hojohansen Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Dalglish tar over høres det ut som.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Hmf.. nå som rafa er ledig igjen hadde det ikke vært meg imot om ... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Dersom ryktene stemmer så er Dalglish middlertidig, ut sessongen. Deretter innsette en ny hovedtrener. Har jo ofte sett eksempler på at de middlertidige er vell så gode som ny hovedtrener. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Slur: "Am gonna knock Liverpool off their fucking perch" Roy: "Way ahead of you Mr Ferguson" 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Hahahaha! Den var fine :!: 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Eljero Elia Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Ser ut som de er interesserte i han ja. Enda en nederlender som kommer til å floppe. Flott det. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Det ryktes så.. Velkommen skal han være, men jeg forventer egentlig bare et 3-4 år langt skademareritt før han blir solgt videre til en obskur klubb for £2m.. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Han virker som en helt ok spiller, men vil heller se at de finner en med litt mere ferdigheter, virker bare som en til Babel. En spiller som jeg personlig synes burde få mere spilletid og få spille før Ngog 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Lurer på hvorfor VG kommer med så bastante Liverpool-overskriften for tiden. "-Nederlands VM-hit Liverpool-klar" Høres jo ut som om han signert allerede, og "-Dalglish overtar for Hodgson".. Tror VG spekulerer i pool-fansens hunger etter gode nyheter for tiden.. "However Hamburg daily newspaper Morgenpost has suggested today that Liverpool have made a bid in the region of £13million for a player who has previously been compared with current Anfield man Ryan Babel." £13m på en ny Babel? Come on.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Er Elia så ille? Jeg har bare sett innhoppene hans i VM, men da virket han jo ikke helt dum. Vi trenger den type ferdigheter sårt. Men må jo se spilleren jevnlig for å få et godt bilde. Men bare fordi han er mørkhuda og nederlender betyr ikke det at han nødvendigvis blir en ny Babel. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg stussa og over at Elia blir stemplet som en ny Babel før han i det hele tatt er klar og har spilt for klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Stemplet som flopp allerede gitt. Herregud folkens. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Slapp av Daniel: Liverpool klarer å ødelegge Elia. 6 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 det er bare sagt at hans spille til minner endel om Babels Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Det med "ny Babel" i min forrige post står i Daily Mail, leste her: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-move-for-dutch-world-cup-star Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg synes på ingen måte at Elia er en ny Babel. De er begge nederlendere og er begge forholdsvis raske. Babel er grei med ball, men Elia kan måle seg med de beste spillerne i Europa med ball i beina. Jeg ble overrasket når jeg hørte ryktet, ikke den spilleren jeg regnet med at Liverpool ville se etter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg ble overrasket når jeg hørte ryktet, ikke den spilleren jeg regnet med at Liverpool ville se etter. Noen som tar på seg å fikse kamptråd forresten. zu-skillz??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Liverpool har tapt alle gangene jeg har lagd kamptråd, så nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Det var aldri Roy, det var Daniel. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå