Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss ta et kjøp om gangen, kiddo. :tease:

Og har da blitt snakket mye om både ving, venstreback og midtforsvarer, så er bare å rulle inn glava'n.

 

Hvem klarer seg egentlig best i de posisjonene vi trenger forsterkninger? Ngog, uten tvil. Så hvordan spiss kan være hovedpri er beyond me. Venstre back og en ren ving er like viktig imo.

Lenke til kommentar

Enig med guttorm, spesielt nå som Torres ser ut til å være på rett vei. Vi trenger en spiss, men 4-4-2 er en ganske utdatert formasjon, så det måtte ha blitt en spiss som også kan spille på kanten i en 4-3-3/4-5-1 formasjon.

 

Jeg vil helst ha en klassemidstopper, noe vi har savnet sårt siden Hyypia. Skrtel/Carra/Kyrre er ikke gode nok. Venstreback og kantspillere trengs også sårt.

Lenke til kommentar

I dag stemte ihvertfall det meste! Merker jeg begynner å bli mer og mer oppgitt over Kuyt nå. Han løper like fort som ei gjennomsnittlig bestemor og har teknikk på linje med ei høne. Merker at han ofte bremser overgangene til pool rett og slett fordi han løper alt for sakte. Han får + for innsats og utholdenhet, men jeg hadde ikke blitt lei meg om han ble erstattet, eller i det minste fikk en utfordrer, snarest.

 

Avslutter måneden på onsdag mot Fulham, og i Februar er det kamper vi -bør- vinne på rekke og rad, med unntak av Chelsea borte. Ingen umulighet det heller, men Stoke, Wigan og West Ham føles mer overkommelig. Er definitivt mulig å samle noen seiere på rad nå!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig med seier igjen. Ser 2 forandringer som kanskje burde gjøres for at vi skal stille med det optimale laget pr. idag. Jeg ser på det som en selvfølge at Gerrard tar plassen til Poulsen når han igjen blir tilgjengelig, i tillegg ville jeg nok byttet Kuyt med Cole.

 

Da ville vi fått offensive kraft i alle ledd. Fra Agger, Kelly og Johnson i forsvaret til Gerrard, Meireles og Cole på midten til Torres på topp. :)

Lenke til kommentar

Henger meg på den. Cole burde starte fremfor Kuyt. Trenger ikke selge Kuyt, men noe klart førstevalg kan, og bør, han ikke være. Håper vi får inn minst en spiller av første-ellever kvalitet. Synes også vi burde se på Cahill i Bolton. Har vært snakk om at de vil akseptere et bud på £10M om det kom.

 

 

Drømmer om noe sånt en gang i overskuelig fremtid, altså til sommeren. Føler på meg at det kunne fungert i 4-3-3.

 

 

 

Reina

Kelly - Cahill - Agger - Warnock

Meireles - Gerrard - Adam

Suarez - Torres - N'Zogbia

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...