Ol'H Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Godt å se at dere finner nye syndebukker nå når Hodgson er borte. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Så klart. Og når vi ikke kan skylde på Webb, så snur vi oss mot Konchesky og Poulsen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Skylder konsekvent på dommeren og midtbanen jeg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Dalglish går nå knallhardt ut mot dommeren. Skal det ikke få noen konsekvenser nå? Hadde Fergie gått ut slik hadde dere skreket, hylt og bært dere om straff ditt og dommerpåvirkning datt. Men når "liverpoollegenden" gjør akkurat det samme så kalles det "For en mann!".... Det var mer rettet til det han sa om at det var uakseptabelt å tape uansett osv. Kan jo bare snu på det og sagt at det var en av våre spillere (gud forby, måtte det aldri skje igjen) divet og fikk straffe som avgjorde kampen, hadde dere skreket om mulig enda høyere enn det vi gjorde når sigøynerkongen rottet til seg seieren for dere i går. Sånne ting kommer vi aldri til å bli enige om, og vi kommer alltid til å være subjektive. Selv om jeg håper jeg skulle klart å innrømme en så klokkeklar dive som det vi var vitne til i går. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Husker jo N'Gog sin mot Birmingham. Ingen problemer med å innrømme en så soleklar dive, den var skamløs, men ifølge de fleste United-fansen i går er ikke det heller en dive. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan i alle dager går det an å være enig i? Ballen ble lagt på den hvite rundingen innenfor 16meteren og Giggs fikk gå uforstyrret fram og skyte ballen mot mål. Synest det helt uten tvil var en straffe eg? Var hvertfall ikke indirekte frispark? Forøvrig er "særdeles lite kontakt" fremdeles "kontakt"......... Det dere sier er at feilen Berba gjør er å prøve å holde seg på beina før han faller? Han burde lagt seg med en gang? Hva gjør det bedre? Billig straffe. Helt soleklart. Har ikke sagt noe annet uten å prøve å plage dere bittelitt Men kontakt er det, Berba faller fordi han blir sparket ut av balanse. Men han overdriver, unødvendig. Der er eg helt enig. Berba diver som han blir skutt i rævva. Det skal ikke være noe problem i det HELE tatt å holde seg på beina der. Men de juksefittene i united har jo som vane å falle istedet for å prøve å løpe.(les: Nani, Ronaldo) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hehe, du legger ikke akkurat skjul på at du synes det er ok å dive, The Hoff. Ærlig mening! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Og da ble jeg veldig lei av gårdagens kamp. Det var en møkkamp. La den ligge. Blackpool borte snart. Ser at de er det dårligste hjemmelaget i sesongen. Men så er vi ikke akkurat gode borte... Likevel, nå er det mulig å håpe på noe bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Blackpool borte snart. Ser at de er det dårligste hjemmelaget i sesongen. Svært misvisende tabell. Blackpool har kun spilt sju hjemmekamper, resten av lagene står med 10-11 kamper på eget gress. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sant nok, men Kenny kan jo printe ut tabellen til gutta før de går ut på matta. Så "vet" de at dette blir lett match. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hehe, du legger ikke akkurat skjul på at du synes det er ok å dive, The Hoff. Ærlig mening! Det er ikke ok å dive. Det jeg prøver å få frem er at det ikke var en dive. Dette har vi vært gjennom før: Det er forskjell på et lett fall og en dive. Episoden i går var et prakteksempel på et lett fall, men glem ikke at Berba faktisk ble sparket på ankelen. Ser man ikke det, må en optiker besøkes. La oss eksemplifisere: Episode 1: Lett fall/dive. Episode 2 og 3: Klar dive. Ser du forskjellen? 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er forskjellen egentlig? Både "lett fall" og "dive" er forsøk på å lure dommer og skaffe seg fordel i spillet. Det har ingenting å si om det er kontakt der, for Berbatov kunne enkelt holdt seg på beina uansett. Uansett synes jeg det er rart hvordan folk slenger ord som Cunt etter Berbatov, når man har divere på laget selv. Er de også cunts da? Og hvordan er egentlig to-fots taklingen til Gerrard noe bedre enn diving? Det å late som man er skadet er værre enn å skade andre? 5 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Rart at man kaller en på motstanderlaget en cunt når han filmer seg til 3poeng? Seriøst? Alle lag har en/flere som har kasta seg lett en gang. Han oppførte seg som en cunt og fortjener tyn, akkurat som Gerrard får i fleng fra alle andre når han gjør det. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Greit nok, men skal Berbatov nå være en evig cunt for dere LFC supportere, mens Gerrard slipper unna den bemerkningen? Det er der det stopper for meg. Annet enn at dere er "programmert" til å hate alt Man Utd og elske alt Liverpool da så klart. Endret 10. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Neida, Berba er ikke en evig cunt for èn episode, men det er på sin plass at han får høre det når vi er inne på diskusjon rundt straffen, og det er riktig at Torres/Gerrard whatever får høre det også når de gjør slike ting.(her er jo utd-campen veldig gode da) Endret 10. januar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Berbatov er ikke noe evig cunt i min bok, men jeg mista respekt for fyren. Akkurat som jeg mister respekt for Gerrard om han diver. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Berba har mistet respekten min, akkurat som Gerrard. Vær grei og ikke ta alle under en kamp Maefteda. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har aldri i mitt liv sett en Liverpool fan kalt Gerrard cunt og ment det, men tror de fleste har hatt den bemerkningen om Berbatov. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fotballen er ikke svart og hvitt og vi alle kommer til å framstå som hyklere mange ganger så lenge vi holder med et lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Sant det Tone. skysports: Ryan Babel has been charged with improper conduct by the Football Association Fortjent så det holder, makan til dårlig taper. Han og Scjezizizzini keeperen til Arsenal burde ha blitt fratatt twitter for år siden, ingen av dem er modene nok til å håndtere et slik medium som offentlig person. Jack Wilshere (alderen til tross) og Rio Ferdinand er eksempler på hvordan det "skal gjøres" Endret 10. januar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå