Old Game Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Enkel H mot Wolves. Ikke ment som noen "jinx" heller, men ulvene er rett å slett for svake mot et LFC som utrolig nok ikke er like ræva som i høst. Noen festforestilling blir det ikke, men en 2-0 esque kamp er nok å forvente. Hvordan det går med deree er nesten ikke så viktig lengre. Kos når dere taper, care når dere vinner. Kunne ikke blitt bedre. Ryktet LFC engang hadde draes rundt i søla og for hver sesong som går stadfester United sin posisjon som englands nr 1. Liverpool har enda ikke vunnet ligaen i profesjonell fotball og long may it continue Endret 27. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Seriøst? Tror jeg satser femtilappen jeg får fra Smågal på dem da. Seriøst ja. Unibet. Setter en 100-lapp på det. Eller 12 i odds på Bolton borte mot Chelsea... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Eeeek.. Jeg har planlagt budsjettet mitt fremover på at jeg kaprer en 50-lapp fra deg. We shall see. Tror jeg setter på penger på Bolton også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Prisutdeling i Premier League-kategorien 2010 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Stjeler denne fra Latias i Kaffetråden. Phunny. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Akkurat sett at liverpool har 4 spillere i top 100 (four four two sin rangering) Skjønner at Torres, Gerrard og Reina er i top 100, men skjønner meg ikke på hvorfor Kuyt er det. Ja, han jobber hard og løper mye, men han eier jo ikke ballkontroll/førstetouch. personlig er han e spiller de kunne ha solgt i Januar Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 3p til både spurs og city i dag. Ganske trist for dere å gå enda en sesong uten CL fotball og det begynner snart å bli en realitet. Jeg vet at mange av dere har innfunnet dere med at det blir en "sånn" sesong, men det går også veldig utover neste år. Begynner å bli vanskeligere å attraktere spillere, samt mindre inntekter. Det er jo ingen som spiller fotball i dag, foruten typer som Giggs, som husker LFC som et topplag. Liverpool er ved et veiskille. Skulle manageren etter Hodgson ikke klare å snu skuta, så tror jeg LFC fort kan bli en middelhavsfarer i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Artig lesing, viste ikke at Liverpool en gang var et topplag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hvor lenge siden er det Arsenal vant noe egentlig? Vi er ikke ett topplag pdd heller. En stor klubb er Liverpool fortsatt, men vi er ikke et topplag da det er en forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hvor lenge siden er det Arsenal vant noe egentlig? Hvorfor blande inn Arsenal ? Et lag trenger heller nødvendigvis ikke vinne noe for og være et topplag. Arsenal har alltid vært oppe blant topp 4 og kjempet om sølvtøy. Men Liverpool ligger da på en sterkt 12.plass. Hele 5 poeng fra nedrykksplass. Edit: 12.plass, my bad Endret 28. desember 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Alle kan ikke være like gode i fotballhistorie, mange små og nye fans som ikke har satt seg inn i historien. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Måtte bare si det. Husker ikke helt når dere datt av i fjor eller hvor mange poeng dere kom bak Chelsea siden jeg har fortrengt hele fjoråret, men dere har vel ikke kjempet helt inn alltid? Dog jeg skal egentlig ikke snakke når vi har kun vært der oppe mot slutten en gang de siste 20 årene. Ser vi linkes til Dzeko og Llorente i mange forholdsvis useriøse nettaviser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 De siste årene har Arsenal hengt med til slutten før de kollapser i kjent Arsenal stil. Så nei, Arsenal har ikke kjempet helt inn alltid. Det er en grunn til at vi ikke har vunnet noe på 5 år. Men Arsenal har da alltid hatt ambisjoner om og vinne Premier League, noe vi også vil ha neste sesong. Greier ikke se for meg at Liverpool går ut med gull ambisjoner neste sesong. Da må i tilfelle Roy vekk og hele den greia. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Det er er vell 2 ganger Jefe, eller? Rart det Game, i følge deg har vi vert det de 20 siste årene. Im back btw, så gå å ta deg en bolle. Jeg husker foresten godt 08-09 sessongen, og vi var et topplag da, er det så vanskelig og huske? Ble ikke Villa snytt for straffe på overtid der btw ? Tottenham har veldig marginene med seg for tia og kommer snart ned på jorden igjenn. Endret 28. desember 2010 av guttorm Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Nå må Roy forsvinne. Det går ikke an å fortsette slik. Spillerstallen tilsvarer ikke en 12. plass og hjemmetap mot Wolves som ligger på nest siste.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kunne skrevet en hel bok om alt som er galt med Liverpool for tiden. Helt utrolig at en manager ikke klarer å tak i absolutt noe av dette! Nå er nok tålmodigheten over, Hodgson får maks en kamp til! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg hater faen meg alt nå! Dette er så skandaløst at det er ufattelig at det ikke har fått konsekvenser for noen enda. Hvis styret ikke makter å gi Roy sparken nå, må styret gå av selv. For dette holder ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Hodgson bør ha nok av nyttårsforsetter... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Dette er bare helt utrolig. Jeg fikk ikke sett kampen, men det virker som Liverpool i realiteten var sjanseløse. Hvis ikke dette får konsekvenser for Woy så skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Sjanselause var vi ikkje, men vi hadde sinnsvake skills i å avslutte rett på motspelarar. Uansett ein trasig kamp, og eg sat nesten med tårer i augene då eg såg at alle bytte vart brukt opp og kuyt framleis skulle forestille venstrekant. Herre min hatt, Hodgson. Ser du verkeleg på Kuyt som venstreving og Meireles som ving i det heile tatt!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå