nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hmmm... Beklager. Eg bare antok at du var jente? Er ikke utseendet grunnen til at jenter ser på fotball??? Jo, jeg er jente Men jeg følger med på fotball, fordi jeg synes det er underholdene! Når det gjelder Suärez, så spiller han i en liga som ikke er i nærheten av å måle seg med PL, og for 200 millioner, tror jeg vi tar en kjemperisiko. Bare se hvordan det har gått med Kuyt og Babel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er bare Jotun som er på midtukesfylla. Feil, det er ikke bare Jotun. SKÅL JOTUN! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Herlig Jotun, haha. 1996 modell, kunne vært dattra til halvparten her inne. Kanskje hooke up med Smågal? 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1996 modell, kunne vært dattra til halvparten her inne. Kanskje hooke up med Smågal? Nå holder vi oss til tema, før jeg ber en moderator komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Game er bare sjalu for det nærmeste man kommer jente på United-tråden er Raste. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Herlig Jotun, haha. 1996 modell, kunne vært dattra til halvparten her inne. Kanskje hooke up med Smågal? Hahahaha, du har et par gullkorn i ny og ne ogs[ game Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Når det gjelder Suärez, så spiller han i en liga som ikke er i nærheten av å måle seg med PL, og for 200 millioner, tror jeg vi tar en kjemperisiko. Bare se hvordan det har gått med Kuyt og Babel. Tror ikke man skal sammenligne "casene" Kuyt og spesielt Babel. I tillegg trenger vi en spiss, en som er hurtig og har målteft. 49 mål på 48 kamper er godkjent. Og det kan liksom ikke skade med friskt blod inn i klubben. Han er relativt ung også. Men man er aldri sikker på suksess nei. Game er bare sjalu for det nærmeste man kommer jente på United-tråden er Raste. Nå satte jeg grandisen i halsen. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sant Zu. Mener å huske vi hadde et vaske ekte specimen innom for et par år siden, dvs før Banan slo på sjarmen, siden har vi ikke sett vedkommende igjen... Wonder why... Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. januar 2011 Herregud gutter?! Det kommer en inn og vil diskutere fotball, og tilfeldigvis er hun en jente og folk reagerer?! Herregud hva er galt med folk?! Bare fordi hun er jente får hun ikke lov å komme inn her og diskutere fotball som alle oss andre? SKJERP DERE! PS -Linda bare å sende PM om du lurer på noe. 12 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Som en lilje blant tornebusker, slik er min elskede blant piker. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nærmere ni, bedre gli . Fritt frem gutter, har hatt min share av denne godbiten for et par mnd siden! Nå holder vi oss til tema, før jeg ber en moderator komme. Oh shii- ! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Velkommen til bygdelivet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Virker som morgendagen er den store dagen mtp Suarez. Ifølge gutta på RAWK (mange av dem har peiling på hva de snakker om), så har Liverpool lagt inn et bud som er veldig nærme det Ajax krever, og når Suarez selv har sagt han vil gå er det mye som tyder på at han er veldig nærme å være Liverpoolspiller i løpet av noen dager. Hvis budet ikke blir akseptert er visst Negredo plan B. Hadde lyst på sistnevnte før han gikk til Sevilla, men forholder meg litt småskeptisk. Har mer troa på Suarez i grunn. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Da regner jeg med at alle idiotiske kommentarer som er postet i denne tråden, som ikke er fotball relatert i det hele tatt, blir fjernet av en moderator senere i dag. On topic: Sterke rykter om Suärez i natt. Noen som vet noe nærmere om dette? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Mye rykter om at han er svært nær hvertfall. Men ikke noe konkret enn så lenge. Blir en lang dag på forelesning med refresh på twitter hele dagen mao. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Blir en lang dag for meg også. Gikk å så på Skysports sin "Transfercentre" for å sjekke, men ikke noe angående oss der..enda. Tror de tenker at de vil ha han klar til Lørdagen, sånn at vi faktisk skal vinne borte for andre gang i år(!). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 VI har vel ikke vunnet borte i år enda? Eller er det jeg som husker helt feil nå? 2011 altså. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei. Vi har kun vunnet borte en gang hele sesongen i ligaen, og det var i 2010 mot Bolton borte. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det husker jeg. Var vel 2 borteseiere i hele 2010. Trist. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En moderator som har vært på tokt og slettet masse innlegg uten å si ifra. Smekk på pungen til vedkommende! Ikke akkurat overraskende å se i dag at klubbene er uenig om pris. At de heller ikke skal være interessert i Babel lover dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå