Hyperio Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jo, store blemmer alle i grunn. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Vi kan vel konkludere med at Liverpool ikke alltid er like gjennomtenkte.. Men ja. Alle er merkelige avgjørelser. Dog, å hente Poulsen er et dårlig kjøp, men det er ihvertfall ikke noe som tydelig svekker en del av laget. Aquilani, Insua og Riise er tydelige svekkelser av laget. Rafa regnet vel med å bruke Aurelio/Insua på VB, noe som i og for seg høres fornuftig ut på den tiden, men som ikke funket helt som det skulle. Aquilani må være tidenes merkeligste sak og må bunne i noe utenomsportslig.. Ellers blir det så absurd at det ikke hører hjemme i Sleivdal IL engang... Hva faen skjer? Hver gang jeg skal ha nytt avsnitt lager editoren tre linjeskift i stedet for ett Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg husker selvmålet til Riise, det fikk begeret til å renne over for mange. I etterpåklokskampens navn så ser man at det ikke var noe sjakktrekk. Dog har Riise selv sagt at Raneri bygget ham opp igjenn som spiller, så det er et åpent spørsmål om han ville hatt en god fremtid i Liverpool om han ikke ble solgt. Jeg kunne godt tenkt meg å hente både Insua og Aquilani tilbake ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Å kvitte seg med Insua må være noe av det dummeste Liverpool har gjort Er det bare United-supportere som husker hvor usannsynlig træg Insua var? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Han var litt lubben, ble vell bare mer lubben som tiden gikk. Samtidig spilte han relativt godt, kom fint med fremover og la fine innlegg. Samt en god skuddfot, som vi desverre så altfor lite til. Hente hjem Degen skulle løse det meste Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Insua var en grei back, men hadde fått så uendelig mye mer pepper hvis han hadde vært 4 - 5 år eldre, langt ifra god nok for Liverpool. Jeg husker jeg gledet meg til Valencia skulle få spille mot Insua, men nå kontret jo Liverpool den ved å la Aurelio spille kant den kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har dere svart på supporter undersøkelsen til Liverpool? Da de lurte på om vi ville ha skriv på Norsk eller Engelsk, så kunne du skrive i annet. Jeg skrev at jeg ville ha det på Scouse Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 En spiller kan utvikle seg mye i løpet av 4-5 år, Jørgen. HVIS han var 5 år eldre er jeg enig med deg, men normalt sett blir spillere bedre og bedre mellom 20 og 28, særlig taktisk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Han var også som Hyrlen nevnte ufattelig treg. Han kunne aldri utviklet seg til å bli den backtypen vi ser i dag og bare vil se mer fremover (Wendt, Evra, Lahm, Bosingwa), den moderne backtypen. Teknisk var han langt ifra god heller sammenlignet med backer som Van Der Wiel, Rafael og Fabio Coentrao (som riktignok er like mye ving som back). Han kunne helt sikkert ha blitt helt greit stallfyll, men det er min personlige mening at han ikke hadde det som trengtes for å lykkes i en storklubb. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ... men sett opp mot Konchesky er han som gud å regne. 4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Konchesky OG Rafael er ikke akkurat gode. Du vet at United har et kvalitetsproblem når Gary Neville får tidvis spilletid. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 langt ifra god nok for Liverpool. Jeg husker jeg gledet meg til Valencia skulle få spille mot Insua, Synes han hadde passet inn fint jeg. Konchesky OG Rafael er ikke akkurat gode. Du vet at United har et kvalitetsproblem når Gary Neville får tidvis spilletid. De to i samme setning? Rafael har eid høyrebacken til United denne sesongen. 20 år og blandt de 4-5 beste høyrebackene i Pl. Utrolig. Vent, kom nettopp på at du mest sannsynlig "trollet". Sug kukk og dø. 5 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Rafael er ein spanande spelar. Rundspelte Bale i haust, og etter mi meining man of the match saman med Kelly i forrige veke. Festleg at ein diskuterer Rafael i TIA-tråden Endret 16. januar 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er så flott med god kvalitet på argumenter. Får vente til min nevø på 6 mnd kommer hjem imorgen, så skal det bli argumenter som holder The Hoff sitt nivå og vel så det. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Forhåpentligvis har aldri nevøen din hørt om å suge kukk, så det tar nok enda noen år før nivået blir såpass høyt. Endret 16. januar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) For alt vi vet er nevøen hans katolsk. Så det. ----------- End of usaklighet. Endret 16. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det mest idiotiske vi har gjort de siste årene er selvfølgelig å selge Alonso. Hjernen i laget. For en spiller, helvete altså. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Vel, Liverpool supporterne her inne har til gangs bevist at de ikke klarer å bedømme talent, så sug kukk og død er ikke helt bak mål. Spesielt ikke til trollet og deltidssupporteren kloffsk som man i grunn helst skulle sett at bare holdt seg i NTNU tråden. Kuyt var verdensklasse og Johnson mannen på månen her inne, javel. Kan ikke huske at Liverpool har hatt et større talent enn Rafael siden Gerrard i 98. PL beste høyeback med god margin. Statistikken backer det opp også, ingen vinner flere taklinger av HB i PL. Like lett å se at Rafael har blitt kvalitet som å se at det i sin tid kom til å gå til helvete med Liverpool etter andreplassen i 08. Mange her inne syter enda om at "vi mangler jo bare Alonso, det er det samme laget som eide verden blablabla" og blotter sin uvitenhet til det fulle. Alle lag har en "peak" og i moderne fotball må et lag bygges opp etter en syklus på ca tre år. Laget som kom på 2.plass er over the hill, finito, ferdig, akkurat som enn viss Game forutså. Det Alonso var for Liverpool er det feks England manglet i VM. Gerrard er avhengig av å ha en Carrick eller Alonso type bak seg, en som er flink til å ta ut rom og spille enkelt. Lucas er ikke god til en damn shitt og hans desidert svakeste attributt (god konkurranse) er evnen til å posisjonere seg når Liverpool har ball. Fyren er dummere enn glassmanet. Taper dere mot Everton på hjemmebane i dag setter jeg en 200 lapp på at LFC rykker ned. 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/jova-set-for-turkish-loan Ikke meg i mot, men da må det komme inn en skikkelig erstatter også.. Vi kan ikke miste en mann, samme hvor begredelig han er, uten å erstatte ham med dagens tropp. Alternativt kan de godt hente opp Suso Ser forresten at Kenny skal gjeninnføre Boot Room. Tror han har planer om å bli værende litt lenger enn til sommeren, gitt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 For å veie opp for games sedvanlige anti-Liverpool/pro-United-inlegg her, velger jeg heller å dele min positivisme foran dagens kamp. Sitter på toget nordover nå, fremme om en time, og ser stort frem til å oppleve mitt første derby. Selv om alt peker mot oss om dagen, har jeg troen på seier idag, selv uten våre local fighters. Jeg tror rett og slett at den stemningen og eksplosjonen hele anfield kommer til å lage idag er det som trengs for at spillerne skjønner tegninga og blør for Liverpool. Kenny har også fått en uke med laget nå, og til tross for to fortjente (til tross for berbas plutselige død) tap håper jeg at han har sprøytet noe positivitiet i laget, og at vi gradvis vil se en annen tro og mentalitet i laget. YNWA idag blir massivt. Mest fantastiske som finnes. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå