Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nekter å tro at et "navn" som Coentrao gidder å gå til en dumpekandidat når såpass mange klubber er interessert i vedkommende. Tidene der LFC kan plukke fra øverste hylle er long gone, sorry.

Til dels enig, heldivis er ikke alle spillere sånn. Samtidig er det pengene som rår.

Lenke til kommentar

Hvem er de andre toppklubbene som konkurrerer om de "store navnene" egentlig? United og Arsenal kjøper sjeldent stort, så da gjenstår bare Chelsea og City...

Det var vel ikke akkurat småpenger dere brukte på Berbatov. Og flere av dine medsupportere gikk total bananas og skiftet både avatar og brukernavn, da han endelig ble klar for dere. Så han må nok betegnes som et relativt stort kjøp. Men mulig du har rett i at dere gjør det sjeldent.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med dere selv. Det var ikke akkurat småpenger dere brukte på Johnson og Aquilani for å nevne to.

Syntes ikke synd på dere når det gjelder pengebruken under hicks og gilette. Vi har også solgt for mer enn vi har kjøpt for de siste åra. Netto er det bare Chelsea, City og muligens Spurs(?) som har brukt mer enn LFC. Dere skriver som om dere ligger der dere gjør fordi det ikke har vært utlegg til spillerkjøp. Fakta says no.

Men jau, dessverre er det pengene som rår. Spesielt når man ikke trenger å tjene dem selv lengre. En skam at det ikke er et regelverk på bordet for å hindre økonomisk doping for lengst. Det hadde jo bla Liverpool kommet godt ut av. Sykt når ikke engang LFC tjener nok til å henge med i markedet fordi to jævla nobodys i chelsea og city har knust all balanse som engang var.

Ber til han der oppe om at FIFAs kamp mot pengedoping ikke bare er en fasade. Fortsetter det slik er ikke sporten tiltrekkende særlig mye lengre.

Endret av Goldwing
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har ikke vert aktiv her på et år elns, men får vell skyte inn et innlegg nå disse travle transfertider.

1. Byebye Babel og Jovanovic. Babel er så godt som ute, og Jovanovic sin agent driver storspill i alle land for å skaffe sin klient en ny klubb - greit for meg. Dødkjøtt, og fungerer overhode ikke for oss i PL.

2. Maset på venstreback; drit i det. Vi kjøper ikke en ny venstreback når vi er stuck med Konchesky ut sesongen og i tillegg er Aurelio der (samt Insua på utlån). Gi Johnson ut sesongen på venstreback (vertfall så lenge Kelly holder nivået han gjør nå) og se hvordan han klarer seg. Kan bli ganske dødlig om han klarer å trekke mer inni banen og avslutte.

3. Vi trenger spiss og ving. Minimum.

Drømmen, for meg, er uten tvil Suarez og Hazard. To typer laget vårt griner etter. En notorisk målscorer og en ving med fart og kreativetet. En spiller som rett og slett skaper mye selv, og som setter fart i laget.

Om jeg fikk satt meg ned på kontoret ilag med Dalglish ville jeg bedd han teste oss ut i en Chelsea formasjon. Tenk deg Gerrard i en Lampard rolle. Johnson som vår Ashley Cole.. Suarez som Anelka og Hazard som Malouda!

Hazard - Torres - Suarez

Meireles - Lucas - Gerrard

Johnson - Agger - Skrtel - Kelly

Reina

Skulle jeg ønsket meg en 3. spiller inn, bak spiss og ving på ønskelisten, er det en midtstopper. Kyrgiakos har blitt en katastrofe, etter en finfin sesong ifjor. Skrtel er jo en tikkende bombe, og Carragher er over toppen samt skadet. Smekk på en Gary Cahill på listen, og vi har IMO et lag som kan konkurrere om topp 6 iår, og topp 4 neste år.

Lenke til kommentar

Er enig i mange av synspunktene dine Winy. Babel er så godt som gone, Jova går forhåpentligvis. Også tror jeg spiss og ving blir prioritert, selv om kanskje ikke Hazard er den mest sannsynlige. Er lov å håpe.

Velkommen tilbake forresten, håper vi får se deg jevnlig fremover ;)

Lenke til kommentar

Hehe, hazard OG suarez.. Drømmeverden ftw. Velkommen tilbake da :)

Tja, om vi blir kvitt både Babel og Jovanovic nå åpner det for etpar nye spillere. Får vi presset prisen på Suarez ned mot £20 Mill er det en et lett kjøp ;-) Antar salg av Babel og Jovanovic vil generere rundt £10 Mill.

Hazard på sin side har jo ytret sin kjærlighet om Liverpool før, og ryktene gikk vell i sommer om at han kunne gå for rundt £12 Mill.

Eierne sier jo idag at de er klare for å invistere i spillere, så vi får bare håpe :)

Er enig i mange av synspunktene dine Winy. Babel er så godt som gone, Jova går forhåpentligvis. Også tror jeg spiss og ving blir prioritert, selv om kanskje ikke Hazard er den mest sannsynlige. Er lov å håpe.

Velkommen tilbake forresten, håper vi får se deg jevnlig fremover ;)

Jepp. Hazard er selvsagt en liten drøm, for meg vertfall. Perfekt spiller for laget vårt i mine øyne.. Ser dog at Downing og Young er linket. Skeptisk til Downing - stasjonær, treg og god innleggsfot.. Føler det er "historien" med alle vingene våre siste 5 årene. Vi trenger fart i laget!

Skal holde meg mer aktiv fremover ja! :)

Lenke til kommentar

Har drømt om Hazard lenge. Jeg tør ikke tro eller håpe på det, ut ifra vår transferhistorie, men jeg håper virkelig at eierne viser seg fra den siden de ser ut til å gjøre og handler klokt, ungt og bra. Da burde en spiller som Hazard være mer eller mindre øverst på lista, tror han kunne blitt stor i Liverpool. Er som sagt tidligere også veldig lysten på Suarez, så jeg håper den går i orden. Enig i at en spiller fra Nederland er mer gambling enn fra andre ligaer på grunn av kvalitetsforskjellen på ligaene, men jeg tror Suarez har det som skal til for å prestere i PL og bli god i tospann med Torres.

Lenke til kommentar

Litt synd om Kyrre skal bli stemplet som en katastrofe etter èn tabbe.

En tabbe og en tabbe.. Syns han har vert for veik iår.

Den råskapen han viste i fjorsesongen da han vant 99% av sine dueller og gikk forann med syke taklinger og ureddhet er borte. Han virker treig og ukonsentrert - ute av form muligens.

Uansett har jeg aldri sett på han som noen ny Hyypia. En god backupspiller å ha i troppen som kan gjøre en god jobb mot spisser som Kevin Davies etc, men jeg ønsker å se mer spillende midtstoppere som kan slå 2-3 gode pasninger iløpet av kampen.

Agger er vår klart beste stopper, på bortimot alle områder, og at Hodgson ikke så dette er jo kriminelt. Heldigvis har Dalglish bedre fotballkunnskaper, og har vell vist at han har Agger som nr 1.

Team opp Agger med en type som Gary Cahill eller Shawcross, og du har et midtstopperpar som lukter svidd ;)

Lenke til kommentar

Hazard og Suarez inn hadde gitt meg så jævla jizz i buksa. Gi meg en ung og lovende stopper (Wilson anyone?) også, så sier jeg meg fornøyd. Så til sommeren blir vi kvitt dødkjøtt som Poulsen og Konchesky m.fl og da snakker vi.

Så i dag at RBK krevde 30mill for Annan. Hadde det egentlig vært et så dumt kjøp om han kan spille som et anker i en 4-3-3 formasjon? :hmm:

Edit: Cahill eller Shawcross hadde ikke vært å forakte sammen med Agger nei. Sistnevnte er vel veldig Unitedgutt da, men.. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Er som sagt tidligere også veldig lysten på Suarez, så jeg håper den går i orden. Enig i at en spiller fra Nederland er mer gambling enn fra andre ligaer på grunn av kvalitetsforskjellen på ligaene, men jeg tror Suarez har det som skal til for å prestere i PL og bli god i tospann med Torres.

Vi har jo ørten eksempler på storscorere fra Nederland som flopper maksimalt, men SkySports leverer en OPTA statistikk på Suarez som er helt sinnsyk. Han var også den bestespissen i VM, i kamp med Higuain (som spiller på et helt klart bedre lag.)

Som du nevner tror jeg Suarez og Torres kunne blitt et dødlig spisspar. Begge har en lekende kreativtet og bevegelsesevne, og de kan fort bli en Cole-York type, om vi skal sammenligne litt med United :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det positivet med å kjøpe Annan er jo at 80% av spillerne i Premier League liker å bli tatt på\i rompa. Uhyrlig mange femidotter.

Lenke til kommentar

Hazard og Suarez inn hadde gitt meg så jævla jizz i buksa. Gi meg en ung og lovende stopper (Wilson anyone?) også, så sier jeg meg fornøyd. Så til sommeren blir vi kvitt dødkjøtt som Poulsen og Konchesky m.fl og da snakker vi.

Så i dag at RBK krevde 30mill for Annan. Hadde det egentlig vært et så dumt kjøp om han kan spille som et anker i en 4-3-3 formasjon? :hmm:

Hell yes. Wilson kommer garantert til å bli stor, men jeg må si jeg ønsker å se han utleid til en PL / Championship klubb /(eveentuelt Rangers?) i noen måneder for litt førstelagsfotball. Kan fort stagnere vist ikke.

Shelvey, Wilson, Pacheco, Suso, N'Gog, Gulacsi, Kelly.. Alle talenter som bør medreknes i årene fremover!

Annan er en dugende fotballspiller, men føler nesten det blir sløsing av penger. Lucas har jobbet seg opp til å bli en helt fantastisk ballvinner, og jeg ønsker å se han forsette utviklingen de kommende årene. Står ikke mye tilbake på Mascherano på annet enn plasseringsevne og intensivtet - når det kommer til ballvinning og taklinger er Lucas helt oppe i teten med han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker i så fall inn for Poulsen da. Annan, Lucas, Mero og Gerrard som bekler de tre sentrale plassene i en 4-3-3 alt avhengig av hvem vi møter. Annan som ankeret selvfølgelig, mens de tre andre rulerer på som indreløpere, evt. Lucas også som anker.

ELLER om vi får Suarez:

Reina

Kelly - Agger - Wilson (ny stopper) - Johnson/ny VB

Mero - Annan - Lucas

Gerrard - Torres - Suarez

Hazard tørr jeg ikke håpe på.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...