AKIversen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Må jo skje iløpet av dagen KING KENNY!!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Sitter bare å venter på at Hogdson får fyken nå, kommer til å miste tillit til NESV om det ikke skjer noe snart. Var skeptisk til amerikanere, men så langt har de vært greie... men nå vil jeg virkelig at det skjer noe, ellers så tror jeg at vi har fått G&H i en bedre innpakket variant. Dette er scenarioet jeg venter på: http://www.youtube.com/watch?v=UHYO3qdFnhg Walk the fuck out... Endret 6. januar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er bare å legge pekeren over linken så ser jeg adressen i høyrehjørnet, next one please. Nå er det ikke alle som har professorgrad i Datateknikk slik som deg. Lurte nok mange! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) http://www.liverpoolfc.tv/news/Hogdson-Fired EDIT:HIHIHI, litt julehumor Endret 6. januar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 For noen spøkefugler. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.liverpoolfc.tv/news/Hogdson-Fired EDIT:HIHIHI, litt julehumor Du kunne jo f.eks. startet med å skrive navnet hans riktig. Sitter å nyter de siste minuttene igjen med Roy Hodgson, men ser også fram til å høre hvilken klovn som blir nestemann. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Dan Roan @ Twitter for en time siden, sporstjournalist i BBC: danroan Dan Roan Liverpool unable to confirm if Hodgson press conference will go ahead as planned tomorrow afternoon. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Begynner å bli spent her.. Sitter Hodgson på sidelinja mot utd? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Rimelig sikker på at han gjør det. Hadde han fått fyken, hadde han fått det i dag tidlig. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) hadde vært flott vist dere klarte å vinne mot united i helga Men frykter dere kommer til å bli overkjørt Endret 6. januar 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Bortebane er bortebane, og der har ikke Liverpool prestert på lang tid. Før og etter Roy kom snikende inn på Anfield. Men United-Liverpool kampene er spesiel. Og om jeg tar feil vant Liverpool sist gang disse to lagene møttes i Fa-cupen. With a Crouch-goal Synd at vi supportere må vente enda lengre før trener-situasjonen blir avklart.(uannsett om Roy blir eller drar) Endret 6. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Eg sier det igjen: Liverpool vinner. Skal Liverpool vinne en kamp på bortebane så blir det til helga mot United. Sikkert som banken. Form ser ikke ut til å spille noen som helst rolle i disse oppgjørene. Endret 6. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sitter bare å venter på at Hogdson får fyken nå, kommer til å miste tillit til NESV om det ikke skjer noe snart. Var skeptisk til amerikanere, men så langt har de vært greie... men nå vil jeg virkelig at det skjer noe, ellers så tror jeg at vi har fått G&H i en bedre innpakket variant. Lurer på hva du mener med: "men så langt har de vært greie..." i forhold til amerikanerne. Hva er det de har gjort som gjør at du omtaler de positivt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 KJAKAN ALLE har savnet deg! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke noe offisielt (til nå) i dag, nei. Kjipt. Men ting peker litt mot at Hodgson er/blir sparket ut ifra rapporter og diverse tegn som at klubben ikke kan si noe om pre-match-pressekonferanse i morgen. Har blitt skuffet ekstremt mange ganger før så det er farlig å tro på det, though. Vi finner neppe en erstatter nå, men Kenny inn frem til sommeren hadde vært en god deal nå. Den mannen nyter så stor respekt blant supportere og spillere, og bare det å slippe Hodgson er jo en opptur i seg selv for alle. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 danroan Dan Roan Lpool latest: Hodgson to hold press conference as planned tomorrow at 1.30 FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sitter bare å venter på at Hogdson får fyken nå, kommer til å miste tillit til NESV om det ikke skjer noe snart. Var skeptisk til amerikanere, men så langt har de vært greie... men nå vil jeg virkelig at det skjer noe, ellers så tror jeg at vi har fått G&H i en bedre innpakket variant. Lurer på hva du mener med: "men så langt har de vært greie..." i forhold til amerikanerne. Hva er det de har gjort som gjør at du omtaler de positivt? Hva har de gjort som gjør at de må omtales negativt? Forøvrig vil jeg påstå at "greie" er en ganske nøytral beskrivelse Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Synes det blir latterlig å kritisere eierne slik situasjonen er nå. Det er MYE vi ikke vet, men som kan være helt avgjørende for hva som skjer videre. Hvis de sparker Hodgson nå, bør man også ha en erstatter klar. Det er ikke sikkert Kenny bare kan hoppe inn med en gang. Kanskje, men det vet vi ikke. Dessuten er det åpenbart uheldig å bytte manager midt i et overgangsvindu, særlig hvis løsningen bare er tiltenkt å vare til sommeren eller for midlertidig periode. En ny manager trenger tid med laget, for å finne ut hvor vi trenger forsterkninger, hvem som kan spille hvor, hvem kan vi kvitte oss med og hvem skal vi gjøre et forsøk på å innhente, etc. Et annet problem er hvis nåværende manager henter en rekke forsterkninger nå i januar, blir det dårlig med spillerkjøp til sommeren igjen, og ny "permanent" manager må da ta til takke med alle bomkjøpene som skjer i dette overgangsvinduet. Så hvis vi ser litt større på det, burde vi egentlig vente til neste overgangsvindu åpner og når ny hovedmanager er på plass, før vi begynner å handle noe særlig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Eg sier det igjen: Liverpool vinner. Skal Liverpool vinne en kamp på bortebane så blir det til helga mot United. Sikkert som banken. Form ser ikke ut til å spille noen som helst rolle i disse oppgjørene. Jeg stiller meg bak deg på den 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå