Superparanoid Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Det er vel lite trolig at Hodgson får fyken nå, så kort tid før kampen mot Bolton. Men vinner vi ikke den kampen, så er det rett ut. Garantert! Skal vi håpe på tap og nedrykksplass på lørdag? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Skjelden jeg har vert så enig Game, du fikk til og med en pluss av meg. Limbeck har pratet piss de siste sidene, ikke annet en selvmotsigelser og vissvass. Ikke for å rakke ned på deg Limbeck, men du pleier ikke poste her, ser gjerne at du forsetter med det, eventellt kommer med noe fornuftig. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Men å sparke en manager etter en halv sesong? Den svelger jeg ikke. Jeg er også enig i at han har gjort merkelige ting. Det er en liten krise dere går igjennom. Han kjenner nok presset. Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk. Pga manageren? Hvor sikkert er det? At han spiller en rolle er jeg enig i men at alt er hans skyld er et langskudd Endret 31. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Det er ganske sjeldent at det skrives noe som helst fornuftig her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Skjelden jeg har vert så enig Game, du fikk til og med en pluss av meg. Limbeck har pratet piss de siste sidene, ikke annet en selvmotsigelser og vissvass. Ikke for å rakke ned på deg Limbeck, men du pleier ikke poste her, ser gjerne at du forsetter med det, eventellt kommer med noe fornuftig. Ok. Spark managere etter en halv sesong. Fornuftig nok for deg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk. Pga manageren? Hvor sikkert er det? Nei, selvfølgelig. Alt er spillernes feil. Manageren skal bare velge ut elleveren, han kan ikke klandres for at spillerne ikke presterer. My bad. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk. Pga manageren? Hvor sikkert er det? Nei, selvfølgelig. Alt er spillernes feil. Manageren skal bare velge ut elleveren, han kan ikke klandres for at spillerne ikke presterer. My bad. Livet ditt er svart/hvit er det ikke? 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Limbeck, det er du som framstår som om du ser alt i svart og hvit her. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Vel. Mulig det. Jeg ønsket (orginalt) en god diskusjon om hva som har gått galt og tiltak for å hjelpe situasjonen, men samtlige er 100% rettet mot at alt er Hodgson sin feil og enige om hele den moderne forballverdenens "quick fix", å sparke manageren. Det løser alle problemer Vel det er temmelig nær min definisjon av svart/hvit. Men det er vel bare meg Jeg synes også det er vondt å lese all denne mobbingen av en av de managerene jeg har mest respekt for. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Håper det som står på lfc.no blir sant Hvis Daglish gjør det bra så blir vell han en erstatter Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) En del av problemet med Hodgson virker som mannen ikke har selvinnsikt. Han virker fast og bestemt på at hans metode er den eneste rette, og han kan ikke lire på det. Er ikke så fryktelig lenge siden han sa at det ville være trist for fotballen om han fikk sparken. Jeg kan se for meg Mourinho si det om han var i en sånn situasjon Roy befinner seg i, men når en mann som var i Viking for 5 år siden og ikke har noen trofeer å vise til blir det bare flaut og patetisk med sånne utsagn. Litt som ditt forsøk (Limbeck) på å skape en diskusjon ut av veldig lite. Jeg som supporter har rett til å kritisere spillere og manageren så mye jeg vil, da det er vår rett som fotballsupporter(e). Og nå er det faktisk Hodgson som er hovedproblemet her, det virker det som de fleste har innsett nå, men ikke du. Spillerne våre er klart bedre enn det de har vist så langt denne sesongen, men det er jeg ikke så sikker på at Hodgson er. Som Liverpool-manager. Han gjorde en knall jobb i Fulham, ingen tvil om det, dessverre så holdt det tydeligvis ikke. Inter nølte ikke med å kvitte seg med sin manager når ting gikk i dass, og det burde ikke vi heller. Sånn som vi ligger nå er totalt uakseptabelt, og det er ikke bare resultatene som er dårlige, for spillet og taktikken er så tragisk på alle mulige måter at jeg pdd ser ikke noe positivt med Hodgson i det hele tatt. Hvis vi skal la han få ut sesongen på å snu dette rundt, så er jeg genuint redd for hvor vi ender opp. Om vi ikke klarer Europaspill engang - noe som faktisk er ganske sannsynlig - så kan vi miste flere sentrale spillere og da vil dette ta mange år å bygge opp igjen et nytt lag som kan slåss med de beste om titler både på nasjonalt og internasjonalt nivå. Hoggy out!! Edit: Leser nå at Hodgson sier at han brukte spillerne i riktig posisjoner på onsdagen. Fy faen i beksvarte hælvete den mannen er ute å kjøre. MEIRELES ER IKKE VIIIING!!!! Endret 31. desember 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Det er da helt soleklart at alt er ikke Hodgsons feil. Han var ikke manager i forrige sesong.... Men det som diskuteres her er vel om Roy er mannen som kan snu dette. Og det har han vel tildels bevist at han neppe er. Hvor langt skal man la en manager ta et lag før man har gitt "nok" sjanser Limbeck? En eller to divisjoner ned? Liverpool er i fritt fall, og det gjelder ikke bare poeng, men spillemessig også. Stjernespillere som Gerrard og Torres er en skygge av seg selv (Gerrard vært skadet dog...) og får ikke til en dritt med den måten Roy ønsker å spille. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Hoggy out!! http://www.youtube.com/watch?v=ZAcjaf1dgZg 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Roy: - Champions League er fortsatt mulig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Håper fyren tar hatten og stikker selv. Dog skjer ikke dette. Og Limbeck, vant du årets kverulant? Om du ikke ser at Hodgson ikke er rett mann for Liverpool, så lurer jeg på hvordan du kan forsvare at han faktisk er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Roy kommer nok ikke til å slutte selv, det har han sagt for lenge siden, og gjentok det også før idag. Slik selvinnsikt eier ikke den mannen. Han skal bite seg fast helt til han får fyken(og mange mange penger). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Hadde eg også gjort Daniel, for tviler på han vasser i jobbtilbud etter denne jobben.... Edit: Innlegg kommer snart. STEIKE så spent eg er nå! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Håper fyren tar hatten og stikker selv. Dog skjer ikke dette. Og Limbeck, vant du årets kverulant? Om du ikke ser at Hodgson ikke er rett mann for Liverpool, så lurer jeg på hvordan du kan forsvare at han faktisk er det? Man har veldig lite å gå etter da. Det jeg mener er at managere må få mere tid på seg Endret 31. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Hadde eg også gjort Daniel, for tviler på han vasser i jobbtilbud etter denne jobben.... Edit: Innlegg kommer snart. STEIKE så spent eg er nå! Sitter klar med cola og potetgull og nærmest sitrer i spenning selv. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Forumet lot meg ikke poste dette i går natt, så da kommer det nå. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Hva skal man gjøre når manageren ikke klarer å få det beste ut av spillerne sine, Limbeck? Når store deler av spillergruppen virker som de har mistet troen på manageren? Når manageren ikke har noen selvinnsikt, og ikke gjør de taktiske grepene som er nødvendige for å få resultatene? Det er managerens jobb å få laget til å fungere. Fotballen har forandret seg, å trene et topplag med forventninger er noe helt annet enn å trene et Fulham der han hadde bygd opp godvilje Hodgsons metoder fungerer ikke med det spillematerialet han disponerer. Det har kommet til et tidspunkt der noe må gjøres, og hva er billigst? Hente inn flere "Hodgson-spillere" (se hvor godt det har lyktes til nå) eller kvitte seg med manageren? Hvis Hodgson hadde kommet inn med ydmykhet og krevet forandringer når ting buttet imot kunne kanskje supporterne gitt han velvilje. Hodgson er ikke ydmyk, det er faktisk det siste adjektivet jeg ville brukt for å beskrive Hodgson. Spillermaterialet til Liverpool er ikke dårlig, men når du bruker spillerne dine feil får du aldri det beste ut fra dem. Hodgson foretrekker en 4 - 4 - 2 /4 - 4 - 1 - 1formasjon. Hvor passer spillerne inn her? Jovanovic er en kant/spiss, og tro det eller ei før han kom til Liverpool var han en god spiller, en av Standard Lieges beste. Det at han brukes feil kombinert med at England ikke er et ideelt sted å lykkes for folk uten fysiske fordeler (hurtighet/styrke) gjør at han umulig kan lykkes. Babel er ingen kantspiller i 4 - 4 -2, Joe Cole er ingen kantspiller i en 4 - 4 - 2, Meireles er aldeles ingen kantspiller (Hva tenker Hodgson på?), Maxi, niks, Kuyt, han er faktisk den spilleren som passer en kantrolle i en 4 - 4 - 2 best i dagens stall, men det er heller ikke hans beste posisjon ei heller Babels. Disse spillerne spiller ikke kant i 4 - 4 - 2 på landslaget, de spilte ikke kant i 4 - 4 - 2 under Benitez, det er en stor forskjell på å spille en kantrolle i en 4 - 2 - 3 - 1 og en 4 - 4 - 2. Hadde Nandor Hedegkuti lyktes så godt for Ungarn på 50-tallet hvis han spilte i en posisjon der han ikke hadde fått utnytte kvalitetene sine? Neppe, han gjorde ikke sitt store gjennombrudd som spiller før han ble flyttet dypere i en offensiv midtbanerolle i motsetning til midtspiss som han spilte tidligere. Hvis vi forsøker å se på de lagene som spiller samme type fotball som Hodgson i dag så har de alle til felles at de er slitelag. De må kjempe seg til seiere, de ligger dypt, styrer sjeldent kampene og spiller en fysisk fotball. Se på Barcelona og Ajax. De fostrer opp spillere i samme spillestil. Guardiola -> Xavi -> Iniesta, de samme spillerne kommer opp gjennom samme system, ungdomslagene spiller samme system. Managerne som hentes inn har i stor grad lik mentalitet. Dette er selvsagt ikke noe som kan forandres over natten, men Hodgson er heller ikke en manager som kan starte forandringene. Det er snodig å hente inn Comolli, til tross for at han visstnok er en venn av Hodgson så er han vel langt ifra en god match fotballfaglig. Hvis Liverpool har ønsker om å gå noe sted må det hentes inn en ung manager, en manager for fremtiden, en som kan sitte i kanskje 5 + år fremover og legge grunnlaget. Det er ikke bare nå Hodgson er feil mann. Hodgson kan ikke legge grunnlaget for fremtiden, han har ikke gjort det i noen annen klubb så hvorfor skal det plutselig skje nå? Hent inn en man har tro på, en med økonomisk kløkt og en som kan bygge det opp fra bunnen av/samarbeide med Comolli. Det finnes flere kandidater der ute, men man må kanskje se forbi de åpenbare navnene. Jeg vil personlig heller se Liverpool med sunn økonomi i toppen med oss, enn Chelsea og City som har kjøpt seg inn med midler de ikke har tjent inn selv. 16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå