Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker å lese intervjuene med Kenny. Noe helt annet enn hva vi har fått servert med Roy og Rafa de siste årene.

Akkurat det har jeg nevnt for en stund siden, deilig å ha en manager som kjenner klubben skikkelig.

Ansettelsen av Daglish var risky business imo. Greit at han ikke driter seg ut i intervjuer som Hogdson og greit at han er en legende, men det hjelper fint lite hvis dere rykker ned. Ikke at jeg tror det btw. Men jeg tror dere ville vært sikrere med Hogdson enn med Daglish, selv om mulighetene for en positiv forandring kanskje også er større. I hvert fall med tanke på spillestil.

Lenke til kommentar

Elsker å lese intervjuene med Kenny. Noe helt annet enn hva vi har fått servert med Roy og Rafa de siste årene.

- Det har vært mye fokus på min egen person den siste tiden, men snakker du rett fra levra kommer du ikke til å villede noen. Vi har et stort ansvar overfor Liverpools tradisjoner og måte å gjøre ting på, og så lenge jeg har kjent til Liverpool FC har vi holdt kortene tett til brystet. Når vi har noe å si, så vil vi komme ut å si det. Det blir ofte et gjensidig kompromiss mellom vårt ønske å gjøre det på denne måten, og dere journalisters ønske om å finne ting å skrive om. Men begge parter har ansvar for å sørge for at det som blir sagt blir gjengitt korrekt.

Akkurat det har jeg nevnt for en stund siden, deilig å ha en manager som kjenner klubben skikkelig.

Enig i mye du sier, og det er deilig å ha en manager som det stråler av på pressekonferanser igjen. Men med all respekt så hadde Rafa alltid store ord om klubben og fansen utad i pressen, det kan ingen ta fra han.

Lenke til kommentar

Enig i at intervjuene med Kenny er en nytelse å lese. Vittige, intelligente, ærlige og direkte. Alle Rafas intervjuer kan egentlig oppsummeres med setninger konstruert rundt ordene "Work hard", "possibilities", "changes" og "maybe".

Roy var i det minste litt snakkesalig, men han var jo for det meste en jævla emo som skyldte på alle andre. Min favoritt "I don't think I could have done anything better in my preparations, to be honest". Fin holdning!

Herlig at Kenny skal la unggutta fra Kirkby hospitere på Melwood! To ungguter i uka får bli med på førstelagstreningene, bli med på kamper og leve som førstelagsspillere. For en motivasjon det må være!

Alle Kennys planer om å gjenopprette de gamle tradisjonene i klubben fra topp til bunn er lesning som varmer et kaldt gammelt hjerte. Og det gir inntrykk av at han har planer om å være med lenger enn til sommeren... :) Høres jo ut på alle i klubben som om det allerede er klart. Tom Werner: "We've said at his press conference that he fits the criteria that we're looking for for a manager. He's extremely competent, he's excellent at man-management, he knows the philosophy of the club and he's been everything we could have hoped for. At the same time we are certainly looking at what we can do to strengthen the club in the long term and he would be a candidate."

Leser forøvrig nå at Reina har planer om å bli i LFC i flere år fremover.. Og hvis all smigeren til Alonso hinter om at han har lyst tilbake er han hjertelig velkommen!

Tabellposisjonen er kanskje ikke den beste, men dette er gode tider å være Liverpoolsupporter i! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rafa var nok en stor fan av klubben ja. Og verdsatte nok både fans og klubben høyt. Men pinlige øyeblikk som "fact"-opptredenen og konflikten med eierene han tok med seg til media i altfor mange intervju var ikke særlig pent.

@Geir: På hvilken måte mener du vi ville vært tryggere med Roy? Statistikken taler for seg selv, han vinner knapt en bortekamp.

Roy Hodgsons bortestatisikk i Premier League

1997/98 i Blackburn – 5 borteseirer – havnet på 6.plass

1998/99 i Blackburn – 0 borteseirer – lå på 20.plass da han fikk sparken

2007/08 i Fulham – 3 borteseirer – havnet på 17. plass

2008/09 i Fulham – 3 borteseirer – havnet på 7. plass

2009/10 i Fulham – 1 borteseier – havnet på 12. plass

2010/11 i Liverpool – så langt 1 borteseier – for tiden på 12. plass

Statistikk for Liverpools tidligere managere fra Shankly og frem til og med Hodgson

Manager Kamper Vunnet Uavgjort Tap Seiersprosent

Roy Hodgson 29 12 8 9 41,38

Rafael Benitez 350 194 77 79 55,43

Gerard Houllier 325 165 81 79 50,77

Roy Evans 244 123 63 58 50,41

Graeme Souness 157 65 47 45 41,4

Kenny Dalglish 307 187 78 42 60,91

Joe Fagan 131 70 37 24 53,44

Bob Paisley 535 307 132 96 57,38

Bill Shankly 783 407 198 178 51,98

Nå har det ikke akkurat resultatmessig gått glitrende i comebacket til Kenny, 1p på 3 kamper. Men det skal sies at to av desse kampene er ekstremt vanskelige. Kanskje de to hardeste man spiller på en sesong.

Lenke til kommentar

Og så må man ta med at kenny overtok en tropp i mentalt forfall etter roy. Han har gjort en solid jobb med å snu trenden, til tross for at resultatene har uteblitt. Jeg tror lykken snur i helga. Får vi inn et par forsterkninger iløpet av den neste uka begynner det å se lovende ut.

Lenke til kommentar

ITK(veit ikkje kor truverdig han er, men skal ha ein kontakt i klubben og virkar relativt truverdig til no) på twitter hevdar at klubbane har blitt einige om Suarez. Skal derimot ikkje håpe for mykje på Young, men det låg i korta frå før av.

...så spørs det om det han seier viser seg å faktisk stemme då.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...