manuell Pellegrini, men at også han avslo muligheten.

fra aftenbladet.

Synd at han takket nei, var han jeg håpet på lenge når vi var på jakten.

Men nå har vi jo King Kenny foreløbigt hvertfall :love:

Lenke til kommentar

Herlig post Smågal, og de beste minnene mine var med, utenom det fantastiske målet mot Chelsea i CL(vi røk ut da). Torres ble bytta ut mot Babel og alle ristet på hodet, så deljer Babel løs fra langt hold og scorer et kjempe mål.

Når det gjelder Jova så tror jeg forsatt at vi ikke har fått sett hva han kan by på, så jeg velger å ikke ønske ham ut helt enda.

Lenke til kommentar

Synd at han takket nei, var han jeg håpet på lenge når vi var på jakten.

Men nå har vi jo King Kenny foreløbigt hvertfall :love:

Tror vi kan slappe av litt med trenersaken inntil videre. Så lenge det funker med Kenny framover (og det tror jeg) så ser jeg ikke noen vits i å erstatte han til sommeren. Men det er jo samtidig greit å følge med på alternativer.

Synes ikke Jovanovic har prestert så bra de gangene han har fått muligheten. I motsetning til en nederlender på vei til Tyskland.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...