Hewitt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Reds agree Babel deal Liverpool FC this afternoon announced they had accepted a bid from TSG 1899 Hoffenheim for the transfer of Dutch international Ryan Babel. The Bundesliga Club have now been given permission to discuss personal terms with the player, who has travelled to Germany. http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-babel-deal Kan se ut som det ikke blir Ajax og en del av Suarez-avtale på Babel da. Egentlig synd om Babel forsvinner for han har kvaliteter ingen andre i troppen har (eller, han har fart), men det vil vel i så fall bety at det gjøres rom for å hente inn erstatter(e), noe som er postitivt om vi får tak i de rette spillerne. Er vel ingen tvil om at Babel ikke har innfridd, så kan man diskutere om det er på grunn av hans begrensninger eller om det er for lite tillit over årene. Endret 18. januar 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg tror det er en kombinasjon, uansett var det på høy tid at Babel og LFC skiller lag. Håper Gyroen ligger i Tyskland for hans del. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Var vel ikke veldig overraskende, og kanskje på tide. Bare synd han ikke fikk skikkelig tillit hos oss. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Satsar på at gjengen har sitt på stell når det kjem til Suarezdealen då. Var kjekt å ha Babel, men er nok best for han å gå, og det byr meg ei i mot å få in N'Zogbia eller Young i staden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 N'Zogbia, Warnock og en spiss inn så er jeg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Der var budet på Babel offisielt akseptert. Hva skal jeg gjøre med Babel-drakten nå? Da håper jeg det blir først og fremst Suarez, og et par spillere til. Først og fremst en venstreback, muligens et lån resten av sesongen. Coeñtrao er drømmen, da han kan også spille ving.. Edit: Bent solgt til Villa for £18M med mulighet for £24M avhengig av diverse kriterier :!:. Vill pris, Bruce koser seg nok nå... Endret 18. januar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Særdeles spennende dette her! Syns det er på høy tid at Babel finner seg en ny klubb, selv om mannen definitivt har kvaliteter inne. Virker som han har en av/på knapp, noe som selvfølgelig må ses i sammenheng med at han ikke har fått allverdens tillit de årene han har vært hos oss. Suarez er jeg veldig positiv til. Teknisk god spiller som isåfall kan bli veldig spennende i tospann med Torres. Blir spennende å følge med fremover nå! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Misunner dere vist dere får tak i Suarez. Tror han kunne gjort det veldig bra i PL. Målmaskin i Nederland. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kuyt var også målmaskin i Nederland, så ingen selvfølge at de skal bli det i PL. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Får se om det blir noe av Suarez da, nå som Babel antageligvis stikker til Hoffenheim. (Selv om det går rykter om at han ikke nødvendigvis skal dit) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) det skrev jeg heller ikke. Jeg skrev Jeg tror Van nistelroy var målmaskin i nederland, og ble det i PL også. Endret 18. januar 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg skrev heller ikke at han ikke blir målmaskin, men at det ikke noen automatikk i det. Nederlendere har nok lettere for å tilpasse seg PL enn f.eks. italienere. Selv om Kuyt ikke har blitt noen målmaskin for oss, har han likevel vært en viktig brikke i laget i lang tid. Det håper jeg Suarez også blir, dersom han kommer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Suarez kommer til å bli en flopp i England og mangler sårt det LFC trenger mest. Nemlig litt fart og tempo. Suarez er en poacher som ikke har bevist noe uten for Nederland. Risikosignering imo. N'zogbia hadde vært fin for dere. God allrounder med evnen til å forsere et par mann. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Irriterer meg at Babel drar. Men hvis ikke fart, dribleferdigheter og skuddfot er ønsket så er det greit nok. Håper han blir toppscorer i BL. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Merkelig at Lucas, som også var/er et kjempetalent fikk spille nesten en hel sesong fra start, selv om han sugde ræva. Men Babel, han ble plassert på benken selv om han scorte mål. Ser ikke helt logikken der. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nei, han er et mysterium. Må være noe utenomsportslig. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Coeñtrao er drømmen Indeed, det hadde løst mye! Men mener å huske de krever en vannvittig sum for ham. I tillegg hadde det vert en oppsving for Meireles tror jeg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nekter å tro at et "navn" som Coentrao gidder å gå til en dumpekandidat når såpass mange klubber er interessert i vedkommende. Tidene der LFC kan plukke fra øverste hylle er long gone, sorry. 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jepp, enn så lenge må vi nok handle fra hyllene under. Tror Charlie Adam kunne vært et smart valg. Presterer hver uke i PL og er kun 25. Så veldig dyr er han nok heller ikke. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Mitt arbeid i Anfield tråden ser ut til å være sluttført når den spydspissen der ikke stakk engang 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå