Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Reds agree Babel deal

Liverpool FC this afternoon announced they had accepted a bid from TSG 1899 Hoffenheim for the transfer of Dutch international Ryan Babel.

 

The Bundesliga Club have now been given permission to discuss personal terms with the player, who has travelled to Germany.

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-babel-deal

 

Kan se ut som det ikke blir Ajax og en del av Suarez-avtale på Babel da. Egentlig synd om Babel forsvinner for han har kvaliteter ingen andre i troppen har (eller, han har fart), men det vil vel i så fall bety at det gjøres rom for å hente inn erstatter(e), noe som er postitivt om vi får tak i de rette spillerne. Er vel ingen tvil om at Babel ikke har innfridd, så kan man diskutere om det er på grunn av hans begrensninger eller om det er for lite tillit over årene.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var budet på Babel offisielt akseptert. Hva skal jeg gjøre med Babel-drakten nå?

 

Da håper jeg det blir først og fremst Suarez, og et par spillere til. Først og fremst en venstreback, muligens et lån resten av sesongen. Coeñtrao er drømmen, da han kan også spille ving..

 

Edit:

 

Bent solgt til Villa for £18M med mulighet for £24M avhengig av diverse kriterier :!:. Vill pris, Bruce koser seg nok nå...

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Særdeles spennende dette her! Syns det er på høy tid at Babel finner seg en ny klubb, selv om mannen definitivt har kvaliteter inne. Virker som han har en av/på knapp, noe som selvfølgelig må ses i sammenheng med at han ikke har fått allverdens tillit de årene han har vært hos oss.

 

Suarez er jeg veldig positiv til. Teknisk god spiller som isåfall kan bli veldig spennende i tospann med Torres.

 

Blir spennende å følge med fremover nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...