Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, for Park, Gibson, Neville, Owen, Anderson, osv. er klassespillere. Nei.

Det handler ikke om å ha flest klassespillere, men et lag og en tropp som fungerer bra og presterer over en hel sesong. Der har vi definitivt ikke vært gode nok på lenge, men det var vel ei heller poenget. Så mye tyn mange av Liverpools kjøp får må det være lov å le av hva dere betalte for Bebe. Usett. :!:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ayayay.. Ser ut som Suarez glipper.

Comolli kommer tomhendt hjem etter en tur til Nederland, og da ser det ganske svart ut spør du meg. Virker som Liverpool har satt seg en "tak" på hvor mye de ønsker å gi for Suarez, og Ajax bare hever kravet sitt litt over dette hver gang et nytt bud kommer..

I tillegg ser det ut som Babel blir Liverpoolspiller til Sommeren vertfall. Vet ikke helt hva jeg syns - for £6 Millioner hadde det vert et godt salg, da jeg syns han har utspilt sin tid på Anfield.

Holloway prøver virkelig å fyre opp prisen på Charlie Adam maksimalt også. "Kan bli erstatteren for Alonso".. herregud for noe vrål. Om budet vårt overgår £6 Mill vil jeg nesten kalle det et forferdelig kjøp. Ser ikke helt hvordan han skal gli inn på denne midtbanen vår, om ikke Dalglish ønsker å bruke Gerrard helt fremme. Noe jeg egentlig ikke ønsker.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, for Park, Gibson, Neville, Owen, Anderson, osv. er klassespillere. Nei.

Ikke Neville (nå lengre) og Obertan, nei. Resten er lett bedre enn deres 1.valg. Er Obertan dårligere enn Babel? Nei.

Park er MYE bedre enn Kuyt og Maxi, Owen bedre enn N'gog, Anderson bedre enn samtlige av deres midtbanespillere i år. Lett. Det er en grunn til av vi ligger på 1.plass og dere på hva er det? 12 elns?

Smågal

fishing-bungsamran-with.jpg

Bebe skal dere få kose dere med. Jeg har Aquiliani og Johnson, spillere som var ment for 1.laget.

Edit: dette var koselig, litt som i gamledager.

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Holloway prøver virkelig å fyre opp prisen på Charlie Adam maksimalt også. "Kan bli erstatteren for Alonso".. herregud for noe vrål. Om budet vårt overgår £6 Mill vil jeg nesten kalle det et forferdelig kjøp. Ser ikke helt hvordan han skal gli inn på denne midtbanen vår, om ikke Dalglish ønsker å bruke Gerrard helt fremme. Noe jeg egentlig ikke ønsker.

Jupp. Helt forferdelig at en liten klubb setter seg på bakbena og forengangs skyld ikke godtar at deres beste og viktigste spiller går for "småpenger". Forferdelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan umulig ha sett mye av Charlie Adam denne sesongen. Han glir lett inn i laget. Slår også de 60-70 meterene som Xabi var så kjent for. Når Gareth Bale er verdt £24M så synes jeg det er greit at Adam er verdt £10M.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan umulig ha sett mye av Charlie Adam denne sesongen. Han glir lett inn i laget. Slår også de 60-70 meterene som Xabi var så kjent for. Når Gareth Bale er verdt £24M så synes jeg det er greit at Adam er verdt £10M.

Har sett en god del av Adam denne sesongen, og han har vert særs imponerende. God pasningskvalitet, god teknikk og grei kreativetet - men å sammenligne han med Alonso blir feil.

Adam har ikke mange månendene igjen på kontrakten sin, og når Pienaar går for etpar mill så er faen ikke Adam verdt £10 Mill.

Og hvem har fastslått prisen på £24 Mill på Bale? Tviler stort på at Levy hadde godtatt et £24 Mill bud fra RM/Barca på han.. 21 år gammel spiller som dominerer mot alt av backer i CL og PL går ikke for de summene fra et lag som deltar i CL og som har store ambisjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Park er MYE bedre enn Kuyt og Maxi, Owen bedre enn N'gog, Anderson bedre enn samtlige av deres midtbanespillere i år. Lett. Det er en grunn til av vi ligger på 1.plass og dere på hva er det? 12 elns?

Haha, forstår ikke helt om du er ute etter å provosere eller om du bare har en slik mangel på fotballkunnskaper.

Park er en meget begrenset fotballspiller, men gjør sin gjennomsnittsjobb som arbeidshest og løpegutt i rom for de store guttene som kan spille han god.

Maxi er en tekniker i "pass and move" klassen, som til tider brilijerer med sin individuelle teknikk - han spiller på et lag som under Hodgson hadde en svært avgrenset spillestil som handlet om et kollektivt press og samarbeid. Ingen enkeltspillere fikk skinne, og bevegelsene ble svært ensidige. I tillegg ble Maxi og Kuyt "overflødige" i den 30 år gamle taktikken der du peiser ballen opp på en ensom spiss som forhåpentligvis skal lage magi ut av ingenting.

Under Dalglish (eller for Kuyt/Maxi som under Nederland/Argentina) har de fått vist sine beste sider. Kuyt spiller fast på Nederland, forann spillere som Rafael van der Vaart og Elia for å nevne etpar. Har du noensinne sett Kuyt for Nederland? Har du noensinne sett en spiller gli forbi Maicon og Lucio på den måten Kuyt gjorde i sommer?

Kuyt er en klassespiller, og vi ser det alt under Dalglish at han passer mye bedre i den mer ballbesittende spillestilen. Han er mye mer enn en arbeidshest, som han ble brukt som under Benitez, og jeg gleder meg til at Kuyt skal få vise det frem.

Når det kommer til diskusjonen om at Anderson er bedre enn Meireles, Lucas, Gerrard etc.. Herregud. Mannen stiller bak Carrick, Fletcher og til dels Scholes i køen på United-midtbanen.. Det sier vell sitt? Meireles har blitt flyttet inn fra den upassende høyrevingen til en box-to-box/offansiv midtbaneposisjon som passer han mye bedre, og han har dominert de siste kampene han har spilt. Lucas har vokst seg til en av PL's beste ballvinnere de siste sesongene, og enda han forsatt er meget undervurdert av både mot og medsupportere så kan ikke han kvaliteter kristereres på noen måte.

Gerrard er Gerrard. Han har hatt en off-sesong, men å påstå at Anderson er bedre er som å si at N'Gog er bedre enn Rooney siden N'Gog har flere spillermål denne sesongen.

Jesus Kristus.

HHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA :D

Årets ljysare.Just made my day.

Si meg hva har Meireles bevist foruten to mål de siste kampene? Han har helt klart vært blant årets flopper.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Meireles har imponert i nesten hver kamp han har startet sentralt, men han imponerte ikke under Hodgson på vingen. Tolk det som du vil, om det var Meireles som floppet eller Hodgson. Ser alltid etter muligheter og gjennombrudd, stort sett gode pasninger (og i motsetning til andre prøver han på ting isteden for å sentre til en sikker plassert spiller), gode skudd og flink til å løpe fremover og bidra bakfra i banen. Han spiller dessuten sin første sesong i ny klubb og i Premier League, som tross alt er et ganske godt steg opp fra portugisisk liga. Han vist hva han besitter av kvaliteter, og hvorfor han er henta til Liverpool og hvorfor han spiller fast på Portugal. Strålende fornøyd med Meireles, og ser for meg mange gode kamper fra ham fremover. Dine forhåndsdømminger får du stå for selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Herrefred for en syretrip enkelte er på. Gerrard har såvisst ikke hatt én off-season (ref. siste avsnittet til Winy). Peaken til Gerrard kom da flesteparten her inne konfirmerte seg. Han kommer aldri igjen til å levere enn sesong på høyde (eller over for den saks skyld) med 2.plass sesongen deres under Benitez. Om du klarer å tolke noe av det som har blitt sagt her til at Anderson pdd er en bedre spiller enn Gerrard generelt får det være din greie. Ando er heller ikke "bak Fletcher, Carrick og Scholes i køen", noe du hadde visst om du hadde hatt huet på rett sted. Det er forøvrig forskjellige spillertyper også, om det og har gått hus forbi.

Adam, Suarez og Nzogbia = CL plass for LFC? Jeg har mine tvil. Det er så mye rusk i den stallen at jeg blir frustrert av å se LFC-kamper. Det er milevis unna ett lag og da enkeltindivedene ligger stabilt på middelmådig så har jeg vansklig for å tro at Liverpool kommer til å heve seg ytterligere ved å kjøpe inn mer fra samme hylle.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Winy: Kuyt har ikke vært god siden 08/09 sesongen, mye fordi han har måttet endret måten han posisjonerer seg på når vi har ballen i laget. Før kunne han ligge høyt oppe på banen og motta presise langpasninger fra Alonso, mens nå må han lengre ned for å hente ballen, der han sjeldent gjør noe konstruktivt (fyren har et skremmende dårlig førstetouch). På sitt beste pisser han på Park, men som med nesten alle andre i troppen vår har de ikke vært på sitt beste på et par år nå.

Hypotetisk sett at LFC kjøper Adam, N'Zogbia (vet at Martinez har avkreftet en slik avtale i dag) og Suarez - Mener dere da at Liverpool er en gullkandidat neste sesong? Bare lurer :)

Det verste er at du faktisk antar at de fleste Liverpool-fans tror det. Hvorfor skulle vi vinne gullet med de tre når vi ikke gjorde det med Alonso, Mascherano og Bønna? Selv med de tre ville vi vært svekket i forhold til laget vårt et par sesonger siden - og motstanderene er bedre. Suarez tror jeg hadde floppa stort hos oss.

Edit: Ps. Lucas er mye bedre enn Anderson.

Endret av OKMarius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sett en god del av Adam denne sesongen, og han har vert særs imponerende. God pasningskvalitet, god teknikk og grei kreativetet - men å sammenligne han med Alonso blir feil.

Adam har ikke mange månendene igjen på kontrakten sin, og når Pienaar går for etpar mill så er faen ikke Adam verdt £10 Mill.

Og hvem har fastslått prisen på £24 Mill på Bale? Tviler stort på at Levy hadde godtatt et £24 Mill bud fra RM/Barca på han.. 21 år gammel spiller som dominerer mot alt av backer i CL og PL går ikke for de summene fra et lag som deltar i CL og som har store ambisjoner.

Var det de sa på Football today i dag at han er priset £24M. Om han er verdt de eller ikke skal ikke jeg svare på.

Pienaar sin kontrakt gikk vel ut til sommeren, og £3M var likevel en god deal, mens Adam har igjen 18 måneder (i følge Hewitt). Vet ikke helt hva du definerer som mange, men en grei regel er når det er over 10 så bare smil og kall det mange. :) Vi brukte £5M på Poulsen, og han er ikke halvparten spilleren Adam er. Johnson £17M er jo heller ikke verdt de penga. Kuyt som du så fint forsvarer kostet drøye £10M og mtp ferdigheter så er jo ikke han heller verdt de pengene, og da var de pengene litt mer enn nå siden City ikke var med i bildet.

Verdens beste back Rafael hadde ganske god kontroll på Bale for ikke så veldig lenge siden forresten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...