Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Spent på hva Kenny sier i pressemeldingen i formiddag. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vet ikke hva jeg skal tro om Suarez-saken Tror at vi kommer til å øke budet, men vet ikke om de ser han som vært "25" mill Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Suarez var ikke med i troppen for Ajax mot Feyenoord. Skal vi ta det som et tegn på at ting er på vei til å gå i boks? Sterke rykter nå hvert fall om at dealen er mer eller mindre klar. Han er utestengt. Tror vi skal vente å se til over helgen, håper vi får han. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Alltid når vi får opp håpet, så smashet det rett ned igjen. Håper likevel det går i orden i løpet av de neste dagene, men usikker på hvor langt klubben er villig til å strekke seg hvis det er så stor avstand mellom klubbene som avisene hevder. Mye er nok opp til Suarez selv, ettersom hvis han sier han vil gå så blir det fort litt enklere å komme til enighet om et kompromiss. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Personlig så kunne jeg tenkt meg Suarez/Gomez og Honda Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ryktene sier at Tottenham har gitt et høyere bud på Suarez og fått det akseptert. Overrasker meg ikke at Tottenham er villig til å betale mer enn oss. Mener på å ha sett diverse statistikker som viser at Tottenham har brukt utrolig mye mer penger enn det folk flest tror de siste tiårene. Suarez selv vil visstnok helst til oss. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Lurer på hva Tottenham skal med ham, troppen deres er jo allerede fylt med klassespillere i de fleste posisjoner. Hvis de ikke skal selge unna noe da. Kanskje vi skal satse på van der Vaart eller Bale istedenfor? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dere kjenner da Harry. Han bare må ha alt som er tilgjengelig på markedet uansett hva det koster og det spiller mindre rolle om vedkommende spiller i en utsatt posisjon i laget eller i det hele tatt trengs. Fyren har tørstet etter å signere store navn i tredve år og nå har han muligheten... For å si det slik, han skuffer ikke. Forventer minst to signeringer til før vinduet stenger. Smalltime twitchy fuck. Ødelegge Pompey Ødelegge Sotton Ødelegge Tottenham 6 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvis de kvitter seg med Keane så har Rednapp utalt at de er ute etter en ny spiss. Faen så kjipt om Whealer'Dealern snapper han opp rett før vi evt signerer han. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nå synes jeg snart vi burde sette inn støtet, og vise at vi har ambisjoner. 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Blir jo nesten det samme som Malouda-episoden, og vi så jo hvordan det endte. Negredo trenger ikke å bli Babel 2.0. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg håper vi signer Suarez, men ikke for enhver pris. Hvis Ajax krever svimlende summer som det er snakk om og det fortsatt er langt mellom partene, så håper jeg vi heller bryter forhandlingene og undersøker markedet videre. Ønsker ikke av vi skal splashe cash bare for å få han hit, om det er mer enn det han er verdt. Det får Harry ta seg av. 2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er jeg forsåvidt enig i, men hvis vi glipper Suarez så vil jeg ikke at alternativet skal være en kjapp rotehandel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Syntes ikke Suarez er verdt mer enn toppen £15-17m og selv da er det en stor risiko. Han har lite eller ingenting annet enn avslutter-egenskaper og det er noget lite å legge på bordet imo. Det er som oftest mer safe å satse på spillere som har ekstremferdigheter og som kan gjøre ting på egenhånd, da er man i det minste sikret å ikke sitte igjen med hele katta i sekken. N'Zogbia og Adam står jeg på at hadde vært god buttikk for LFC. Nå synes jeg snart vi burde sette inn støtet, og vise at vi har ambisjoner. Arrright. Det kan jeg like! Send meg tlf nr på PM snarest 6 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er enig i mye du sier Gold, selv om jeg åpenbart har større tro på Suarez enn deg, så håper jeg ikke betaler mer enn han er verdt. Det er sånne handler som er med på å fucke opp markedet. Så sånn set er jeg nok litt mer behersket enn mange andre på dette og andre forum, samt Twitter etc. N'Zogbia kunne absolutt vært spennende, og forundrer meg ikke om vi har han i kikkerten, har vært linket flere ganger det siste 1,5 året også. Ang. Adam: "Charlie Adam is NOT leaving Blackpool. How much is he worth? It's £46m if we stay in the Premier League, so... £46m." Ian Holloway Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er enig i mye du sier Gold, selv om jeg åpenbart har større tro på Suarez enn deg, så håper jeg ikke betaler mer enn han er verdt. Det er sånne handler som er med på å fucke opp markedet. Så sånn set er jeg nok litt mer behersket enn mange andre på dette og andre forum, samt Twitter etc. N'Zogbia kunne absolutt vært spennende, og forundrer meg ikke om vi har han i kikkerten, har vært linket flere ganger det siste 1,5 året også. Ang. Adam: "Charlie Adam is NOT leaving Blackpool. How much is he worth? It's £46m if we stay in the Premier League, so... £46m." Ian Holloway Men så vil jo Adam vekk omtrent koste hva det koste vil, og Hollogay (hehe) vil hvertfall ikke slippe han gratis senere. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er enig i mye du sier Gold, selv om jeg åpenbart har større tro på Suarez enn deg, så håper jeg ikke betaler mer enn han er verdt. Det er sånne handler som er med på å fucke opp markedet. Så sånn set er jeg nok litt mer behersket enn mange andre på dette og andre forum, samt Twitter etc. N'Zogbia kunne absolutt vært spennende, og forundrer meg ikke om vi har han i kikkerten, har vært linket flere ganger det siste 1,5 året også. Ang. Adam: "Charlie Adam is NOT leaving Blackpool. How much is he worth? It's £46m if we stay in the Premier League, so... £46m." Ian Holloway Men så vil jo Adam vekk omtrent koste hva det koste vil, og Hollogay (hehe) vil hvertfall ikke slippe han gratis senere. Blasfemi! Skamme seg! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Elsker å lese intervjuene med Kenny. Noe helt annet enn hva vi har fått servert med Roy og Rafa de siste årene. - Det har vært mye fokus på min egen person den siste tiden, men snakker du rett fra levra kommer du ikke til å villede noen. Vi har et stort ansvar overfor Liverpools tradisjoner og måte å gjøre ting på, og så lenge jeg har kjent til Liverpool FC har vi holdt kortene tett til brystet. Når vi har noe å si, så vil vi komme ut å si det. Det blir ofte et gjensidig kompromiss mellom vårt ønske å gjøre det på denne måten, og dere journalisters ønske om å finne ting å skrive om. Men begge parter har ansvar for å sørge for at det som blir sagt blir gjengitt korrekt. Akkurat det har jeg nevnt for en stund siden, deilig å ha en manager som kjenner klubben skikkelig. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nekter å tro at et "navn" som Coentrao gidder å gå til en dumpekandidat når såpass mange klubber er interessert i vedkommende. Tidene der LFC kan plukke fra øverste hylle er long gone, sorry. Coentrao er vistnok smigret over interessen både fra Real og Liverpool. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 You'll never walk alone: Real Madrid ace Xabi Alonso declares his love for Liverpool supporters By Ashley Gray Last updated at 2:40 PM on 20th January 2011 Xabi Alonso has paid a glowing tribute to Liverpool supporters and admits the time he spent at Anfield will always have a special place in his heart. The Spain midfielder quit Merseyside for Real Madrid before the start of last season and has impressed as much in La Liga as he did in the Barclays Premier League. But back in an environment where supporters are quick to wave white handkerchiefs of surrender in a show of dissent against the clubs they love, Alonso remembers a very different attitude from The Kop. You'll never walk alone: Xabi Alonso has declared his love for Liverpool supporters 'To play for Liverpool is something very special,’ he told the Spanish editition of Vogue magazine. ‘There is a very intimate connection between the fans and players that doesn’t exist at other clubs. ‘Even in bad times, the stands do not whistle, instead they sing, “You’ll Never Walk Alone”.’ The 29-year-old’s wife Nagore has equally fond memories of her former home after making the life-changing decision to move when Alonso moved from Real Sociedad to Liverpool in 2004. Nagore, who had their first child Jontxu on Merseyside in 2008 and has since added daughter Ane to the family, said: ‘It was the best move I made (coming to Liverpool). ‘The relationship went a step further. I had been working on a film production team (at the time), but I packed my bags and went.’ And while many WAGs worry that their partners will appear in lurid newspaper headlines, she has few fears about the man she married eight years ago. ‘I can’t complain,’ she said. ‘I am lucky - Xabi doesn’t go to parties. He spends all his free time with us. After a match or training, he comes straight home.’ Liverpool fans may wish he never left them and there is still a bond with his old club. Good times: Alonso's wife, Nagore enjoyed her time in Liverpool Alonso was a surprise visitor to Anfield when Liverpool beat Aston Villa 3-0 in December and, earlier this month, he sent new Reds boss Kenny Dalglish a good luck message via Twitter. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1348936/Xabi-Alonso-Liverpool-special-club-fans-great.html#ixzz1BaZkjk3r Best of luck Xabi, still miss singing we've got the best midfield in the world. --- Xabi... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå