Maynard James Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ser vi blir linka til Mark Van Bommel. Og et kjøp rundt 20-25 mill skal være nært foregående. Jeg spyr om vi signere denne drittspilleren. Endret 17. januar 2011 av Shurger Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Sa ikke NESV at dei ville kjøpe unge spillere? Van Bommel er jo en gammel grå stein!! 2 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hva er det noen av dere Pool-supportere misliker så sterkt med Rafael? At han er et av verdens største talenter (uansett posisjon) Og du snakket om usakligheter! Jeg dør av latter! Kvalitet på argumentasjonen din. Klart han er et av de aller største talentene der ute. Fast på United, kanskje ligaens beste høyreback i inneværende sesong. Og det i en alder av 20 år. Sterk både offensivt og defensivt. Har i tillegg vært oppe i A-lagstroppen tl Brasil, i konkurranse med Dani Alves og Maicon. Såklart finnes det mange store, spennende talenter, men Rafael står ikke noe tilbake for de aller fleste av dem. Edit: Rosicky er kjekkas btw. Endret 17. januar 2011 av Shlaps 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ikke trua på Rafael. Bare Ferguson som insisterer på å bruke ham siden han stod for kjøpet. Samme gjelder Chicharito og Macheda. Dog, Chicharito virker i hvert fall en smule sympatisk i motsetning til de to andre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva har Macheda gjort galt? Komme fra Italia? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Gelè i håret og over gjennomsnittet goodlooking, samt at han spiller på United. Usikker på hva kloffsk mener med å ikke ha trua, så skal ikke argumentere mot det. Fins mange one-season wonders. Likevel, Rafael har danket ut rutinerte folk som O'shea, Brown, Neville. Ikke si en drit om Brown nå, jeg anbefaler alle å se kampen mot Barca sesongen vi vant CL om de har noe å si på hans kvaliteter. Hadde det ikke vært for skader hadde aldri Vidic vært i klubben vår, og Terry hadde aldri spilt på landslaget fast. Det mener hvertfall jeg ekstremt hypotetisk. Tilbake til poenget, Rafael hadde jeg null tro på før sesongen. Det har han motbevist til fulle, kvalitet og ekstreme kvaliteter, mangler kun rutinen nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Å danke ut Gary Neville hadde selv Glen Johnson gjort. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Glen Johnson fortjener ikke å bli omtalt i samme åndedrag som noen høgrebacker. Fyren er ingen forsvarer. Edit: Fjerner overdrivelsen. Endret 17. januar 2011 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hva feiler det deg egentlig? Hadde du sagt Poulson derimot. Da hadde du hatt et snev av saklighet. Med en hel nasjon bak deg. Endret 17. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Da klarer eg dessverre ikke tilfredsstille deg. Nå vet eg hvordan du har det sammen med damer.... Ekkel følelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Saklig as always. Good job. Men dette er strengt tatt OT. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er igrunn hele Rafael diskusjonen. Meeeen: Han Kelly (Eg såg faktisk Everton kampen ) funker ikke han på venstreback overhodet? For det meste må da være bedre enn å putte Johnson på venstre? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men dette er strengt tatt OT. Nei, this is anfield. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Lurere på å poste Lucas sangen min på You Tube, tror kansje den slår ann nå Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 -- Nei, this is anfield. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ser Kuyt prøver å føre Bellamys golfslag videre med en matchvinnende bordtennis serve. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Trenger flere folk her! Fotballcup for PL-delen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ser Kuyt prøver å føre Bellamys golfslag videre med en matchvinnende bordtennis serve. Spydkast more like it. -------------------------- Babel fikk £10000 av FA, og en advarsel. Twitterkontoen hans har ikke gjort han noen tjenester akkurat. FIkk vell en smekk på hånden av Rafa pga en twitt han gjorde angående en trening. E: good one, Game. Endret 17. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå