Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Til dels enig Game, men nå må det mentale fikses først og fremst. De er helt ute og kjører.

Jeg kan foresten ikke se noen god grunn til å slenge ut Lucas nå, mener bestemt han er blir mye bedre. Forsåvidt er jo laget dårligere enn på evigheter, så det kan være en optisk illusjon.

Syns du skal ha kudos for å ikke stikke kniven i oss i går, jeg var virkelig langt nede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrtel var en mye større syndebukk enn Agger i går. Ofte langt ute av posisjon og da er det vanskelig for Agger. Håper virkelig Kelly spiller fast fremover, samme hvilken back. Makan til stødig spiller. Liker at vi spiller 4-3-3, men hadde funka mye bedre uten poulsen, jova og kuyt offensivt. Gerrard inn og maxi og babel ved siden av torres hadde nok gjort seg!

Lenke til kommentar

Jeg har sittet å tenkt litt mens jeg har vært på jobb idag og har kommet frem til at klubben som helhet disponerte førstelagstroppen og reservelagstroppen på en særdeles dårlig måte.

Vi visste jo at Gerrard ville være ute med rødt kort og da burde hvertfall Pacheco vært tatt ut til førstelagskampen, muligens Amoo også i og med at både Cole og Babel ikke var tilgjengelige heller.

Det sier vel alt når 3 av de 6 utespillerene på benken (7 reserver totalt, hvor den 7. er keeper) er forsvarspillere. Så jeg må si jeg var litt oppgitt over å ikke se Pacheco og Amoo i troppen i stedet for Poulsen og Konchesky.

I tillegg virket ikke Meireles helt hjemme i formasjonen i går. Kanskje vi burde spilt noe som lignet mer på 4-2-3-1 med Lucas og Meireles som ankerene på midtbanen og Shelvey foran sammen med Kuyt og Jovanovic på hver sin side (vi tar utgangspukt i troppen vi faktisk hadde tatt ut).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da har Liverpool kjøpt en ving. Fra .no: ''Liverpool FC bekrefter å ha hentet 18 år gamle Jason Banton fra Blackburn ut sesongen'' Ryktes at han ikke trives i Blackburn, så kan fort hende det blir et permanent klubbskifte.

Flere rykter idag om Kenny's ønskeliste og ulike spillere liverpool er linket til, håper det snart skjer noe på transfermarketed for liverpool. The sooner the better.

Lenke til kommentar

Kenny har blankt avvist at han har noen "ønskeliste" atm og at han ikke har hatt tid til å tenke på det. Fyren ble jo henta inn fra ferie i forrige uke for å lede laget mot Utd.. Dette er nok Comollis verk og det er nok hans ønsker det ryktes om på nettet. Samme for meg, så lenge stallen blir styrket og sesongen fullføres med stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...