Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hmm... tenkte på litt, hva med å hente inn vår egen Carew til klubben, personlig så tror jeg han kunne gitt Torres litt hjelp.... Med all respekt, Carew har gjort sitt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 From BBC live text: 68:43 Rafael Da Silva takes a shot. Jose Reina makes a save. Dimitar Berbatov takes a shot. Save made by Jose Reina. Rafael Da Silva takes a shot. Save by Jose Reina. Ryan Giggs takes the chance to get an effort at goal. Save by Jose Reina. Corner taken left-footed by Ryan Giggs, Dimitar Berbatov takes a shot. Save by Jose Reina. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja eg leste på VG-Live at Reina var en levende vegg i den kampen. Han er god, en av de beste på de tingene han er best på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Men så kan man diskutere da: Burde han holdt skuddet til Rafael slik at de andre skuddene aldri skjedde? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei, då ville han jo ikkje framstått som like råkul, så han holdt seg nok for god til det:) 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Reina er den spilleren i liverpool som har prestert like godt hvært år, han er jo en levende mur i det målet Ikke rart at han blir kåret til PL's beste keeper gang på gang Jeg tror faktisk at han er det eneste som har holdt Liverpool fra en nedrykksplass Endret 11. januar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Indeed. I fjor var han enda bedre. Han reddet egentlig en dårlig sessong fra å bli en katastrofal sessong. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Reina er legende allerede. Fantastisk spiller og en fantastisk type. Var på et annet forum der det ble snakket om at med Carra og Gerrard ute så kom vi til å stille i Mersyside-derbyet uten scousere på banen. FEIL - vi har Pepe Reina. Har sett denne videoen utallige ganger. Skjønner særdeles lite av hva som sies, men koser meg like mye hver gang. http://www.youtube.com/watch?v=DApgTXXWLhA Endret 11. januar 2011 av Termo 4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hehe, litt stilig at reserven kjører showet og ikke kapteinen. Han er en herlig person, ATM er det ingen på laget som kan måle seg, forutenom Carrager. Jeg skal bestille 1. Reina drakt til meg. Dama har en bror som er sammen med ei som har en jente fra før på 7 år. Stefaren er Tottenham fan, og jenta er Liverpool. Jeg ble i jula vitne til at denne jenta fikk en Tottenhott drakt med navnet sitt på av den onde( ) stefaren, Hun skal få en lilla keeper drakt av meg Hehe, litt stilig at reserven kjører showet og ikke kapteinen. Han er en herlig person, ATM er det ingen på laget som kan måle seg, forutenom Carrager. Jeg skal bestille 1. Reina drakt til meg. Dama har en bror som er sammen med ei som har en jente fra før på 7 år. Stefaren er Tottenham fan, og jenta er Liverpool. Jeg ble i jula vitne til at denne jenta fikk en Tottenhott drakt med navnet sitt på av den onde( ) stefaren, Hun skal få en lilla keeper drakt av meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Reina er legende allerede. This! Endret 11. januar 2011 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kamptråd - Blackpool v Liverpool @Jotun - Du er litt for difus for meg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tror faktisk han er enig, han ser helst at Reina hadde stått i mål for United etter at Nederlenderen gir seg. Can`t blame him, but keep dreaming Ah, nice Termis Blir forøvrig min 4 drakt for sessongen, Liverpool kan snart kjøpe en ny spiller Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har hjemme og bortedrakt for denne sesongen, med henholdsvis Gerrard og Kelly på ryggen. Stor fare for at det blir en til i samlinga når jeg drar over om 2 uker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 @Jotun - Du er litt for difus for meg. It's all part of a bigger picture Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det jeg ønsker meg i vår/sommer er en nr.7 og nr.10 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Får ein tak i gulltrykket frå fjorårets bortedrakter? Skulle hatt Carragher 23 bakpå ei trøye. Ellers blir det nok definitivt kjøp av retrodrakta med Dalglish 7, som eg har sikla på i lang tid, og ei med Kelly 34 på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kjøpte 3 drakta med Kelly bakpå sist, tok hvit skrift. Den er helt rå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Var på et annet forum der det ble snakket om at med Carra og Gerrard ute så kom vi til å stille i Mersyside-derbyet uten scousere på banen. FEIL - vi har Pepe Reina. Martin Kelly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå