ErlendRU Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal mot ManU i desember! Gud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal mot ManU i desember! Gud som jeg gleder meg. 9144762[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg satser på å se Liverpool - Manchester City i nest siste serierunde. Hadde vært kult om ligagullet ble sikret i akkurat den kampen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Må nok ta en tur til Anfield kommende sesong jeg også. Om det blir PL, FA-cup eller CL kamp er fortsatt usikkert. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er lysten på å oppleve en "European Night" på Anfield, det hadde vært topp. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Trekløver klar til i morgen Gint å ha Steven tilbake, og Ryan og Fernando klare til kampen. Rafael vil bruke et mer offensivt lag, så det er jo flott. Gleder meg til å se hvordan dette vil fungere. Blir det Voronin og Torres på topp? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Synd at jeg ikke har annledning til å se kampen i morgen, men jeg håper det blir en god gammeldags overkjøring av Porsmouth hvis det skal satses offensivt. Håper vi får se Torres sette ballen i nettet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jepp, gleder meg til det der! Vi møter jo også motstand av en annen klasse i forhold til de tidligere treningskampene, så det blir morsomt å se hvordan f.eks Voronin klarer seg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tja Porsmouth vs Werder og Auxerre. Jeg vil i alle fall rangere Werder Bremen høyere enn Porsmouth. Fransk fotball har jeg liten kjenskap til. Nå skal det sies at Werder Bremen ikke spilte fantastisk mot Liverpool, men så var det jo mange bytter på begge lag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Werder Bremen og Auxerre er definitivt bedre lag en Porsmouth. Førstnevnte vil rangere topp 20 i Europa mens Auxerre er stabil i den øvre delen (les: 4-6) av fransk ligue 1. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jepp, men Porsmouth var forholdsvis gode i fjor. I alle fall innledningsvis i sesongen. Men som sagt, jeg ville også rangert begge de lagene over Porsmouth. Endret 26. juli 2007 av Zephyros Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg driver og leser en blogg om Torres blir en flopp eller ikke. Jeg håper ikke det, og Rafa har vist at han satser mer offensivt med kjøpene av Babael, og Torres + salget av Zenden. Uansett de siste innleggene i den bloggen er gullkorn: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - "Who needs MourinhoWe've got El Ninio" - Nani: rubbishAnderson: fat Da Silva: ugly Tevez: short Pizzarro: lazy Torres is OK by me. Wasn't Man U and Chelsea chasing Torres? If he had signed with either team, I don't think their fans here will be saying not worth the money paid! I think they will be licking their lips in anticipation! 20 mil for Torres compared to the amount paid for Nani and Anderson sounds like a bargain to me! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rett og slett geniale svar. Spesielt med Da Silva... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Portsmouth er ikke ett lag som er langt bak Werder Bremen, vertfall ikke det WB laget vi møtte i Preseason. Werder Bremen lever jo 40% på Diego, samt andre spillere som ikke spilte mot oss. Portsmouth har ett sterkt lag iår, og har skaffet seg flere store spillere. Sier ikke at de blir ett topp6 lag, men tror de kan holde seg likt med f.eks Newcastle. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ingen avgjørelse tatt i forhold til stadionnavn Sannsynligheten for at Stadionnavnet blir solgt er også til stede. Carlsberg Park er vel det som fenger mest i mine ører. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En ting jeg lurer på ang. sponsornavn på et stadion. Hva skjer når avtalen løper ut, og sponsoern kanskje ikke er int. i å forlenge? Blir liksom så dumt med navnebytte etter f.eks. 10-15 år. Nei, gi meg et Liverpoolnavn Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, blir spennende å se hva som skjer hvis sponsorer ikke vil ha navnet sitt på stadion lengre. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eller sponsoren går konk. Skifteretten Stadion? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nå ligger det vel til rette for at stadionnavnet kan selges. Synd og skam. Men man får i det minste inn penger, selv om det er mager trøst.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) krizzzy: Hvor har du de bildene fra? Ikke alle som ligger på liverpoolfc.tv. Ellers så har Heinze gått til sak, og det viser hvor ivrig han er etter å komme til klubben. Saken kan leses her. Flott at han vil, og hvis vi får ham så har vi god dekning på backen. Selv om jeg foretrekker Aurelio... Endret 27. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå