Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, der var bekreftelsen, ja.. Synd, har alltid hatt litt sansen for Babel, selv om han aldri har slått helt til. Hadde vært artig å se ham under Kenny. Synes det er rart at Babel ikke fikk mer sjansen som spiss når det er det han igjen og igjen har uttalt at han er best som. Men klart, det kan være at behovet for fast førstelagsspill ble for stort til at Liverpool kunne dekke det, som det skjedde med Crouch.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Owen bedre enn Ngog? Meireles en flopp? Herregud. Like greit jeg ikke har vært her i kveld.

Da går Babel til Hoffenheim, har alltid hatt sansen for han, men tror det er det beste for begge parter at vi nå skiller lag.

http://www.youtube.com/watch?v=_azy9Yq1qVo

http://www.youtube.com/watch?v=mWsXTTgO9Ec

Avsluttet LFC-karrieren med stil gjorde han også:

Jay-Spearing-wants-another-Liverpool-start-Ryan-Babel-fined-over-Howard-Webb-tweet-53088.jpg

Ønsker han all mulig lykke til videre i karrieren.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Synd med Babel, likte han, men fikk altfor dårlig tillit til å kunne spille seg noe oppover desverre. Men dette kan jo tyde på at det gjøres plass til en spiller til, eller at penger blir frigjort. :hmm:

Mange fine diskusjoner rundt her nå. Både Meireles og Aquilani ble/blir kalt flopper etter et halvt år av United-folka med Game i spissen.

1. Aquilani spilte nesten ikke (mye som tyder pga Purslow og div. kontraktsavtaler), og når han først spilte spilte han relativt bra.

2. Meireles har spilt ute av posisjon store deler av sesongen. De gangene han har fått spille sentralt der han hører hjemme har han gjort det bra. Spesielt de to siste kampene under Kenny har han strålt (tilfeldig anyone? Neppe.)

Jeg skjønner ikke logikken i å kalle spillere flopper etter et halvt år der de har blitt brukt feil og ikke fått spilletid. Floppene her er jo Hodgson og Purslow (eller Rafa eller hvem det var som benka Aqui). Spesielt Mero som vi kjøpte for £11,5M, som ikke er overvettig mye for en spiller som han, burde da ikke få stempelet som flopp enda. Jeg husker hylekoret i United-leiren når vi kom med det samme bullshitet om Berbatov som ikke scorte stort det første halve året sitt. Men klart, det er jo ikke gjensidig. Nei, synes man kan være litt fair og gi spillere hvertfall en sesong før man hakker på de (utenom Konchesky, Poulsen osv da, som faktisk ikke er bedre eller at det er forventa at skal gjøre bedre).

Endret av ErlendRU
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trist med Babel, hadde virkelig troa på ham først. Han var en del av et dårlig transfersystem, og ble utsatt for trenere som ikke ga ham tiltro. Mangelen på spilletid hjalp heller ikke, og nå tror jeg det er for sent å forvente et mirakel. Tenk om vi hadde betalt £15M for Malouda, istedenfor å kjøpe Babel. Tror han kunne ha blomstret i Nederland, og utviklet seg til en bedre spiller. Hadde vært bedre for ham, og oss. Ønsker ham lykke til i Nederland.

Vi bydde visstnok £12,7M for Suarez, med Babel. Det holder vel ikke, og da kan vi heller drite i hele dealen. Suarez er ikke verdt mer enn £18M, og selv det er en risk. Håper vi kjøper inn Adam nå, og kjører nytt løp på sommeren. Da bør eierne gi penger, for jeg liker ikke overgangsvinduet til nå. Og gjør de ikke noe i sommer, så vil de miste tillit.

Btw, Ajax vurderer å klage oss inn til FIFA. Skulle ikke forundre meg om Comolli sto bak dette, fyren virker sleip.

Endret av WCH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler det er helt rettferdig å kalle Aquaman en flopp, X antall millioner rett ut av vinduet som Liverpool ikke har noe igjen for. Om ikke det er en flopp så er ingenting det. Berbatov var som Meire fortsatt i klubben når han ble påstått å være en flopp, dog var Berba mye bedre i sitt første halvår enn det Meire har vært, men han hadde tilsvarende større prislapp. Selv om jeg ikke har sett noe somhelst av Meire som skal tilsi at han tar nivået godt nok for en toppklubb i Premier League, men han har spilt på et lag i fritt fall så kan ikke dømme enkeltspillere så hardt når det kollektive har sviktet så jævlig som det har gjort hos Liverpool.

Men Aquiliani(?), helt klart en flopp.

Btw: Holloway sier han helst vil selge Adam til en toppklubb, sorry guys.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aquilani presterte hvertfall når han var på banen. Tror det var 1 mål + 6 asst på 9 kamper fra start elns. I mine øyne er han ikke en flopp, men at en så lovende spiller (med høy prislapp) blir sendt på lån når han endelig er 100% skadefri er ganske skandaløst. Og Benitez, Purslow og Hogdson må ta hver sin del av skylden for at han aldri fikk skikkelig sjansen hos oss.

De som kaller Meireles flopp bør se mange av kampene våre om igjen. De kampene han spilte sammen med Lucas under Hogdson var han med å dominere midtbanen. Og har jevnt over prestert bra (bortsett fra når Hogdson trodde han var ving). han hadde 1 kamp mot Blackpool der lite stemte, og jeg mistenker at denne har brent seg i minnet til en del av dere. Han ble også kåret til månedens spiller for oss i (november)? Og selv om ikke dette nødvendigvis betyr allverden så er det en grei indikasjon på at han har prestert bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...