Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

passe på så du ikke får FA på deg nå Danielzu, det gjør hvertfall babel :p

"Det engelske forbundet bebuder at de vil forfølge saken, etter at Ryan Babel postet en link til et bilde av dommer Howard Webb iført Manchester United-trøye på sin Twitter-konto."

Synd å måtte spille 3 kamper uten kapteinen vår, Everton blir ikke lett kamp, der trenger vi han sårt.

Lenke til kommentar

Jeg er ved godt mot etter dagens kamp. Hadde aldri forventet seier uansett, og når ting ble som de ble er det ingen grunn til å deppe. I dag var tenningen på plass, og jeg synes de gjorde en helt grei kamp. Borte på OT, straffe imot i første minutt og rødt kort.. og likevel slipper vi ikke inn spillemål i løpet av 89 minutter. Nå er det bare å fokusere på neste kamp og begynne å klatre. Denne kampen betyr ingenting. Det som betyr noe nå er at gløden er tilbake, kenny er tilbake og alt som var feil med klubben i sommer nå er borte. Bortsett fra Poulsen. Nå får vi satse på at vi får et par gode prestasjoner i de neste par kampene for å bygge på den ville entusiasmen som råder nå :)

YNWA!

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Det engelske forbundet bebuder at de vil forfølge saken, etter at Ryan Babel postet en link til et bilde av dommer Howard Webb iført Manchester United-trøye på sin Twitter-konto."

Vel, det kan vel mer betegnes som en vinn vinn situasjon for Liverpool om de må klare seg uten Babel noen kamper....

BTW: Eg kommer til å flire godt hvis knugen bruker poulsen!

Lenke til kommentar

Vel, det kan vel mer betegnes som en vinn vinn situasjon for Liverpool om de må klare seg uten Babel noen kamper....

BTW: Eg kommer til å flire godt hvis knugen bruker poulsen!

Aldri om han får kamper for den der. Bot maks

Lenke til kommentar

Vet ikke om alle fikk med seg uttalelsene fra Torres oppe i alt oppstyret med managerbyttet osv. Men føler det er greit å poste de her igjen. Herlig å lese at Nando fortsatt er 100% lojal til klubben. Har vært langt under pari så langt denne sesongen, men håper og tror at Kenny kan få satt skikkelig fyr på El Nino.

- Mer enn noen gang tidligere, må vi stå samlet. Vi må leve i nuet, og ta en kamp om gangen. Vi må plukke flere poeng, vinne kamper og klatre på tabellen. Det er vår utfordring, og jeg håper på hjelp fra våre supportere til å gjøre det, siteres 26-åringen i tabloidavisen The People, gjengitt av Skysports.com.

- Jeg tenker kun på Liverpool, og å redde sesongen vår. Jeg er profesjonell, og ønsker alltid å fullføre mine kontrakter. Jeg har ikke vurdert å forlate Liverpool, selv om det i fotball også avhenger av klubben., legger han til.

- Liverpool hadde mye suksess under Rafa Benitez, og det er vanskelig for noen og enhver å klare noe tilsvarende. Selv om ting ikke har gått vår vei denne sesongen, hadde vi fortjent bedre i mange kamper.

http://www.youtube.com/watch?v=fPC_84hZYIU

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke glem at Torres sine prestasjoner også reflekterer lagets. Det blir ikke særlig sprekt, men han er svak for tiden. Hvor har det blitt av Ballkontrollen? Helt syk forskjell egentlig, han faller ivertfall ikke så galt nå, eller sutrer like mye etter taklinger.

Lenke til kommentar

Forventer kanonvelkomst til Kenny på Anfield neste helg, mot Everton. Da har han også fått en uke som leder på trening også, og vi vil nok se enda mer forbedring da. Syntes det var mye han hadde fått til bare på en teamtalk omtrent, og at spillerne igjen forsøker å slå pasninger oppover banen og løpe etter. United var imidlertid en vegg i går og stoppet det som kom, men om ikke Gerrard hadde blitt utvist tror jeg fort vi kunne satset på omkamp, i det minste.

Litt usikker på fakta her (noe som burde være enkelt å sjekke), men NotLucasLeiva21 på Twitter kom med uttalelsen om at Webb har dømt straffe til United i 4 av de 6 siste kampene han har dømt på Old Trafford? Burde ikke det være et tegn til FA om at han ikke bør dømme på OT? Han ER nok Englands beste dommer, men han kan ikke dømme United, det er helt klart. Straffen var aldri straffe, det røde kortet kan man forsvare (så vidt).

Lenke til kommentar

Hjelpe meg. En dommer skal da dømme straffe på ting han mener er straffe selv om han har dømt straffer tidligere.

Skal man innføre kvoter på straffer en dommer kan gi? Fra Webb sin posisjon er det en soleklar straffe, om det er straffe eller ei kan man diskutere i evigheter, men Webb gjør ingen feil når han dømmer det ut fra sine premisser. Vi klarer jo ikke bli 100% enige selv med repriser og youtube og twitta og facebook og whatever, så hvordan skal han klare å se det live?

Webb gjorde da ingen store feil i går, så hvorfor skal ikke han dømme sånne kamper? De andre straffene han har gitt har vært helt greie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt usikker på fakta her (noe som burde være enkelt å sjekke), men NotLucasLeiva21 på Twitter kom med uttalelsen om at Webb har dømt straffe til United i 4 av de 6 siste kampene han har dømt på Old Trafford? Burde ikke det være et tegn til FA om at han ikke bør dømme på OT? Han ER nok Englands beste dommer, men han kan ikke dømme United, det er helt klart. Straffen var aldri straffe, det røde kortet kan man forsvare (så vidt).

Helt riktig. Han er United fan. Det er så tydelig, og han kan absolutt ikke dømme United kamper, hvertfall ikke mot Liverpool!!

Ble også sett utenfor en bar i London med Wayne Rooney i 2008, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg. En dommer skal da dømme straffe på ting han mener er straffe selv om han har dømt straffer tidligere.

Skal man innføre kvoter på straffer en dommer kan gi? Fra Webb sin posisjon er det en soleklar straffe, om det er straffe eller ei kan man diskutere i evigheter, men Webb gjør ingen feil når han dømmer det ut fra sine premisser. Vi klarer jo ikke bli 100% enige selv med repriser og youtube og twitta og facebook og whatever, så hvordan skal han klare å se det live?

Webb gjorde da ingen store feil i går, så hvorfor skal ikke han dømme sånne kamper? De andre straffene han har gitt har vært helt greie.

Ja, selvfølgelig skal dommeren dømme straffe om det er straffe. Men faktum her, er at det ikke var straffe. Straffe ble det uansett, som preget resten av kampen og til syvende og sist ble avgjørende.. Våres kaptein ble opphisset av målet til Giggs, og ble utvist totalt ut av det blå. United ledet fra før på hjemmebane og var 11 mot 10 mann. Da blir det vanskelig gitt.

Endret av Chillaxville
Lenke til kommentar

Ble også sett utenfor en bar i London med Wayne Rooney i 2008, om jeg ikke tar feil.

Helt enig: Dommere bør holde seg hjemme med familien sin (med mindre noen i familien liker et fotballag, da bør vedkommede utvises av familien) og hvis han treffer spillere på gata har han jo allerede brutt en lov, det å gå ut av huset, og da bør han egentlig melde seg til FA, forklare seg umiddelbart og levere inn lisensen for dømming.

Nå er det RIMELIG patetiske uttalelser dere kommer med her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...