Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marveaux første januarkjøp?

Ifølge Liverpool Daily Post ser Damien Comolli ut til å gå mot sin første store signering etter at han ble sportsdirektør på Anfield. Rennes-vingen Sylvain Marveaux satt i direktørboksen mot Wolverhampton i går, og det antas at 24-åringen er klar til å slutte seg til Liverpool i løpet av janaurvinduet dersom klubbene kan komme til enighet om en overgangssum. Spillerens kontrakt med ligue 1-klubben utløper til sommeren, og han kan være tilgjengelig for £1,5M.

Etter å ha sett noen filmer av han og lest litt om han virker det som han er en typisk "Arsenalspiller". Tipper det er flere slike spillere vi kommer til å gå etter med Comolli i klubben.

EDIT: Men han er for tiden skadet, og har vært skadet tidligere i sesongen. Håper ikke han er enda en skadeforfulgt spiller.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Etter min mening å hele laget ryddes opp i. Mentaliteten må snus, dagdrivere og slackers må kastes ut. Agger, Aurelio m.fl tilfører ikke laget noe siden de er skadet 24/7. Konchesky, Poulsen og annet søppel må pakke sekken sin. Hodgson kunne gjort det godt i Liverpool, men han klarte aldri snu nedgangen, rett og slett ikke rette mannen. Ingen kunne komme etter Benitez å få en fair sjans, han ville uansett vært Hicks og Gillett sin mann, ikke fansen sin. Kanskje Dagliesh, det eneste valget jeg kan se som kunne snudd fansen.

Synd for Hodgson, en god mann, likevel ikke god og stor nok for Liverpool. Spist levende av en krevende fanskare som ikke helt har forstått hva Benitez gjorde på slutten. Han rævkjørte dere for å si det pent. Brukte dere i et spill mot eierene der absolutt alle kom ut som tapende part, hvertfall foreløpig.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Schau nevnte forresten en god grunn til hvorfor O´Neill mest sannsynlig ikke kommer inn for å ta over etter Hodgson. Han bruker overflødig med penger. Dessuten står han som nevnt tidligere for en spillestil som passer dårlig for Liverpool. Jeg skjønner på død og liv ikke hvorfor dere vil ha han. Til tross for sine mangler var Benitez enn mann som iallfall stod for en kontinental spillestil. Hvis O´Neill hentes inn ser jeg på det som lite sannsynlig at dere vil være noe annet enn en middels PL klubb på lang tid. En kontinental manager vil være det beste for Liverpool, en mann som f.eks. Rikjaard vil kunne få mer ut av spillerne enn det Roy og O´Neill noensinne vil. Jeg tror spillere som Babel, Torres, Meireles og Jovanovic vil trives bedre under en slik manager enn de noensinne vil under en typisk engelsk manager som O´Neill og Hodgson.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hodgson hadde alle muligheter til å gjøre det bra, men han har jo vist seg som en idiot. Har null respekt for mannen lenger. Alle de latterlige uttalelsene til media, måten han (mis)bruker spillere som Agger, Torres og Meireles på, mangelen på ambisjoner (jfr media-uttalelser), den håpløse taktikken (og matchforberedelsene som diverse lekkasjer har vist), det han har gjort på transfermarkedet, og sist men kanskje viktigst - det er så jævlig tydelig at han ikke elsker, eller t.o.m liker klubben, i motsetning til alle våre tidligere managere. Dette er den største grunnen til at jeg vil ha han ut.

Som folk sier må det ryddes opp i laget, og kvalitet må inn. Vi savner Alonso, Hyypia og faktisk også Benayoun noe enormt. Ingen av disse har blitt erstattet skikkelig, selv om Cole kanskje kan vise seg å være en bra erstatter for Bønna etterhvert. Mascherano savner jeg ikke noe spesielt, for Lucas har vist seg å være en kapabel erstatter, og jeg tror fortsatt han kan bli enda bedre.

Vi burde alikevel ikke være for kjappe til å kvitte oss med for mange spillere, da flere av de er bedre enn det de har fått vist under Hodgson. Jeg tror vi hadde blitt utrolig mye bedre bare av å få inn 2-3 klassespillere (og ny Manager, selvsagt), trenger ikke skifte ut hele laget.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner veldig få LFC-supportere som er interessert i å få inn O'Neil. Tror også at dette inkluderer de fleste her inne, bare så det er sagt.

Hogdson er bare beyond latterlig og alt det der nå. Mannnen MÅ fjernes fra managerstolen på Anfield umiddelbart.

For det første, vi har hatt mange, mange rævdårlige kamper denne sesongen. De fleste av de borte, men vi har også gått på smeller hjemme mot lag som Blackpool og N'hampton. For meg var likevel kampen i går en helt ny "low", og jeg kan aldri huske å ha sett oss så dårlig noensinne. Det var rett og slett forferdelig. Laguttaket var en vits fra ende til annen, men Meireles til høyre og Kuyt til venstre er en forbanna stor vits, og det er helt hårreisende at vi kan stille med disse fra start på kantene, når vi har stort sett hele troppen tilgjengelig. Meireles begynte å prestere bra fra den dagen han ble flyttet inn sentralt, og at ikke Hogdson klarer å se at det er der han hører hjemme er hårreisende.

Når jeg trodde ting ikke kunne bli værre, så klarer faenmeg den senile fjotten å lire av seg tidenes værste kommentarer. Først om resultatet, og så går han løs på supportere også. Får avsmak i munnen bare å tenke på mannen, og klarer ikkke engang tenke på at han sansynligvis kommer til å lede laget i overimorgen også. Nå er det på tide at NESV får ut fingeren og kjipper denne mannen ut portene på Anfield fort som F... før han ødelegger mer enn han allerede har gjort.

For å illustrere litt ang. taktikk osv; her er et bilde som viser oversikten over Reinas pasninger i går, og tilsvarende oppgjør i fjor. HOOFson OUT NOW!

Reina-comarpison-vs-Wolves-last-year.jpg

Lenke til kommentar

Nå søkte jeg Anton Villa og fant diskusjonen i TiA, hvis det er den du mener guttorm, og jeg har ikke en anelse om hva du mener. Når det er sagt kan det godt være jeg har lovpriset O´Neill på et tidspunkt, men jeg kan aldri huske at jeg har nevnt han som et ideelt valg som manager i Liverpool, hvis det er så tar jeg selvkritikk. Selv jeg kan feile tro det eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...