Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men å sparke en manager etter en halv sesong? Den svelger jeg ikke.

Jeg er også enig i at han har gjort merkelige ting. Det er en liten krise dere går igjennom. Han kjenner nok presset.

Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk.

Pga manageren? Hvor sikkert er det? At han spiller en rolle er jeg enig i men at alt er hans skyld er et langskudd

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Skjelden jeg har vert så enig Game, du fikk til og med en pluss av meg.

Limbeck har pratet piss de siste sidene, ikke annet en selvmotsigelser og vissvass. Ikke for å rakke ned på deg Limbeck, men du pleier ikke poste her, ser gjerne at du forsetter med det, eventellt kommer med noe fornuftig.

Ok. Spark managere etter en halv sesong.

Fornuftig nok for deg?

Lenke til kommentar

Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk.

Pga manageren? Hvor sikkert er det?

Nei, selvfølgelig. Alt er spillernes feil. Manageren skal bare velge ut elleveren, han kan ikke klandres for at spillerne ikke presterer. My bad.

Lenke til kommentar

Pga manageren? Hvor sikkert er det?

Nei, selvfølgelig. Alt er spillernes feil. Manageren skal bare velge ut elleveren, han kan ikke klandres for at spillerne ikke presterer. My bad.

Livet ditt er svart/hvit er det ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel. Mulig det. Jeg ønsket (orginalt) en god diskusjon om hva som har gått galt og tiltak for å hjelpe situasjonen, men samtlige er 100% rettet mot at alt er Hodgson sin feil og enige om hele den moderne forballverdenens "quick fix", å sparke manageren. Det løser alle problemer

Vel det er temmelig nær min definisjon av svart/hvit. Men det er vel bare meg

Jeg synes også det er vondt å lese all denne mobbingen av en av de managerene jeg har mest respekt for.

Lenke til kommentar

En del av problemet med Hodgson virker som mannen ikke har selvinnsikt. Han virker fast og bestemt på at hans metode er den eneste rette, og han kan ikke lire på det. Er ikke så fryktelig lenge siden han sa at det ville være trist for fotballen om han fikk sparken. Jeg kan se for meg Mourinho si det om han var i en sånn situasjon Roy befinner seg i, men når en mann som var i Viking for 5 år siden og ikke har noen trofeer å vise til blir det bare flaut og patetisk med sånne utsagn. Litt som ditt forsøk (Limbeck) på å skape en diskusjon ut av veldig lite. Jeg som supporter har rett til å kritisere spillere og manageren så mye jeg vil, da det er vår rett som fotballsupporter(e). Og nå er det faktisk Hodgson som er hovedproblemet her, det virker det som de fleste har innsett nå, men ikke du. Spillerne våre er klart bedre enn det de har vist så langt denne sesongen, men det er jeg ikke så sikker på at Hodgson er. Som Liverpool-manager. Han gjorde en knall jobb i Fulham, ingen tvil om det, dessverre så holdt det tydeligvis ikke.

Inter nølte ikke med å kvitte seg med sin manager når ting gikk i dass, og det burde ikke vi heller. Sånn som vi ligger nå er totalt uakseptabelt, og det er ikke bare resultatene som er dårlige, for spillet og taktikken er så tragisk på alle mulige måter at jeg pdd ser ikke noe positivt med Hodgson i det hele tatt. Hvis vi skal la han få ut sesongen på å snu dette rundt, så er jeg genuint redd for hvor vi ender opp. Om vi ikke klarer Europaspill engang - noe som faktisk er ganske sannsynlig - så kan vi miste flere sentrale spillere og da vil dette ta mange år å bygge opp igjen et nytt lag som kan slåss med de beste om titler både på nasjonalt og internasjonalt nivå.

Hoggy out!!

Edit: Leser nå at Hodgson sier at han brukte spillerne i riktig posisjoner på onsdagen. Fy faen i beksvarte hælvete den mannen er ute å kjøre. MEIRELES ER IKKE VIIIING!!!!

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Det er da helt soleklart at alt er ikke Hodgsons feil. Han var ikke manager i forrige sesong....

Men det som diskuteres her er vel om Roy er mannen som kan snu dette. Og det har han vel tildels bevist at han neppe er. Hvor langt skal man la en manager ta et lag før man har gitt "nok" sjanser Limbeck? En eller to divisjoner ned? Liverpool er i fritt fall, og det gjelder ikke bare poeng, men spillemessig også.

Stjernespillere som Gerrard og Torres er en skygge av seg selv (Gerrard vært skadet dog...) og får ikke til en dritt med den måten Roy ønsker å spille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roy kommer nok ikke til å slutte selv, det har han sagt for lenge siden, og gjentok det også før idag.

Slik selvinnsikt eier ikke den mannen. Han skal bite seg fast helt til han får fyken(og mange mange penger).

Lenke til kommentar

ihodge.png

Håper fyren tar hatten og stikker selv. Dog skjer ikke dette.

Og Limbeck, vant du årets kverulant? Om du ikke ser at Hodgson ikke er rett mann for Liverpool, så lurer jeg på hvordan du kan forsvare at han faktisk er det?

Man har veldig lite å gå etter da. Det jeg mener er at managere må få mere tid på seg

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...