Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som synes det er merkelig at Martin Kelly ikke fikk tillit tidligere?

 

Jeg må si det. Spesielt etter at han var Liverpools beste mot Lyon. Dog var det andre kamper han ikke var like heldig, og det var ingen hast. Så tok ting litt for lang tid.

 

Ikke tilfeldig at jeg trykket ham på trøya når jeg var nede å så Westham sist.

Lenke til kommentar

Noen som synes det er merkelig at Martin Kelly ikke fikk tillit tidligere?

 

Jeg må si det. Spesielt etter at han var Liverpools beste mot Lyon. Dog var det andre kamper han ikke var like heldig, og det var ingen hast. Så tok ting litt for lang tid.

 

Ikke tilfeldig at jeg trykket ham på trøya når jeg var nede å så Westham sist.

 

Han var veldig god i debuten mot Lyon ja, men han pådro seg jo en skade i den kampen som holdt han ute lenge. På stående fot så kan jeg nesten ikke huske en dårlig kamp han har hatt for førstelaget, og jeg håper helt klart at han fortsetter på HB nå, han har vist at han fortjener det.

 

Har Kelly-drakt myself :)

Lenke til kommentar

Rafael kunne like gjerne fått direkte rødt på det første gule. Litt senere står han og vifter med hånda foran dommeren for at han skal gi kort til en T'ham-spiller. Det er også pr. def. gult kort. Når han endelig får det røde presterer han å si "fuck off" til dommeren for så å stå og kjefte ham opp i trynet. Håper han får reaksjoner på det. I tillegg ble han av avkledd av Bale gang på gang. Spillemessig, ikke klesmessig slik Vidic driver på.Synes United slapp unna eller fikk fordel i veldig mange 50/50-situasjoner i løpet av kampen, men det er vel ikke noe nytt. Sett det før.Når det er sagt så var ikke uavgjort et godt resultat for noen av klubbene. med seier hadde de plutselig hatt heng på 5./6.-plass, nå er det bare enda lenger opp. Urk. Menmen, mange trepoengere å kjempe om enda!

At dette innlegget har fått 5 plusser er utenfor min fatteevne, no offence. Oser usaklighet lang vei.

 

Hva er det noen av dere Pool-supportere misliker så sterkt med Rafael? At han er et av verdens største talenter (uansett posisjon), blør for drakta, eller at han ikke er deres? :)

 

For ikke å snakke om Vidic, holder trøyene så de flagger gjennom hele kampen.

Haha, dette gjør 9/10 stoppere. Vidic er ikke noen styggere spiller pga. at dette ble fanget på kamera en eller to ganger.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

at Termo. Nei, ikke jeg heller. Synd med den skaden, men sånn er det. Nå kommer han frem stille og rolig, istedet for å bli rushet frem. Kansje like greit?

 

Det jeg mener med like heldig, er at han ikke har fått vist seg frem på samme måte som mot Lyon. Det var virkelig imponerende, husker resten av laget var ganske dårlige. Ligger forresten en Kelly vs Lyon på lfc.tv om noen vil se den.

Lenke til kommentar

Håper virkelig Kelly får fortsette og at enten Johnson settes ut når/hvis vi får en ny VB, eller flyttes oppover i banen.

 

Kelly - Wilson - Agger - Ny VB.

 

Det kan funke, evt bytt ut Wilson med en ny klassemidtstopper og selg Skrtel og kanskje Kyrre. Skrtel er hvertfall den store svulsten i forsvaret nå.

 

Skal vi fortsette med 4-3-3 trenger vi også et nytt anker på midten, ala Masche som hadde vært perfekt der. En skikkelig kriger og ballvinner som samtidig evner å spille ballen mer enn 3 meter.

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært skeptisk til å bruke Johnson som ving, men etter at han nå har blitt brukt som VB så må det da nesten funke bedre å bruke han som høyreving. Synes han ennå mer denne sesongen har vist sine svakheter defensivt og med en Kelly som bare imponerer mer og mer tror jeg vi kan ha ei bra høyreside med den løsninga.

 

På venstre har vi Koncheskey. Han Holder over hodet ikke mål, men kan være en grei nødløsning. Aurelio er bare for mye skadet. Og alderen taler heller ikke til hans fordel om ikke så lenge. Vi trenger altså en ny venstreback. Faen som jeg savner Riise av og til forresten.

 

Hva mer trenger vi? Midstopper sier noen. Tja sier jeg. Jeg mener spiss er viktigere faktisk. Nå stiger formen til Torres, det kan vi alle se. Han får også spille alene som midtspiss, noe som passer han bedre. Jeg synes det er så tydelig nå at jeg ikke lenger skal ønske to spisser. Men så blir han (sorry guys) sikkert skadet når han akkurat har nådd toppform. Hva stiller vi med da? N'Gog. Og han er ikke bra nok. Så enkelt er det. Mysteriet Babel blir jo aldri brukt nok eller riktig uansett manager.

 

Så det vi trenger mest er i følge meg venstreback og spiss. Jeg krysser fingrene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...