Varmo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 En av de beste? Den beste by far i mine øyne (selv om Kyrre har prestert bra i år). Som sagt så bør han få hvertfall frem til sommeren nå. Er helt hodeløst hvis vi selger han nå når han endelig er tilbake. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da er sesongens andre tur til Anfield booket. Blir hjemmekampen mot Fulham om 3 uker. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nice. Blir hvert fall Everton nå om drøye to uker og Wigan på meg dette halvåret. Håper på mer, men ser stygt ut med tanke på hvordan hjemmekampene videre er satt opp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Var Wigan jeg/vi også vurderte i starten, men ventet litt for lenge mtp. flybilletter, så Fulham-kampen ble gunstigere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Du skyr ikke du Termo. Skulle virkelig hatt meg en tur over igjen, men denne gutten er inkalla til Hæren om en uke. Får se om jeg greier å slippe unna dritten. e: Antatt startoppstilling i morgen: Reina, Johnson, Kyrgiakos, Skrtel, Konchesky, Cole, Lucas, Gerrard, Rodriguez, N'Gog, Torres. Farewell, 3p! Endret 4. januar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 De tar visst inn hva som helst nå.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 e: Antatt startoppstilling i morgen: Reina, Johnson, Kyrgiakos, Skrtel, Konchesky, Cole, Lucas, Gerrard, Rodriguez, N'Gog, Torres. Farewell, 3p! Haha, så det før jeg la meg i går. Rett ut med Agger og Aurelio seff. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Den oppstillingen jeg kunne tenkt meg er: Reina Johnson-kyrre-agger-aurelio cole-gerrard-lucas-maxi babel-torres Mener personlig at babel er en bedre spiss en n'gog Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Liverpool-jobb vil interessere Rangnick og Wolfswinkels agent frir til Liverpool Ke dåkk trur ?? Rangnick, jatakk! Wolfswinkel har jeg aldri sett spille, så vet ikke. Endret 5. januar 2011 av JR Ewing 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Wolfswinkel har spilt mot oss i de 2 kampene mot Utrecht denne sesongen (måtte ut med skade i den siste kampen). Fra mitt synspunkt har han virket ganske grei, uten å imponere veldig. Liten tvil om at det er et potensiale der dog (er vel bare 21 år). 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mja, og den skaden han måtte ut med var vel brukket kravebein? Eller var det ikke så alvorlig? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 noen som mekker kamptråd?? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) @scruffy - Smågal har gjort det Leste et intervju med Hogdson tidligere i dag, der han pratet litt om Cole blant annet. Reagerte litt på et utspill han kom med, da jeg mente at han hadde sagt noe helt annet tidligere. Det viser seg at jeg hadde rett og det var en på RAWK som fant det andre sitatet. Litt tidligere i vinter: "He isn't a naturally confident character. He suffers when things are not going his way," said Hodgson. Nå: "Joe is a very confident player. He always thinks he is playing well, so he doesn’t have any great worries about that side of things." Hva faen er problemet hans, motsier seg selv fuckings hele tiden. Ikke at denne saken er noen big deal, men viser bare hvor latterlig han er utad i media. Kilder: http://msnsport.skysports.com/story/0,19528,11661_6547995,00.html http://www.thisisanfield.com/2011/01/hodgson-looks-to-cole-revival/ Endret 5. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Liverpool: Knock Knock Roy: who's there? Liverpool: Not Roy: Not who? Liverpool: NOT YOU! GET THE FUCK OUT! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Liverpool: Knock Knock Roy: who's there? Liverpool: Not Roy: Not who? Liverpool: NOT YOU! GET THE FUCK OUT! FANTASTISK :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Takk takk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hodgson couldn't inspire Rooney to shag a granny. 5 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Morsomt å høre supporterne synge "You'll never walk alone" da vi lå under 3-0. Og Liverpool supporterne som ikke støtter laget sitt da gitt... 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hogdson borte før søndag eller?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forhåpentligvis er han borte før Torsdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå