Maefteda Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Beholdt hvertfall litt verdighet, ved å bli enig med Liverpool om å slutte. Skulle ønske vår manager kunne gjøre det samme. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Da blir det ekstra deilig når vi vinner. 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Da blir det ekstra deilig når vi vinner. Dere vinner jo uansett. For må ikke manangere ha tid for de slår til? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27295&zone=1 bare minutter etter at jeg tror det verste :DDDD Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fy faen for en HERLIG nyhet å våkne opp til 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Dagbladet melder: - Vi er veldig glad for at Kenny Dalglish har sagt seg villig til å ta over laget til FA Cup-kampen på Old Trafford og ut sesongen, sier Liverpool-eier John W. Henry. rart at Liverpool.no ikke nevner dette med et ord. Blir sikkert en lettere stemning i troppen nå og tror vi får se et "nytt" Liverpool mot Blackpool i midtuka. FA cup kampen mot United har jeg ingen forhåpninger om. Endret 8. januar 2011 av YNWA32 1 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Deilig ! Ikke mer å si om den saken!!!! http://www.youtube.com/watch?v=N8Lr-BUGVwM 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 King kenny! FUCK YEAH!! 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 The LMA chief executive cited academic research showing that the effect of changing managers initially brought an average 2.5 points for Premier League clubs, before a team's performance dipped backed to a level below that achieved before the managerial switch. "It is clearly the decision of club chairmen whom they hire and fire and when they choose to do this," Bevan continued. "But the statistics show that a club is likely to end up worse off when they sack their manager, they have less points and are often significantly out of pocket due to monies spent on compensation and paying up contracts. Interessant lesning. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 XabiAlonso: Good luck King Kenny!! Jeg digger den spilleren! Han likte klubben så mye, men følte seg uønsket og gikk til RM... 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes dere bør sparke manageren. Han har styrt laget i flere timer nå og ikke fått til noen ting. 4 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 The LMA chief executive cited academic research showing that the effect of changing managers initially brought an average 2.5 points for Premier League clubs, before a team's performance dipped backed to a level below that achieved before the managerial switch. "It is clearly the decision of club chairmen whom they hire and fire and when they choose to do this," Bevan continued. "But the statistics show that a club is likely to end up worse off when they sack their manager, they have less points and are often significantly out of pocket due to monies spent on compensation and paying up contracts. Interessant lesning. Hva skjedde med Spurs etter Redknapp tok over? Gikk fra bunnlag til et topp 4 lag. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 HAHAHAHHAHAHAHA FUUUUUUCK YEAAAAAAAAAH :D :D SO LONG HOGGYWOGGY!! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har ingen hensikt om å shit on your parade, men siden jeg er en uvitende united-supporter tillater jeg meg selv å spørre. Kortsiktig kan jeg se for meg at laget deres får et løft, men Dalglish har vel ikke trent et lag i moderne tid? Hvilken spillestil og ideologi står han for? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 For noen kamper Kenny begynner med, Man Utd borte Blackpool borte og så Everton hjemme. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Dalglish er vel av Shankly-skolen, såvidt jeg husker. Pass and move, i så fall. 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Etter det jeg har hørt så har han en offansiv spille ideologi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det skal MYE til at det blir verre uansett. Gratulerer my fellow Liverpool supporters! Drar ut og kjøper kake. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Venter på at Smågal skal dele Champis med oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå