Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes innsiden ble litt rotete, og the Kop ble veldig bratt, men ellers elsker jeg det. Det er så vakkert, så anderledes enn de fleste kjeglestadionene nå. Rett og slett fantastisk. Den vil nok få UEFA 5-stjerne rating...

 

Vakkert!

9139306[/snapback]

 

Desto brattere, desto bedre.

Lenke til kommentar

Wow. Ble veldig overrasket når jeg så den, tok det nesten for gitt (kanskje litt naivt av meg) at det ble noen av disse stadionene som har "lekket" ut, men dette var jo helt annerledes. Og faktisk fantastisk nydelig. Så meget pent ut. Gleder meg stort til den er ferdig bygd, selv om det blir vanvittig vemodig å kvitte seg med Anfield. Eneste jeg ber til allverdens fotballguder om, er at ledelsen ikke skal se sitt stikk til å tjene litt penger og navngi den etter en sponsor. Har faen ikke lyst på noen "Samsung Stadium", "Volvo Stadium" eller "McDonald's Farm". :(

Lenke til kommentar
Får det nye stadionet et nytt navn? Så Anfield går i historiebøkene, altså.

9139674[/snapback]

Vel, jeg vet ikke, men ser ikke for meg at de skal kalle det Anfield, i og med dette ikke er Anfield ... Måtte blitt New Anfield eller noe, i så fall. Men håper de kommer opp med noe skikkelig Liverpool-ish, gjerne noe med/om Anfield. Velger de sponsornavn, som veldig mange gjør i dag, så henger jeg meg. :(

Lenke til kommentar
Gilette Stadium?

9139675[/snapback]

 

Nei, uff..

 

Noe så enkel som Liverpool Stadium eller Stadium Of Liverpool hadde funket for min del. New Anfield, tsja, muligens. Er ikke helt begeistret for å bare sette ''New'' framfor Anfield.

 

Hehe, hva med Stanley Park?

Lenke til kommentar

Stanley Park Arena eller Stadium eller hva faen hadde jo faktisk vært ganske okei det. Stadionen ligger der, og Stanley Park er sentralt i Liverpool. Men det nøyaktige navnet bryr meg ikke så mye så lenge det er bra og har med Liverpool å gjøre, det eneste jeg fryktelig imot er sponsornavn...

Lenke til kommentar

Nydelig stadion, elsker det! :D

 

Edit: Er jo forøvrig ganske likt de bildene som har blitt lekket ut da.

 

Edit2: Synes fortsatt den skal hete Stanley Park, i verste fall New Anfield. Men tror desverre det blir sponsornavn, stadionet er jo rimelig dyrt i utgangspunktet, og hvis man har planer om å utvide nesten med en gang i tillegg, så vil inntekten fra en sponsor komme godt med. Carlsberg Stadium/Park/Arena anyone?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...