Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jepp. Eller, du tenker kanskje på den der man ser bare innmaten i stadionet?

 

Dette stemmer ganske bra med de beskrivelsene som har kommet ut. Spent på å se om det blir dette, eller om det blir noe annet.

9127484[/snapback]

Jeg mente disse, men de er vel avlyst eller hva?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
stadium2.jpg

 

stadium1.jpg

 

Jeg liker det bedre, men jeg vil ha en helrød Kop...

9127516[/snapback]

 

Likte dette før, men ikke nå lenger. Blir for mye baseballaktig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riise med nok et frisparkmål!

 

Håper Kewell viser seg fra sine beste sider. Og at Carson får noen baller og bryne seg på.

9132956[/snapback]

 

Han koser seg ut på kanten etter slik jeg har forstått det. Noen som ser kampen foresten?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Var vel ingen stor kamp av gutta, men når man spiller med Arbeloa og Hyypia som sentrale midtbanespillere siste 20-30 minuttene, så sier vel det alt om hvor alvorlig de tok denne kampen. Synes likevel at enkelte spillere burde gjøre litt mer for å overbevise om at de fortjener plass i første-elveren. Benayoun f.eks. har fortsatt ingen overbevisende opptreden i Liverpooldrakta. Og Crouch må virkelig skjerpe seg hvis han har planer om å være mer enn innbytter. Han virke jo totalt uinspirert i dag.

Lenke til kommentar

Så lang har Benayoun vært en liten skuffelse, men så forventet jeg ikke det helt store av han heller. Voronin er sommerens store overraskelse til nå og det syns jeg bare er flott. Ellers så gållet Agger, gjen. Gler meg til å se om både han og Voronin kan fortsette den gode trenden når vi sparker igang sirkuset :)

Lenke til kommentar

Målet til Agger kom etter pent spill som han selv startet. Voronin skaffet oss straffe og var vel den spissen som var mest på hugget i dag, selv om han ikke var like giftig som i de foregående kampene. Innhoppet til Kuyt var også positivt, men igjen blir han en mer tilrettelegger enn avslutter. Spiller for så vidt ingen rolle så lenge det blir mål. :)

 

Sissoko hadde en fin start på kampen med et fint raid på 0-0, men fikk til slutt ballen litt for langt foran seg og klarte ikke avslutte eller passe. Deretter var han litt sånn av/på slik vi kjenner han. Rart han ikke fikk gult kort i dag da han sparket bort ballen, men kanskje hadde dommeren glemt igjen kortstokken sin. Ser litt rart ut da Liverpool får det frisparket Riise scoerer på. Kan se ut som om dommeren leter etter et gult kort i lommene sine, men ikke finner det... ;)

Lenke til kommentar

Heinze-sagaen ser ut til å gå den gale veien. Nå må Rafa tenke andre alternativer, som Baines. Få inn den lokale karen! Vil ha en ny Liverpool-gutt i A-laget jeg...

 

The Special One har greid å starte med sin spessielle evne; psykologisk krigsføring... Nå klager han på de pengene vi har brukt, sjalu? Vi har ikke brukt mye mer enn før...

Lenke til kommentar

Våre rivaler, spesielt Mourinho, vil alltid klage på det vi gjør, uansett hva det er. Men nei, vi har ikke brukt mye penger i år med tanke på hva vi har solgt for. Er vel rundt £15M eller noe vi har brukt når inntektene er trukket fra? Er vel ikke noe spesielt mer enn vi har pleid å ha i budsjett.. Jeg skulle gjerne sett at vi hadde brukt mye mer og tatt igjen litt av det overgangsforskuddet konkurrentene våre har.

Lenke til kommentar

"The asymmetric design sets it apart from other new stadia, as it is a clear move away from what is becoming the traditional bowl model. It recognises and makes reference to the fact that English football grounds were historically asymmetric. We make no apologies for that, we've gone out of our way to embrace that culture and it works

exceptionally well for both the new ground and its location within Stanley Park. This new design will be unmistakably Liverpool and instantly recognisable as our stadium."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...