Old Game Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Vil bare påpeke at dere skylder United en aldri så liten takk for håndsstrekningen. Vi hjalp dere tross alt i nedrykksstriden ved å slå Birmingham i dag! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Skulle bare mangle. Vi hjalp dere tidligere i sesongen ved å bryte Chelseas vinnerrekke, noe som ble starten på nedturen for dem, og som gav dere muligheten til å stikke i fra. Endret 22. januar 2011 av Superparanoid 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Vil bare påpeke at dere skylder United en aldri så liten takk for håndsstrekningen. Vi hjalp dere tross alt i nedrykksstriden ved å slå Birmingham i dag! Ble du fornøyd med Melodi Grand Prix-resultatet? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Det åpnet seg plutselig en mulighet for å stikke over fjorden en tur for å se kamp. Har jo selvfølgelig registrert at flere her inne reiser over rett som det er, og jeg lurte på om det var mulig å få noen tips om billige og bra overnattingssteder og generelle tips angående turen over Er ingen spesifikke datoer eller kamper jeg må ha, bortsett fra at det bør være en lørdagskamp på Anfield! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Vil bare påpeke at dere skylder United en aldri så liten takk for håndsstrekningen. Vi hjalp dere tross alt i nedrykksstriden ved å slå Birmingham i dag! Tror du er den eneste her inne som hverfall tilsynelatende har trodd at vi kunne rykke ned. Men joda, mange takk. Kenny i media er bare elskbart, faen som jeg digger den mannen. På pressekonferanser er han som Nils Arne, bare med klasse og stil i tillegg. Herlig fyr! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Stil er et adjektiv jeg aldri bil bruke når det kommer til Nils Arne Eggen. Spesielt på pressekonferanser. Selvironi og direkte morsom derimot. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Kenny har stil og klasse. Det har ikke Nils Arne. That was the point! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 There's hope in the hanging snore! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Kenny har stil og klasse. Det har ikke Nils Arne. That was the point! Hehe, overså ordene ''bare med''. Sorry borry. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Det var et flott tog! Endret 22. januar 2011 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Henger meg på den. Cole burde starte fremfor Kuyt. Trenger ikke selge Kuyt, men noe klart førstevalg kan, og bør, han ikke være. Håper vi får inn minst en spiller av første-ellever kvalitet. Synes også vi burde se på Cahill i Bolton. Har vært snakk om at de vil akseptere et bud på £10M om det kom. Drømmer om noe sånt en gang i overskuelig fremtid, altså til sommeren. Føler på meg at det kunne fungert i 4-3-3. Reina Kelly - Cahill - Agger - Warnock Meireles - Gerrard - Adam Suarez - Torres - N'Zogbia Enig ang. Cole fremfor Kuyt. Hvorfor drømmer du om Warnock på venstrebacken? Han er agressiv, det skal han ha, men han er dårligere enn Aurelio, og ikke stort bedre enn Insua. Håper Kelly får prøvd seg i sin naturlige posisjon fremover, som midstopper. Tror han og Agger kunne vært et bra stopperpar. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Prøver å være litt realistisk også da. Tror egentlig ikke vi får noe veldig mye bedre enn han på VB med det første så da satt jeg bare han opp. Tar heller han Coentrao om jeg kan få velge, men tror ikke han går til oss når han sikkert kan få velge og vrake i det meste. Kamptråd is up! Endret 23. januar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Drømmer om noe sånt en gang i overskuelig fremtid, altså til sommeren. Føler på meg at det kunne fungert i 4-3-3. Reina Kelly - Cahill - Agger - Warnock Meireles - Gerrard - Adam Suarez - Torres - N'Zogbia Enig ang. Cole fremfor Kuyt. Hvorfor drømmer du om Warnock på venstrebacken? Han er agressiv, det skal han ha, men han er dårligere enn Aurelio, og ikke stort bedre enn Insua. Håper Kelly får prøvd seg i sin naturlige posisjon fremover, som midstopper. Tror han og Agger kunne vært et bra stopperpar. Det laget som ble listet opp der har 3 scousere på laget og 1 på benken (Carra) det er godt nok argument for å ønske seg Warnock tilbake. Sammen med musklene og spiriten til Adam og offensiv kraft og fart med Suarez og Zogbia så er jo den ellveren virkelig noe å trakte etter. Og det syke er at det er i nærheten av mulig utifra hvilke spillere vi linkes til. Eneste jeg setter som spørsmålstegn med er hvor vi skal klare å skaffe 45-50 millioner pund? Aquiliani (13M), Babel (6M), Skrtel (5M), Jovanovic (1M), Poulsen (2M) og Konchesky (2M) gir rundt 30 millioner pund, kan vi drømme om £20M i frisk kapital fra våre nye eiere? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Drømmer om noe sånt en gang i overskuelig fremtid, altså til sommeren. Føler på meg at det kunne fungert i 4-3-3. Reina Kelly - Cahill - Agger - Warnock Meireles - Gerrard - Adam Suarez - Torres - N'Zogbia Enig ang. Cole fremfor Kuyt. Hvorfor drømmer du om Warnock på venstrebacken? Han er agressiv, det skal han ha, men han er dårligere enn Aurelio, og ikke stort bedre enn Insua. Håper Kelly får prøvd seg i sin naturlige posisjon fremover, som midstopper. Tror han og Agger kunne vært et bra stopperpar. Det laget som ble listet opp der har 3 scousere på laget og 1 på benken (Carra) det er godt nok argument for å ønske seg Warnock tilbake. Sammen med musklene og spiriten til Adam og offensiv kraft og fart med Suarez og Zogbia så er jo den ellveren virkelig noe å trakte etter. Og det syke er at det er i nærheten av mulig utifra hvilke spillere vi linkes til. Eneste jeg setter som spørsmålstegn med er hvor vi skal klare å skaffe 45-50 millioner pund? Aquiliani (13M), Babel (6M), Skrtel (5M), Jovanovic (1M), Poulsen (2M) og Konchesky (2M) gir rundt 30 millioner pund, kan vi drømme om £20M i frisk kapital fra våre nye eiere? Tja, Kenny har jo uttalt noe sånt som at "hvis vi trenger noe så er pengene der". Så tviler på at vi får noen problemer, slik sett. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2011 Men Kenny har også sagt at han vil bruke klubbens penger som om det var hans egne, så vi får vel ikke se noe råflott pengebruk. Mannen er tross alt skotte 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2011 Pengene bør ikke være så mye problem lenger. Klart at visse restriksjoner er det jo, og eierne er veldig bevisst på å kjøpe klokt og ikke kjøre City-style, men de har jo sagt at man ikke har begrensninger i transferbudsjettet, og at alt klubben sitter igjen med fra inntektene skal gå til å forsterke stallen og klubben. Etter at vi fikk gjelden slettet sparer vi vel årlig rundt £30M i bare renteutgifter som kan gå direkte til spillerkjøp, og jeg vil i tillegg tro vi har mer overskudd enn det også? Med andre ord, nå er det ikke lenger pengene som er det store problemet. Nå gjelder det å heve klubben og spillet, bli attraktiv for alle spillerne igjen, handle klokt og for det meste ung og opptre kjapt og ryddig på transfermarkedet, så bør vi være på langt bedre gli etter noen vinduer hvis vi får forsterket troppen vesentlig og sendt ut daukjøttet. 2 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 24. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2011 Babel blir!! PaulEaton_LFC Paul Eaton by benjthorn_DPOST Gotta love @kennethdalglish checking with sky's @VinnOConnor he had no issue with a female journo being in the room before starting press conf 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2011 Comolli tomhendt hjem Ifølge nettstedet er avstanden mellom partene utrolig stor. Ajax skal stå steilt på at de skal ha 35 millioner euro for Uruguays landslagsspiss. Det er ikke Liverpool villige til å betale.Avstanden var så stor at det ikke var noe poeng med videre forhandlinger, hevder parool.nl Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 24. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Har liten tro for at Comolli har dratt dit bare for å få slengt £30M i trynet! Endret 24. januar 2011 av SkagenK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå