ErlendRU Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Gud spiller da vitterlig i Australia fortsatt. Edit: Forøvrig elsk med Roy ut og Kjakan inn for å spre god stemning på samme dag. Endret 8. januar 2011 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Går ikke lenge før de 100% er mindre hvis resultatene fortsetter. Snudde fort med Benitez hvertfall... Og han "vant jo masse" ifølge dere. her generaliserer du litt gjør du ikke? Rafa Benitez vant jo CL tittelen som ble avfeid som Houlliers verk av flere Rafa motstandere på forumet. Da er det klart at manageren får støtte. Videre hentet han inn spillere som Macherano, Alonso, Torres, Reina som gjorde at Liverpool gjorde sin beste sesong i PL noensinne med 2.plassen. Senere ble han tvunget til å selge spillere uten å få erstattet dem skikkelig. Rafa hånderte vel ikke denne situasjonen helt bra og etterhvert ble han veldig "sta" i forhold til laguttak og det gikk utover spillet som tidvis var elendig på slutten av 09/10 sesongen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er da ikke eg som sier Benitez vant mye.... Og med en gang sesongen etter laget overpresterte gikk litt dårlig var han uønsket av "folket". Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Det jeg ikke er noe for er hetsing av talenter og spillere som gjør sitt beste, men ikke kan "cut it". De fortjener en hånd på skuldra på vei ut døra, ikke en fot. Man kan derimot klage på dem, det er selvfølgelig noe helt annet. Helt enig her. Leste et intervju med Lucas forleden dag, der han sa at det var perioder der han foretrakk å spille på bortebane fremfor på Anfield grunnet hetsing fra publikummet. Får bare enda mer respekt for gutten mtp den utrolige kritikken han har fått fra både media og fans, da han har vokst til tross for all motgangen og faktisk spilt seg inn fast på både klubb og landslag. Ser han det alle andre ser, at det er en håpløs jobb å rydde opp etter Benitez? Troppen nå er minst like god som den Benitez overtok i sin tid, og nå som vi faktisk har penger til spillerkjøp igjen for første gang på evigheter tror jeg ikke det skal så mye til før vi er med å kjemper oppe i toppen igjen. Det er utrolig viktig at vi får en manager med internasjonal respekt til sommeren, på samme måte som Benitez hadde når han overtok (Derfor jeg ikke vil ha Coyle). På den måten vil vi kunne lokke nye toppspillere til klubben, for vi trenger virkelig nye "Alonso" og "Mascherano"-typer, som jeg tror Hodgson aldri kunne lokket til oss. Virkelig synd at Deschamps tilsynelatende ikke er interessert i å forlate Marseille. Jotun: Det var veldig splittede meninger om Benitez. Han fikk egentlig enormt med støtte, og mange (inkludert meg) synes aldri han burde fått sparken. (Min grunn var at vi ikke hadde gode nok kandidater til å erstatte han - noe jeg fikk rett i.) Endret 8. januar 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Synest du drar det litt ned på vgd og db-nivå her no, Jotun. Blir litt for generaliserande og eplekjekt å seie at alle hata Rafa ved slutten av 09/10-sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det blir hvertfall generaliserende, det har du rett i. Og med viten og vilje om du lurte. VG.no og db.no får du stå for sjøl. Det kommer sånne piong lyder når det preller av Jotun: Det var veldig splittede meninger om Benitez. Han fikk egentlig enormt med støtte, og mange (inkludert meg) synes aldri han burde fått sparken. (Min grunn var at vi ikke hadde gode nok kandidater til å erstatte han - noe jeg fikk rett i.) Man hører dessverre stort sett bare de som skriker høyest.... Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Synes at eierne skal ha litt skryt for måten de har oppført seg i denne saken og at de har hold tett til media Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Return of the King. Deilig! Fikk nyheten meddelt tidligere, men ikke hatt anledning til å poste før nå. Tror dette er den beste løsningen for alle parter, ingen tvil om at det kommer til å samle klubb, spillere og fans til en stor enhet nå, og forhåpentligvis klarer vi å fremstå mer positivt på banen, og bedre resultatene slik at vi kan få så mye ut av sesongen som mulig. Usikker hva vi skal forvente, men mener uansett at det første punktet er det viktigste. Skal bli spennende å se hvilke grep som blir gjort mtp. taktikk osv. men er ikke nevneverdig bekymret for at han har vært ute av managervirket for en lengre periode. Flere (gode) kilder som melder at han har holdt seg godt opptadert gjennom sitt virke i fotballen så lenge han har vært ute. Har jo også vært involvert mye på akademiet osv. Ser Roy har kommet med et lite avskjedsbrev: - Det var et privilegium å bli spurt om å være manager for Liverpool FC. Enhver manager ville vært beæret over å lede en klubb med en slik utrolig historie, slike tradisjoner og slike utrolige fans. Liverpool er en av de store klubbene i fotballverden. Jeg har imidlertid opplevd de mest utfordrende månedene i min karriere. Jeg er veldig trist over at jeg ikke har klart å sette mitt preg på troppen, og at jeg heller ikke har fått tid til å hente inn nye spillere til klubben i dette transfervinduet, slik at jeg kunne ha tatt del i oppbyggingsprosessen i Liverpool. Denne klubben har noen store spillere i verdensklasse, som det har vært en fornøyelse å jobbe med. Jeg ønsker hele troppen alt godt for resten av sesongen. Jeg takker de i klubben jeg har bygd opp et nært arbeidsforhold til, og klubben for den lojalitet og støtte de har vist meg disse siste vanskelige dagene. Til slutt vil jeg takke Liverpools fans for deres lidenskap og oppofrelse til klubben, som vil gjøre Liverpool til et storlag igjen, uttaler Roy Hodgson. Hyggelig lesing, selv om en del av punktene virker litt søkte. Det funket rett og slett ikke, men synes han med dette kan forlate klubben med litt ære i behold. YNWA Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Han går med verdighet når han avslutter med slike uttalelser, men jeg er vel neppe den eneste som stiller litt spørsmålstegn ved om han faktisk "ble enig" om å gå. Det er vel i begge parters interesse å dempe det så mye som mulig og unngå ordet "sparket". Tidligere har han hvert fall ikke virket mye interessert i å gå frivillig, men hvem vet hva som har kommet frem i samtalene. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 nå er jeg spent på hvordan dere kommer til å gjøre det med hodgson av veien. Håper dere starter med seier i morgen iallefall 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Skrev vel tidligere i dag at jeg skulle kjøpe kake siden Hodgson er ute og simsalabim her er bevis: Hadde det ikke vært så mye kø på bakeriet skulle jeg fått dama til å skrive "Roy gone" eller noe. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Haha, artig kakebilde. Er forresten stor fan av signaturen din, Hyperio. /toflueriensmekk 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Satser på at det blir skikkelig trykk når jeg skal overvære King Kennys andre hjemmekamp etter comebacket om drøye to uker. Gleder meg om mulig enda mer nå! 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jepp, og jeg håper på enda mer trøkk på første kamp, Everton. Alltid trykk på de kampene da, men det blir nok ekstra nå og mye Dalglish-heder. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Han går med verdighet når han avslutter med slike uttalelser, men jeg er vel neppe den eneste som stiller litt spørsmålstegn ved om han faktisk "ble enig" om å gå. Det er vel i begge parters interesse å dempe det så mye som mulig og unngå ordet "sparket". Tidligere har han hvert fall ikke virket mye interessert i å gå frivillig, men hvem vet hva som har kommet frem i samtalene. Jeg tror nok at Roy fikk et tilbud. Enten så måtte han si opp selv, eller bli sparket av klubben. Og en oppsigelse ser mye bedre ut enn å få sparken. Men han fikk seg nok en slant penger for å si opp stillingen. Man kan aldri i verden tro at den summen var noe som svei i lommeboka til NESV. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Haha, artig kakebilde. Er forresten stor fan av signaturen din, Hyperio. /toflueriensmekk Takk, takk. Skulle faktisk ha tatt noe greier på PM med deg ei stund nå. Bare se opp. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen som har lagd kamptråd? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Til hvilken kamp? Dagens? Har vært kamptråd i dagesvis. Tipset er å se i Premier league kategorien.... Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 dagens kamp var ikkje mer en tragisk!!! 12 mot 11 spillere i 30 min også 12 mot 10 mann resten av kampen! HELVETE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå