Zandreu Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvilket kull er Suso og Coady fra? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nja, njo. Skeptisk til å handle fra Blackpool o.l. Ikke noe erfaring med spill i den høyeste divisjonen(utenom dette året da) samt spill i europa. Selv om han holder et greit nivå i Blackpool, så tror jeg ikke han klarer seg i Liverpool(vis vi skal tenke fremover da. Pdd så hadde nok de fleste i B'pool glidd rett inn i laget) Men ja, så lenge vi ikke engang kjemper i toppen, og ikke kvalifiserer oss til CL neste år så kan vi drømme om øverste hylle. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Trist med salg av Babel, men gutten får jo aldri spille i Liverpool noe jeg ikke helt forstår. Men jeg unner gutten bare godt så håper han får stor suksess i Tyskland. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvilket kull er Suso og Coady fra? Suso er 17 år, men eksakt dato finner jeg ikke. Coady er født 23. Februar 1993. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 93-gutter altså. Imponerende ferdighetsnivå på de gutta.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Håper virkelig de har noe annet linet opp, helst en ving i tillegg til Suarez, nå som Babel er ute. Synes forøvrig det er synd han forsvant. Det er nok det beste nå, men hadde han fått tillit tror jeg han kunne blomstret. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Villa har benektet at Young og Downing er tilsalgt. Begge de spillerne har vært linket ofte til Liverpool. Elia er jo også en spiller som hyppig blir nevnt, så ''det bli da sjø''. Om det blir denne sesongen eller til sommeren er en annen sak. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vi våkner vel i morgen til at City har signert Suarez. Og Elia... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Blir Babel solgt, så forventer jeg at Jovanovic, Poulsen, Konchesky, Skrtel og gjengen også blir solgt senest til sommeren. Hvis de mener Babel ikke er god nok og kan gå, ja da bør hvertfall de overnevnte spillerene følge etter innen neste sesong starter. Kanskje vi får en skikkelig opprenskning i stallen og vi til sommeren hvertfall får inn noen spillere av høy kvalitet. Men det er vel lov å håpe... 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=27458&zone=1 ke du trur Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker ryktene. Suarez, Negredo, Young og Chamberlain er alle spennende spillere jeg tror kunne vært bra for klubben, og som har forskjellige kvaliteter vi trenger. Vi burde hvert fall få inn en toppspiss, hurtige vinger med ballferdigheter og forsterking i forsvaret i løpet av dette og neste transfervindu, samt rydde opp i de verste spillerne i stallen. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Nekter å tro at et "navn" som Coentrao gidder å gå til en dumpekandidat når såpass mange klubber er interessert i vedkommende. Tidene der LFC kan plukke fra øverste hylle er long gone, sorry. "I love Liverpool, but who would not want to be coached by Mourinho?" - Coentrao. Sitat som kom tidligere i dag, ryktes at både vi og Real jakter han, uten at det har vært så veldig mye mere enn det. Tror fortsatt vi kan klare å få store navn til klubben, og det er flere som har uttalt at Liverpool er en klubb det er vanskelig å si nei til osv. Er likevel tildels enig med deg. Og vi har nok blitt mindre attraktive som klubb det siste 1,5 året. Men både håper og tror at vi snart er helt der oppe igjen Endret 19. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Slik jeg ser det er vi jo nødt til å kjøpe noen store navn for å bli stor igjen. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 OptaJoe Opta Sports 3 - The top 3 scorers since Aug 2007 excluding penalties 1. Torres 63, =2. Berbatov 49 =2. Tevez 49. Bang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jepp. Og derfor ler jeg når folk mener vi burde selge Torres fordi han syter så mye. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er litt skeptisk til Negredo. Synes Llorente virker som et bedre alternativ om ikke vi får Suarez. Suarez Liverpool talks accelerate Liverpool's courting of Ajax and Uruguay star Luis Suarez appears to be nearing its climax, as club owner John Henry and his wife Linda Pizzuti were photographed at dinner with Suarez's agent, Pere Guardiola on Tuesday night in London. According to Daily Mail, talks at the dinner "accelerated" over the proposed deal, with Metro adding that the meeting suggested that a deal would be done in a matter of days. Skal si at Henry sitter ikke akkurat på ræva og ikke gjør noe. Spennende dette. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 nice, håper virkelig vi får tak i Suarez. Det hadde vært helt topp. Så trenger vi bare solide Ving-spillere og hvertfall en kvalitets-midtstopper. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dette her ser jo bra ut. En eier som engasjerer seg, en trener som "brenner" for klubben. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tom Werner on Radio City - "We have no restrictions in terms of transfer budget" Det er greit å høre. Nei, vi skal ikke bli et kjøpelag, men før har vi jo måttet gi oss tidlig i budrundene fordi eierene ikke ville bruke så mye penger. Håper vi kan være med å konkurrere med andre storklubber om de store navnene nå. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvem er de andre toppklubbene som konkurrerer om de "store navnene" egentlig? United og Arsenal kjøper sjeldent stort, så da gjenstår bare Chelsea og City... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå