Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det var unødvendig av Babel, og han burde ha skjønt at det kunne få konsekvenser. Regner med at det i værste fall blir bot, uansett. Han har også tatt pause fra twitter på ubestemt tid fra i natt, så tipper han har lært. Likevel synes jeg Kenny hadde et poeng da han ble spurt om det på pressekonferansen i dag.

 

"the FA should look into it and try to find a sense of humour"

 

Til sammenligning så går Diouf fri etter å ha løpt mot bortesupporterene og gjort gester når vi møtte Blackburn. Walcott innrømmer filming på Twitter, er det noe bedre? (bra at han er voksen nok til å inrømme det, og har ikke noe imot Walcott, men still).

 

Håper hvertfall de gransker dommerprestasjonen Webb gjorde, like nøye som de har gransket Babel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filming er jo ein uting, same kven som utfører det.

Jobba på ein barneskule i fjor, og var akkurat komt på jobb ein morgon då eg gikk forbi nokre ungar som snakka om fotball:

"Vi må begynne å filme. Sånn som Drogba. Då får vi straffe og frispark, og så vinner vi kampen!"

 

Role models, du liksom!

Lenke til kommentar
Walcott innrømmer filming på Twitter, er det noe bedre? (bra at han er voksen nok til å inrømme det, og har ikke noe imot Walcott, men still).

Walcott har ikke Twitter. Han innrømmet det i et intervju med TalkSport.

 

Ok, my bad. Men poenget står seg. Som sagt, har ikke noe mot Walcott, og har heller ikke sett hendelsen skikkelig, men er det værre å poste et helt klart humoristisk ment bilde enn å innrømme at man jukser?

Lenke til kommentar

Filming er jo ein uting, same kven som utfører det.

Jobba på ein barneskule i fjor, og var akkurat komt på jobb ein morgon då eg gikk forbi nokre ungar som snakka om fotball:

"Vi må begynne å filme. Sånn som Drogba. Då får vi straffe og frispark, og så vinner vi kampen!"

 

Role models, du liksom!

 

Det er slik det er, dessverre kan man si, men folk har filmet lenge før Drogba, Nani og Gerrard. Sport er sånn, de fleste idrettsutøvere er så opptatt av å vinne at de gjør det de kan for å oppnå en fordel. "Alle" roper på corner, selv om de helt klart vet at de var nær ballen sist, det er ingen som innrømmer hands hvis ballen spretter opp i armen. Jeg ser NBA-spillere og NFL-spillere som gjør det lille dommeren ikke kan se. Jeg ser PL-stoppere som drar og dytter akkurat nok til at dommeren ikke kommer til å dømme på det. Faktisk ser jeg PL-stoppere som bevisst hopper inn med albuene. Hvis man kan slippe unna med juks er det nok av utøvere som er villig til å bruke de tjuvtriksene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holloway er en herlig type. Alltid gøy å se pressekonferanser med han. Kenny er også herlig når han møter pressen, har storkost meg med intervjuene han har gjort så langt. Positiv, blid og alltid en morsom kommentar der det er mulig. Selvfølgelig også de riktige holdningene og kommentarene om klubben (i motsetning til Roy). Og det er deilig å se LFC pressekonferanser igjen der man kan fokusere på fotball, og ikke hvor mye dumt som blir sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant det Tone.

 

skysports:

Ryan Babel has been charged with improper conduct by the Football Association

 

Fortjent så det holder, makan til dårlig taper. Han og Scjezizizzini keeperen til Arsenal burde ha blitt fratatt twitter for år siden, ingen av dem er modene nok til å håndtere et slik medium som offentlig person. Jack Wilshere (alderen til tross) og Rio Ferdinand er eksempler på hvordan det "skal gjøres"

 

For en stund siden postet Ferdinand følgende på Twitter:

 

@rioferdy5 Rio Ferdinand

What's the extra ref there for?? Was he admiring a plucked bogey when berbatov was fouled(penalty) after 2mins right in front of him!??

24 Nov via ÜberTwitter Favorite Retweet Reply

 

Er dette så mye bedre? Har sagt tidligere at det var dumt av Babel å poste bildet, men man skal være ganske kjip for å ikke se humoren i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mon tro hva han legger til grunn for den uttalelsen.

Ikke fakta eller allmen viten i alle fall. Mye større fanskare, flere trofeer, en mer innholdsrik historie, større merkevare, moderne suksess og totalt over en lengre tidsperiode, flere stjernespillere og karakterer, bedre managere, større stadion, eldre klubb og en fremtid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mon tro hva han legger til grunn for den uttalelsen.

Ikke fakta eller allmen viten i alle fall. Mye større fanskare, flere trofeer, en mer innholdsrik historie, større merkevare, moderne suksess og totalt over en lengre tidsperiode, flere stjernespillere og karakterer, bedre managere, større stadion, eldre klubb og en fremtid.

 

Hør hør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mon tro hva han legger til grunn for den uttalelsen.

og en fremtid.

Nå skal jeg ikke uttale meg om Liverpools fremtid pdd fordi Dalglish er midlertidig.

 

Men jeg er spent på å se Man Utds såkalte "fremtid" etter SAF. Det blir ekstremt vanskelig å fylle, og jeg er sikker på at Man Utd vil få en liten down periode hvor ikke alle fansa er like høy på pæra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...