Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Et godt nyttår ønskes til alle her inne. La oss håpe 2011 blir langt bedre enn det drittåret vi nå legger bak oss.

Slenger med 2 lyspunkter fra sesongen som har gått. Det ene fra slutspillet i EL, da vi i en liten periode faktisk begynte å spille god fotball igjen. Det andre er vårt beste resultat så langt denne sesongen, og den eneste kampen under DestROY vi virkelig har imponert.

http://www.youtube.com/watch?v=yGNdIZ0WHu4

http://www.youtube.com/watch?v=DNfoeDALNjM&feature=related

YNWA - Happy New Year

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk til Jørgen for et av de beste innleggene her på en god stund.

Forøvrig er jeg generelt enig med Limbeck at managere må få bedre tid på seg i en klubb, men alle så fra dag én at Hodge ikke passet inn i klubben. Hodge er brillefin i en klubb som Fulham hvor forventningene er lave og presset er minimalt så lenge klubben holder seg greit i middelhavssjiktet på tabellen, men han er ikke mannen til å løfte en storklubb (eller ruinene av en) opp i det gode selskap. Spillere som Gerrard, Torres, Meireles og Cole trenger å spille på et lag som ønsker å angripe og vinne kamper, ikke sikre 0-0 borte mot bunnlag og krige seg til småseire på hjemmebane. Den type filosofi holder for Fulham, ikke Liverpool, Manchester United eller Arsenal.

At de har fått inn Comolli er det mest positive som har skjedd hele høsten, når ting først ble som de ble i sommer. Nå må de bare få ut Hodgson og få inn et skikkelig trenernavn. Det store problemet er å få tak i managere som kan å spille god fotball samtidig som de håndterer trykket i PL med begrensede midler. Pool under Rafa var ikke noe fyrverkeri i fjor, men mye av det kan skyldes på mangelen av en organisert midtbane, uro i backfireren og generelt tynn stall, samt at isfronten innad i klubben ikke bar noe positivt med seg. Rafa er nok den manageren som raskest kunne fått Liverpool opp fra 09/10-gjørma pga sin kunnskap om serien, klubben og spillerne. Rafa og NESV hadde vært en perfekt kombo imho. Vi ser jo bare hvordan Chelsea har slitt med å erstatte Mourinho. Penger er ikke alt, noe Chelsea har fått erfare. Jeg misunner Arsenal- og Unitedfansen som har et styre som, har støttet manageren i tykt og tynt. Liverpool burde gjort det samme med Rafa.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klokka over 21 og jeg er fortsatt her - ikke helt bra, men likevel.

Går mye rykter rundt nå om at noe er i ferd med å skje i klubben, men enda uvist hva. Noen sier at det ikke har noe med hverken Roy eller signeringer å gjøre, mens andre melder at spillerene har fått beskjed om å møte tidlig på Melwood i morgen for en kunngjøring. Virker hvertfall som om det er noe som skjer, av en viss størrelse. Kan f. eks være noe ang. stadion osv. også, men bare tiden vil vise. Blir nok en del twitter-sjekking utover kvelden for min del hvertfal.

Kenny på Twitter for litt siden:

Wishing you everything you wish for yourselves. Have a great New Year.My wish is for a win for LFC. Tomorrow

Hmm, mange av oss, ønsker oss jo Kenny som manager :w00t:

EDIT - UPDATE

Rumour is The King will step up and be assistant manager to Roy take it as you will

Update II - Skal vist komme noe nyheter kl. 22 norsk tid. Hvis det er at Roy tar over som assistent, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Positivt at han kommer skikkelig inn i klubben igjen kanskje, men tror det er langt flere negative enn positive aspekter vedrørende et slikt "samarbeid".

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Nå sier jeg ikke at vi burde ta tilbake Benitez eller noe slikt, men jeg vil peke på at Benitez, enten i form av spiller->trener relasjoner eller taktikk fikk omtrent maksimalt ut av våre stjernespillere. Spesielt Torres. Og det til tross for at han var minst like skadd da som denne sesongen.

Det er klart at ikke alt er kun manageren sin feil, men når det hovedsaklige fundamentet som spillerene skal basere prestasjonene sin ut i fra ikke fungerer så må det forandringer til.

Vi kunne lese at Hodgson sa at spillerene hadde troen på han. Igjen viser han en fantastisk evne til å mangle selvinnsikt og se hva som faktisk skjer på banen.

Når er ikke jeg noen fotballtrener, men til og med jeg ser at spillerene på banen ikke har troa på instruksene og gameplanen de har fått av Hodgson.

Og etter å ha sett den siste tids kamper, så er det helt klart at det må ryddes opp i spillerstallen. Kanskje litt hardt til verks, men jeg ville hatt vekk følgende spillere av diverse grunner; Poulsen, Konchesky, Jovanovic, Kyrgiakos, Spearing, Skrtel, Rodriguez, Kuyt, Babel og muligens Leiva også.

Noen av disse har gjort det varierende, mens andre har til tider gjort store ting for Liverpool. Men nok er nok. Vi trenger friskt blod og mye av det. Så for å kunne finansiere noe slikt er vi nødt til å selge en god del spillere.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ha bort Lucas? Han er ung, har lav lønn, og har muligens vært vår beste spiller denne sesongen. Samtidig klager han aldri, og er i stadig utvikling. Han har til og med fått sin egen tråd på Redcafe (Utd-forum) der de sammenligner han med Fletcher! Ellers er jeg enig i at de fleste spillerne du lister opp er for dårlige.

Godt nyttår!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Godt nytt år!

Meget bra skrevet artikkel som jeg anbefaler som lesing på det nye året: http://www.microlfc.com/index/2010/12/hodgson-stands-alone-as-fsg-make-a-crucial-choice/

EDIT: Les denne også når du først er i gang: http://forums.thisisanfield.com/showthread.php?25547-Roy-Hodgson-will-never-understand-the-Liverpool-fans-Jim-Boardman&p=739134#post739134

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Veldig bra artikler begge to.

We support the club, not the manager. But the manager will get support by default if we feel he’s fighting for the good of the club, that he’s giving his all.

Lenke til kommentar

Frank Rijkaard ny Liverpool manager?

William Hill har stoppet spill på Roy Hodgson som neste manager som må gå i Premier League. Samtidig har bookmaker giganten stoppet spill på hollenderen Frank Rijkaard som neste Liverpool manager. Kan det ligge noe i kortene her?

link: Next permanent Liverpool manager

personlig har jeg følgende ønskeliste som ny Liverpool manager:

¤ Martin O`Neil

¤ Guus Hiddink

¤ Kenny Dalglish

Tipper dog det blir Dalglish eller Hodgson frem til sommeren også en ny manager da.

Lenke til kommentar

Er ikke meg imot med Rijkaard, var positiv da han ble nevnt i høst, og er det fortsatt. Han er ung, står for en offensiv fotball og har positiv mentalitet. I tillegg vet han både hva som skal til når man leder en storklubb, og han har vunnet store titler.

Finnes dog mange andre bra alternativer der ute, og f. eks Kenny frem til sommeren for å se ann markedet hadde heller ikke vært meg i mot. Men alt-i-alt vil jeg si at jeg er positiv til Rijkaad som en mulig løsning.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har jo for eksempel Klinsmann også, han var jo hypp på Liverpool noen år tilbake(da Hicks og co ville hente han bak Rafa's rygg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...