Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

From BBC live text:

 

68:43

Rafael Da Silva takes a shot. Jose Reina makes a save. Dimitar Berbatov takes a shot. Save made by Jose Reina. Rafael Da Silva takes a shot. Save by Jose Reina. Ryan Giggs takes the chance to get an effort at goal. Save by Jose Reina. Corner taken left-footed by Ryan Giggs, Dimitar Berbatov takes a shot. Save by Jose Reina.

 

:D

 

PepeReina_993259.jpg

Lenke til kommentar

Reina er legende allerede. Fantastisk spiller og en fantastisk type. Var på et annet forum der det ble snakket om at med Carra og Gerrard ute så kom vi til å stille i Mersyside-derbyet uten scousere på banen. FEIL - vi har Pepe Reina.

 

Har sett denne videoen utallige ganger. Skjønner særdeles lite av hva som sies, men koser meg like mye hver gang.

 

http://www.youtube.com/watch?v=DApgTXXWLhA

Endret av Termo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hehe, litt stilig at reserven kjører showet og ikke kapteinen. Han er en herlig person, ATM er det ingen på laget som kan måle seg, forutenom Carrager.

 

Jeg skal bestille 1. Reina drakt til meg. Dama har en bror som er sammen med ei som har en jente fra før på 7 år. Stefaren er Tottenham fan, og jenta er Liverpool. Jeg ble i jula vitne til at denne jenta fikk en Tottenhott drakt med navnet sitt på av den onde( :p ) stefaren, Hun skal få en lilla keeper drakt av meg :D

 

Hehe, litt stilig at reserven kjører showet og ikke kapteinen. Han er en herlig person, ATM er det ingen på laget som kan måle seg, forutenom Carrager.

 

Jeg skal bestille 1. Reina drakt til meg. Dama har en bror som er sammen med ei som har en jente fra før på 7 år. Stefaren er Tottenham fan, og jenta er Liverpool. Jeg ble i jula vitne til at denne jenta fikk en Tottenhott drakt med navnet sitt på av den onde( :p ) stefaren, Hun skal få en lilla keeper drakt av meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...