GLN Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg håper ALDRI Annan blir lenket til Liverpool. Makan til større drittspiller må man til Chelsea for å finne. Og jeg tror han bør gå innom en annen klubb i Europa først. Han kommer til å gå på en smell ved å gå rett fra TL til PL. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har heller ikke noe som helst lyst på Annan. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Men Suarez er greit for folk her? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Håper vi aldri får se en så jævlig 3'er på midten som det der. Er kun 1 som har potensiale til å spille ballen riktig vei der. Var jo akkurat den samme vi har hatt nå flere kamper på rad, bare med Spearing og Poulsen i stedet for Annan, som er minst like søppel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Suarez er greit. Annan is not. Charlie Adam vil jeg ha og det tror jeg de fleste har fått med seg. Hadde vært ekstremt deilig å hatt Suarez klar til kamp til helga. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Men Suarez er greit for folk her? Absolutt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Synes det blir merkelig å ikke ville ha Annan fordi han er drittsekk, men Suarez går greit. Suarez kan til tider være et skikkelig rasshøl på banen. Edit: Bare for å ha det klart, jeg vil ha Suarez, og jeg lanserte Annan fordi jeg synes vi trenger en skikkelig fighter på midtbanen (spes om vi fortsetter med 4-3-3). Ikke dermed sagt jeg synes det er det beste valget. Endret 19. januar 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Suarez var ikke med i troppen for Ajax mot Feyenoord. Skal vi ta det som et tegn på at ting er på vei til å gå i boks? Sterke rykter nå hvert fall om at dealen er mer eller mindre klar. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tenkte det samme Hewitt. Satser på at det går veien. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Suarez kan til tider være et skikkelig rasshøl på banen. Haha :!:, når du nevner det. Suarez er jo blitt kalt " the “Cannibal of Ajax”, etter at han bet Bakkal i november under en kamp mot PSV. Skjedde etter det som omtales som et "argument", lurer seriøst hva som får en fyr til å bite en annen. Tragikomisk... men hvis han gjør det mot Fellani, eller De Jong har han all støtte fra meg. Endret 19. januar 2011 av WCH 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 IKKE GJØR SÅNN!!!!! Nå får jeg opp håpet Var det samme de 50 gangene det ryktes om at Hogdson kom til å få fyken Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Må ærlig talt få spørre hvorfor Kyrgiakos blir kalt Kyrre her inne, og ikke Kykkeliakos.. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Pluss for den ass. EG LO! SKIKKELIG! HELT ÆRLIG ASS! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Alvaro Negredo. NEI TAKK. Luis Suärez? Greit nok, men skeptisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Alvaro Negredo. NEI TAKK. Luis Suärez? Greit nok, men skeptisk. Hva er galt med utseendet til disse to om eg tør spørre? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Alvaro Negredo. NEI TAKK. Luis Suärez? Greit nok, men skeptisk. Hva er galt med utseendet til disse to om eg tør spørre? Hva i all verden har utseendet til de to nevnte med dette å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hmmm... Beklager. Eg bare antok at du var jente? Er ikke utseendet grunnen til at jenter ser på fotball??? 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Det er bare Jotun som er på midtukesfylla. Bra bilde WCH! :!: Endret 19. januar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Flere som melder at Suarez er done deal nå. Bare småting som gjennstår. Hadde vært deilig å kunne våkne opp til bekreftede nyheter i morgen, og at han kanskje kan være innvolvert allerede på lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå