Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) For min del så kunne vi like godt solgt unna alle spillerne untatt Reina. Han er den eneste som bryr seg, resten gleder seg bare til neste lønning kommer inn på konto, slik at de kan kjøpe seg en ny bil til samlingen sin. Sier du bare fordi du ikke gidder å skifte avatar Det er ikke mange som har sagt de vil ha O´Neill, så spar deg for "dere". Skal vell ikke gå så langt tilbake før du lovpriset mannen, remember Anton villa diskusjonen du hadde med meg? Nope. Han skal ta over etter Fergie så hold dere unna Og til han som reagerer på at Roy kritiserer fansen så har han helt rett. Fansen skal stå bak laget. Det er enkelt å være supporter i medgang, men nå stryker dere hele gjengen. Både de på tribunen og her Endret 30. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og til han som reagerer på at Roy kritiserer fansen så har han helt rett. Fansen skal stå bak laget. Det er enkelt å være supporter i medgang, men nå stryker dere hele gjengen. Både de på tribunen og her Seriøst? Har du i det hele tatt sett Liverpool i år? Fansen støtter laget indirekte ved å vise misnøye mot Hodgson, og jo fortere eierne skjønner at han må gå, jo bedre for laget. Ifølge "dere" forventer Liverpool-fansen å vinne serien hvert år ("next year"). Sånn sett synes jeg vi har vært ekstremt gode til å støtte laget vårt i motgang de siste 20 årene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og til han som reagerer på at Roy kritiserer fansen så har han helt rett. Fansen skal stå bak laget. Det er enkelt å være supporter i medgang, men nå stryker dere hele gjengen. Både de på tribunen og her Seriøst? Har du i det hele tatt sett Liverpool i år? Fansen støtter laget indirekte ved å vise misnøye mot Hodgson, og jo fortere eierne skjønner at han må gå, jo bedre for laget. Ifølge "dere" forventer Liverpool-fansen å vinne serien hvert år ("next year"). Sånn sett synes jeg vi har vært ekstremt gode til å støtte laget vårt i motgang de siste 20 årene. Nei. Det dere gjør er å støtte dere selv Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det skal være ganske ekstreme tilfeller som skal til før det er riktig for manager å kritisere fans. Og å si at det er rett av Roy å gå ut å kritisere fansen er rett og slett håpløst. Han bør heller ta det til etteretning, og skjønne at han ikke har noe her å gjøre. Grunnen til at Roy nå har mistet 95%+ av supporterene sin tillit er at han har sagt og gjort feil ting helt fra han kom inn dørene på Anfield. Ikke at fansen er dårlige. Han har fått sjansen, og vist han han ikke har peiling, og for mennesker som har Liverpool FC som en sentral del av livet sitt, er det ikke urimelig at man skal få ytre meningene sine. Var jo en del debatt ang. støtte til klubb og manager, i løpet av fjorårssesongen. Og jeg var vel en av de som sa at jeg alltid ville støtte sittende manager for Liverpool. Vet ikke om jeg skal si jeg har forandret det synspunktet (det får nesten være opp til andre å bedømme). Så lenge Roy sitter som manager, så kommer jeg uansett til å ønske det beste for laget. Det er bare så åpenbart at Roy er feil mann, og jeg mener det beste er å kvitte seg med han før ting blir enda værre. Føler meg ikke som noen dårligere supporter av den grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva skjedde egentlig med den ''gi meg 10 kamper'' greia til Roy? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Etter 10 kamper lå vi ganske dårlig ann. Så da sa han at vi måtte gi han en sesong. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Får håpe noen journalister stiller ham det spørsmålet på pressekonferansen i morgen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Nei, takk og lov Limbeck. Vi skal ikke ha O´Neill etter Fergie legger opp. Det ligger forresten et Hodgson-bilde i RedCafè nå, det oppsummerer vel det meste. Endret 30. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det skal være ganske ekstreme tilfeller som skal til før det er riktig for manager å kritisere fans. Og å si at det er rett av Roy å gå ut å kritisere fansen er rett og slett håpløst. Han bør heller ta det til etteretning, og skjønne at han ikke har noe her å gjøre. Grunnen til at Roy nå har mistet 95%+ av supporterene sin tillit er at han har sagt og gjort feil ting helt fra han kom inn dørene på Anfield. Ikke at fansen er dårlige. Han har fått sjansen, og vist han han ikke har peiling, og for mennesker som har Liverpool FC som en sentral del av livet sitt, er det ikke urimelig at man skal få ytre meningene sine. Var jo en del debatt ang. støtte til klubb og manager, i løpet av fjorårssesongen. Og jeg var vel en av de som sa at jeg alltid ville støtte sittende manager for Liverpool. Vet ikke om jeg skal si jeg har forandret det synspunktet (det får nesten være opp til andre å bedømme). Så lenge Roy sitter som manager, så kommer jeg uansett til å ønske det beste for laget. Det er bare så åpenbart at Roy er feil mann, og jeg mener det beste er å kvitte seg med han før ting blir enda værre. Føler meg ikke som noen dårligere supporter av den grunn. Tja. Man kan vel kanskje sette samme kriteriene for når en manager kan kritisere fansen som når fansen kan kritisere en manager? Eller er dere mere hellig en manageren for Liverpool? Og en halv sesong er ikke å få sjangsen som manager. Det er å komme inn døra, bli stemplet syndebukk og hivd ut. Om du er en person som støttet manageren for Liverpool igjennom tykt og tynt så har det forandret seg nå. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hodgson skal få lov til å tape kamper uten å bli hengt, selv også i kamper mot antatt dårligere motstand. Men når han ikke en gang prøver å vinne kampene, da har vi lov til å henge ham. Han har ved flere anledninger uttalt at han går for uavgjort, og at han er fornøyd de gangene vi klarer 0-0 på bortebane - da prøver han virkelig ikke å vinne kampene i mine øyne! Kanskje er fansen kravstore, men med en slik mentalitet vil vi ALDRI kunne bli blant de 4 beste i ligaen - kanskje ikke blant de 7 beste en gang. Egentlig burde vi forvente mer enn som så for en klubb som Liverpool! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Legg av deg holdningen, Limbeck. 7 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dere skal ha store ambisjoner og være skuffet over hva Liverpool har gjort denne sesongen. Det er ikke det jeg sier. Men å sparke en manager etter en halv sesong? Den svelger jeg ikke. Jeg er også enig i at han har gjort merkelige ting. Eller ting som ikke har fungert. Det er en liten krise dere går igjennom. Dette sammen med at Hodgson virker å ha mye fokus på å forsvare seg i media når han heller bør ha fullt fokus på å få ting til å fungere. Han kjenner nok presset. Jeg har full forståelse for at dere er frustrerte. Jeg synes han bør få en deadline. Da kan han få arbeidsro til den datoen og så kan ledelsen ta opp spørsmålet. Det er veldig usunt slik som det er nå. Legg av deg holdningen, Limbeck. åååå en liten preken har de bare gått av, 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det skal være ganske ekstreme tilfeller som skal til før det er riktig for manager å kritisere fans. Og å si at det er rett av Roy å gå ut å kritisere fansen er rett og slett håpløst. Han bør heller ta det til etteretning, og skjønne at han ikke har noe her å gjøre. Grunnen til at Roy nå har mistet 95%+ av supporterene sin tillit er at han har sagt og gjort feil ting helt fra han kom inn dørene på Anfield. Ikke at fansen er dårlige. Han har fått sjansen, og vist han han ikke har peiling, og for mennesker som har Liverpool FC som en sentral del av livet sitt, er det ikke urimelig at man skal få ytre meningene sine. Var jo en del debatt ang. støtte til klubb og manager, i løpet av fjorårssesongen. Og jeg var vel en av de som sa at jeg alltid ville støtte sittende manager for Liverpool. Vet ikke om jeg skal si jeg har forandret det synspunktet (det får nesten være opp til andre å bedømme). Så lenge Roy sitter som manager, så kommer jeg uansett til å ønske det beste for laget. Det er bare så åpenbart at Roy er feil mann, og jeg mener det beste er å kvitte seg med han før ting blir enda værre. Føler meg ikke som noen dårligere supporter av den grunn. Tja. Man kan vel kanskje sette samme kriteriene for når en manager kan kritisere fansen som når fansen kan kritisere en manager? Eller er dere mere hellig en manageren for Liverpool? Og en halv sesong er ikke å få sjangsen som manager. Det er å komme inn døra, bli stemplet syndebukk og hivd ut. Om du er en person som støttet manageren for Liverpool igjennom tykt og tynt så har det forandret seg nå. Så du mener jeg er en dårligere supporter nå enn jeg har vært tidligere? Vi er så grunnleggende uenige at jeg ikke synes det er noe vits i å diskutere mye mer med deg. Og det virker som du ser på deg selv som en mye bedre supporter enn alle oss her inne hvertfall. Den holdningen orker jeg bare ikke nå. Jeg er Liverpool-fan av hele mitt hjerte, og stort sett all min fritid bruker jeg på denne "interessen". Da forbeholder jeg meg også retten til å si hva jeg mener. Ikke alt jeg kan styre selv heller, da det er mye følelser inne i bildet. Kan forresten ikke huske at du var like aktiv her i fjor da det var en del som kritiserte Benitez. Godt nyttår! 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "Det er en liten krise dere går igjennom." Med stø kurs for nedrykk så er krisen stor nok for meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Men å sparke en manager etter en halv sesong? Den svelger jeg ikke. Jeg er også enig i at han har gjort merkelige ting. Det er en liten krise dere går igjennom. Han kjenner nok presset. Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk. Hodgson MÅ sparkes asap om klubben har ambisjoner om Europa kommende sesong. For en av de fire store å ligge på 12. plass med åtte tap er en sportslig katastrofe for klubben. Taktikkmessig er han en tragedie, og han er omtrent like elendig på overgangsvinduet. Jeg hadde blitt gal om United noen gang hadde blitt ledet av en slik klovn. Kudos til Liverpool-supporterne å holde ut. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det skal være ganske ekstreme tilfeller som skal til før det er riktig for manager å kritisere fans. Og å si at det er rett av Roy å gå ut å kritisere fansen er rett og slett håpløst. Han bør heller ta det til etteretning, og skjønne at han ikke har noe her å gjøre. Grunnen til at Roy nå har mistet 95%+ av supporterene sin tillit er at han har sagt og gjort feil ting helt fra han kom inn dørene på Anfield. Ikke at fansen er dårlige. Han har fått sjansen, og vist han han ikke har peiling, og for mennesker som har Liverpool FC som en sentral del av livet sitt, er det ikke urimelig at man skal få ytre meningene sine. Var jo en del debatt ang. støtte til klubb og manager, i løpet av fjorårssesongen. Og jeg var vel en av de som sa at jeg alltid ville støtte sittende manager for Liverpool. Vet ikke om jeg skal si jeg har forandret det synspunktet (det får nesten være opp til andre å bedømme). Så lenge Roy sitter som manager, så kommer jeg uansett til å ønske det beste for laget. Det er bare så åpenbart at Roy er feil mann, og jeg mener det beste er å kvitte seg med han før ting blir enda værre. Føler meg ikke som noen dårligere supporter av den grunn. Tja. Man kan vel kanskje sette samme kriteriene for når en manager kan kritisere fansen som når fansen kan kritisere en manager? Eller er dere mere hellig en manageren for Liverpool? Og en halv sesong er ikke å få sjangsen som manager. Det er å komme inn døra, bli stemplet syndebukk og hivd ut. Om du er en person som støttet manageren for Liverpool igjennom tykt og tynt så har det forandret seg nå. Så du mener jeg er en dårligere supporter nå enn jeg har vært tidligere? Vi er så grunnleggende uenige at jeg ikke synes det er noe vits i å diskutere mye mer med deg. Og det virker som du ser på deg selv som en mye bedre supporter enn alle oss her inne hvertfall. Den holdningen orker jeg bare ikke nå. Jeg er Liverpool-fan av hele mitt hjerte, og stort sett all min fritid bruker jeg på denne "interessen". Da forbeholder jeg meg også retten til å si hva jeg mener. Ikke alt jeg kan styre selv heller, da det er mye følelser inne i bildet. Kan forresten ikke huske at du var like aktiv her i fjor da det var en del som kritiserte Benitez. Godt nyttår! Benitez ble ikke sparket etter en halv sesong. Han fikk sjangsen. Men å sparke en manager etter en halv sesong? Den svelger jeg ikke. Jeg er også enig i at han har gjort merkelige ting. Det er en liten krise dere går igjennom. Han kjenner nok presset. Jeg henger ikke helt med nå. Klubben går gjennom en krise pga. manageren, men det blir altså feil å sparke fyren? Rar logikk. Hodgson MÅ sparkes asap om klubben har ambisjoner om Europa kommende sesong. For en av de fire store å ligge på 12. plass med åtte tap er en sportslig katastrofe for klubben. Taktikkmessig er han en tragedie, og han er omtrent like elendig på overgangsvinduet. Jeg hadde blitt gal om United noen gang hadde blitt ledet av en slik klovn. Kudos til Liverpool-supporterne å holde ut. Ikke sikkert det blir så lenge til du får sjangsen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 30. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2010 Kan ikke du bare slutte å skrive piss Limbeck? Selvsagt skal supportere få lov til å vise sitt misnøye, er du helt brød eller? Eller vent, dumt spørsmål. Som Fleksnes ville sagt. "Du må føle deg liten i dæ sjæl" som konstant rakker ned på andre supportere i et pinlig forsøk på å stille deg selv i et bedre lys. 17 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) + For den Gold, er også supersvak for Fleksnes-sitater, så hadde gitt fler om jeg hadde mulighet. Godt å se at de fleste av dere klarer å se litt ordentlig på ting, selv om dere også gosser dere. Endret 30. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "You're a fucking wanker, Fuck off" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå