Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hmmm... Beklager. Eg bare antok at du var jente? Er ikke utseendet grunnen til at jenter ser på fotball???

:blush:

Jo, jeg er jente :) Men jeg følger med på fotball, fordi jeg synes det er underholdene!

Når det gjelder Suärez, så spiller han i en liga som ikke er i nærheten av å måle seg med PL, og for 200 millioner, tror jeg vi tar en kjemperisiko. Bare se hvordan det har gått med Kuyt og Babel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder Suärez, så spiller han i en liga som ikke er i nærheten av å måle seg med PL, og for 200 millioner, tror jeg vi tar en kjemperisiko. Bare se hvordan det har gått med Kuyt og Babel.

Tror ikke man skal sammenligne "casene" Kuyt og spesielt Babel. I tillegg trenger vi en spiss, en som er hurtig og har målteft. 49 mål på 48 kamper er godkjent. Og det kan liksom ikke skade med friskt blod inn i klubben. Han er relativt ung også.

Men man er aldri sikker på suksess nei.

Game er bare sjalu for det nærmeste man kommer jente på United-tråden er Raste.

Nå satte jeg grandisen i halsen. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som morgendagen er den store dagen mtp Suarez. Ifølge gutta på RAWK (mange av dem har peiling på hva de snakker om), så har Liverpool lagt inn et bud som er veldig nærme det Ajax krever, og når Suarez selv har sagt han vil gå er det mye som tyder på at han er veldig nærme å være Liverpoolspiller i løpet av noen dager. Hvis budet ikke blir akseptert er visst Negredo plan B. Hadde lyst på sistnevnte før han gikk til Sevilla, men forholder meg litt småskeptisk. Har mer troa på Suarez i grunn.

Lenke til kommentar

Da regner jeg med at alle idiotiske kommentarer som er postet i denne tråden, som ikke er fotball relatert i det hele tatt, blir fjernet av en moderator senere i dag.

On topic: Sterke rykter om Suärez i natt. Noen som vet noe nærmere om dette?

Lenke til kommentar

Blir en lang dag for meg også. Gikk å så på Skysports sin "Transfercentre" for å sjekke, men ikke noe angående oss der..enda. Tror de tenker at de vil ha han klar til Lørdagen, sånn at vi faktisk skal vinne borte for andre gang i år(!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...