Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter bare å venter på at Hogdson får fyken nå, kommer til å miste tillit til NESV om det ikke skjer noe snart. Var skeptisk til amerikanere, men så langt har de vært greie... men nå vil jeg virkelig at det skjer noe, ellers så tror jeg at vi har fått G&H i en bedre innpakket variant. Dette er scenarioet jeg venter på:

http://www.youtube.com/watch?v=UHYO3qdFnhg

Walk the fuck out...

Endret av WCH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bortebane er bortebane, og der har ikke Liverpool prestert på lang tid. Før og etter Roy kom snikende inn på Anfield. Men United-Liverpool kampene er spesiel. Og om jeg tar feil vant Liverpool sist gang disse to lagene møttes i Fa-cupen. With a Crouch-goal

Synd at vi supportere må vente enda lengre før trener-situasjonen blir avklart.(uannsett om Roy blir eller drar)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Eg sier det igjen: Liverpool vinner. Skal Liverpool vinne en kamp på bortebane så blir det til helga mot United. Sikkert som banken.

Form ser ikke ut til å spille noen som helst rolle i disse oppgjørene.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Sitter bare å venter på at Hogdson får fyken nå, kommer til å miste tillit til NESV om det ikke skjer noe snart. Var skeptisk til amerikanere, men så langt har de vært greie... men nå vil jeg virkelig at det skjer noe, ellers så tror jeg at vi har fått G&H i en bedre innpakket variant.

Lurer på hva du mener med: "men så langt har de vært greie..." i forhold til amerikanerne. Hva er det de har gjort som gjør at du omtaler de positivt?

Lenke til kommentar

Ikke noe offisielt (til nå) i dag, nei. Kjipt. Men ting peker litt mot at Hodgson er/blir sparket ut ifra rapporter og diverse tegn som at klubben ikke kan si noe om pre-match-pressekonferanse i morgen. Har blitt skuffet ekstremt mange ganger før så det er farlig å tro på det, though. Vi finner neppe en erstatter nå, men Kenny inn frem til sommeren hadde vært en god deal nå. Den mannen nyter så stor respekt blant supportere og spillere, og bare det å slippe Hodgson er jo en opptur i seg selv for alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter bare å venter på at Hogdson får fyken nå, kommer til å miste tillit til NESV om det ikke skjer noe snart. Var skeptisk til amerikanere, men så langt har de vært greie... men nå vil jeg virkelig at det skjer noe, ellers så tror jeg at vi har fått G&H i en bedre innpakket variant.

Lurer på hva du mener med: "men så langt har de vært greie..." i forhold til amerikanerne. Hva er det de har gjort som gjør at du omtaler de positivt?

Hva har de gjort som gjør at de må omtales negativt? Forøvrig vil jeg påstå at "greie" er en ganske nøytral beskrivelse

Lenke til kommentar

Synes det blir latterlig å kritisere eierne slik situasjonen er nå. Det er MYE vi ikke vet, men som kan være helt avgjørende for hva som skjer videre. Hvis de sparker Hodgson nå, bør man også ha en erstatter klar. Det er ikke sikkert Kenny bare kan hoppe inn med en gang. Kanskje, men det vet vi ikke. Dessuten er det åpenbart uheldig å bytte manager midt i et overgangsvindu, særlig hvis løsningen bare er tiltenkt å vare til sommeren eller for midlertidig periode. En ny manager trenger tid med laget, for å finne ut hvor vi trenger forsterkninger, hvem som kan spille hvor, hvem kan vi kvitte oss med og hvem skal vi gjøre et forsøk på å innhente, etc.

Et annet problem er hvis nåværende manager henter en rekke forsterkninger nå i januar, blir det dårlig med spillerkjøp til sommeren igjen, og ny "permanent" manager må da ta til takke med alle bomkjøpene som skjer i dette overgangsvinduet. Så hvis vi ser litt større på det, burde vi egentlig vente til neste overgangsvindu åpner og når ny hovedmanager er på plass, før vi begynner å handle noe særlig.

Lenke til kommentar

Eg sier det igjen: Liverpool vinner. Skal Liverpool vinne en kamp på bortebane så blir det til helga mot United. Sikkert som banken.

Form ser ikke ut til å spille noen som helst rolle i disse oppgjørene.

Jeg stiller meg bak deg på den :thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...