Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ser at vi er Linket til fetteren til Luis Garcia, Javi Garcia. En mitbanespiller er han... Vi kommer til å ha for mange spillere på den sentrale midtbanen... Dette er galskap! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Heinze har en utkjøpsklausul på £6M eller noe lignende. Og det står ikke noe i kontrakten hans at United kan nekte å selge han til rival klubber. Så derfor kan Heinze gå rettens vei. 9126332[/snapback] Det står også i kontrakten at den utkjøpskontrakten kun gjelder to uker etter sesongslutt. Så dette er mao. sprøyt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det står også i kontrakten at den utkjøpskontrakten kun gjelder to uker etter sesongslutt.Så dette er mao. sprøyt. 9126387[/snapback] Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kjenner mange Man Utd suppotere som mener at han var elendig i forhenværende sesong. At han nå linkes til Liverpool fører jo til at han spilte enda dårligere. Uansett, hvorfor skal vi kjøpe en spiller som ikke engang er et førstevalg hos en rival? Rart. 9126217[/snapback] For 1000 gang, stiller United defensivt eller mot sterke offensive lag så spiller Heinze. Går United offensivt til verks så spiller Evra. Heinze i form er strålende, å en av de beste. Bare så synd han har et laveste nivå som ikke holder mål til tider. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det står også i kontrakten at den utkjøpskontrakten kun gjelder to uker etter sesongslutt.Så dette er mao. sprøyt. 9126387[/snapback] Hvor har du dette fra? 9126420[/snapback] Diverse artikler, detaljen blir tilfeldigvis alltid utelatt på saken til liverpool.no Nederste avsnitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Ellers var han strålende, gir alltid 100% å er trygg med ballen i bena. 9126084[/snapback] Vel og bra at han gir 100%. Cred for det, men når han selger seg flere ganger enn han vinner ballen så gjør ikke det meg akkurat 100% sikker på at dette er rette mannen til det allerede ganske solide forsvaret til Liverpool, da må han heve seg betraktelig i så fall. No offence, men jeg tror du snakker med United-brillene på når du sier at han var strålende utenom kampen mot Milan. Edit: Ja, litt overdrevet det med at han selger seg så mye, men det skjer rimelig ofte. Edit2: Det skal også sies at jeg har veldig sansen for spillestilen hans, og synes den passer godt i Liverpool, så en Heinze i god form og på topp hadde ikke vært å forakte, men så var det det da. Endret 23. juli 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Det står også i kontrakten at den utkjøpskontrakten kun gjelder to uker etter sesongslutt.Så dette er mao. sprøyt. 9126387[/snapback] Hvor har du dette fra? 9126420[/snapback] Diverse artikler, detaljen blir tilfeldigvis alltid utelatt på saken til liverpool.no Nederste avsnitt 9126471[/snapback] Heinze har klausul i sin kontrakt, tilfeldigvis utelatt i saken på United.no, som gjør at Liverpool har rett til å kjøpe ham så lenge de byr nok. Hadde det vært så enkelt som United.no fremlegger det, så hadde aldri rettsaken blitt en realitet. United.no har misforstått hele konflikten. It has also recently emerged that Heinze has a letter signed by United chief executive David Gill promising he could leave the club if they received a bid in excess of £6million, and Liverpool now appear to be considering legal action. Den er lei Endret 23. juli 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Ellers var han strålende, gir alltid 100% å er trygg med ballen i bena. 9126084[/snapback] Vel og bra at han gir 100%. Cred for det, men når han selger seg flere ganger enn han vinner ballen så gjør ikke det meg akkurat 100% sikker på at dette er rette mannen til det allerede ganske solide forsvaret til Liverpool, da må han heve seg betraktelig i så fall. No offence, men jeg tror du snakker med United-brillene på når du sier at han var strålende utenom kampen mot Milan. 9126502[/snapback] No offence. Men tror du må ta de vanlige brillene på, for det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev også at han hadde noen dårlige kamper utenom Milan kampene. Var tross alt skadet og hadde manglende spilletid, forøvrig ser man på statistikk slapp United inn flere mål med Evra på banen enn Heinze (Leter.) Men ja det er sant at han ofte selger seg, men dette skjer aldri om han ikke har sikring. Andre ting er at han ser spillets gang og har ofte avgjørende taklinger og er neste alltid posisjonert riktig både offensivt og defensivt på overganger. (når han er i form vel og merke, hadde sine brøler på dette området ifjor.) Å er nok en spiller som kan bidra stort, i tillegg er han bedre på frispark enn Riise. Jeg håper ikke vi selger han, å i tillegg er 6mill gi bort pris. Endret 23. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Heinze bedre enn Riise på frispark? Riiiiight. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) jepp. han er nok det. Tok alle frispark for Argentina før, å hadde noen perler. Riise er kraft og atter kraft. Mulig Heinze har mistet litt etter å ha stått bak Giggs og Ronaldo i køen, noe jeg mener er ufortjent siden Ronaldo ikke kan skyte frispark. Endret 23. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det med to ukers-fristen var om Heinze ønsket å kjøpe seg selv ut av kontrakten med Man Utd, det har han muligheten til ettersom han er over 28 år og oppfyller noen andre krav, men da måtte han som nevnt ordnet dette innen to uker etter sesongslutt. Det det står på nå, er om Heinze har dette brevet underskrevet av Man Utd-representanter som sier at han kan forlate klubben mot en viss sum, og brevet nevner ingenting om at han ikke kan gå til rivalene. United hevder at de hadde en muntlig avtale med Heinze om dette, og Liverpools advokater og Heinze selv skal visstnok kjempe for at han kan forlate Man Utd til hvor enn han vil, i dette tilfellet Liverpool, siden ingenting annet er sagt skriftlig. Så får vi nesten bare se hvor denne lille sagaen ender ... Jeg for min del hadde ikke hatt problemer med å ha Heinze i troppen, da hadde vi hatt skikkelig bra dekning på venstrebacken med Heinze, Riise og Aurelio, og konkurransen ville blitt hard. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ellers var han strålende, gir alltid 100% å er trygg med ballen i bena. 9126084[/snapback] Vel og bra at han gir 100%. Cred for det, men når han selger seg flere ganger enn han vinner ballen så gjør ikke det meg akkurat 100% sikker på at dette er rette mannen til det allerede ganske solide forsvaret til Liverpool, da må han heve seg betraktelig i så fall. No offence, men jeg tror du snakker med United-brillene på når du sier at han var strålende utenom kampen mot Milan. 9126502[/snapback] No offence. Men tror du må ta de vanlige brillene på, for det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev også at han hadde noen dårlige kamper utenom Milan kampene. 9126740[/snapback] Jepp. My bad. De nye stadionplanene blir avslørt på onsdag! Det blir kos, selv om det er mest sannsynlig at de bildene som allerede har lekket er riktig. Men kan jo håpe på en ny overraskelse! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 De nye stadionplanene blir avslørt på onsdag! Det blir kos, selv om det er mest sannsynlig at de bildene som allerede har lekket er riktig. Men kan jo håpe på en ny overraskelse! 9127382[/snapback] De med hvor The Kop er blitt en avdeling for kroatiske fans? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 De nye stadionplanene blir avslørt på onsdag! Det blir kos, selv om det er mest sannsynlig at de bildene som allerede har lekket er riktig. Men kan jo håpe på en ny overraskelse! 9127382[/snapback] De med hvor The Kop er blitt en avdeling for kroatiske fans? 9127402[/snapback] Jepp. Eller, du tenker kanskje på den der man ser bare innmaten i stadionet? Dette stemmer ganske bra med de beskrivelsene som har kommet ut. Spent på å se om det blir dette, eller om det blir noe annet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jepp. Eller, du tenker kanskje på den der man ser bare innmaten i stadionet? Dette stemmer ganske bra med de beskrivelsene som har kommet ut. Spent på å se om det blir dette, eller om det blir noe annet. 9127484[/snapback] Jeg mente disse, men de er vel avlyst eller hva? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker det bedre, men jeg vil ha en helrød Kop... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Som jeg tenkte meg, og sa. Så er det der visstnok innmaten i det stadionet som jeg postet bilde av. Det der er nok tegningene tidlig i prosessen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Funky, men ikke særskilt vakker. For min del representerer Allianz Arena det ypperste av moderne stadiondesign: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg blir glad hvis det bildet Erlend viser til, viser seg å stemme. Er enig i at det ikke er verdens peneste stadion designmessig, men det er en moderne utgave av Anfield, og intet vil glede mitt hjerte mer enn å hedre Anfield på forskjellige måter når vi først må forlate Anfield. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Funky, men ikke særskilt vakker. For min del representerer Allianz Arena det ypperste av moderne stadiondesign: 9127861[/snapback] Den er pen og jeg liker lyssetningen, men det nye stadiumet til Valencia blir mer moderne og penere.... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det står også i kontrakten at den utkjøpskontrakten kun gjelder to uker etter sesongslutt.Så dette er mao. sprøyt. 9126387[/snapback] Hvor har du dette fra? 9126420[/snapback] Diverse artikler, detaljen blir tilfeldigvis alltid utelatt på saken til liverpool.no Nederste avsnitt 9126471[/snapback] Dette er jo sant men det denne rettsaken kommer til å dreie seg om er at Heinze spilte Coppa America så han kunne jo ikke akurat reise hjem til England og kjøpe ut kontrakten sin. Dessuten snakkes det jo om at ManUTD og Heinze har en skriftlig avtale om at Heinze kan dra om det rette tilbudet skulle komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå