Jefe Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Håper Blackpool blir trekt i poeng. Faen i helvete at to kamper er avlyst på rad nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Dette blir så amatørmessig at det er ikke sant en gang. Gressbanen i Tønsberg har varmekabler og man kan spille her året rundt, og det er for en klubb som er i 2.divisjon i NORGE. Håper også Blackpool blir straffet for dette. 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Gressbanen i Tønsberg har varmekabler og man kan spille her året rundt, og det er for en klubb som er i 2.divisjon i NORGE. Det er vel nettopp dette som er problemet: i Norge er vi vant til ekstrem kulde og snø, det er ikke like vanlig i England. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Synes nå en klubb som spiller i Premier League skal kunne klare å ta høyde for litt vinter. Er jo ikke akkurat vanlig med tropevarme i England heller. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Veldig surt at nok en kamp blir utsatt, hadde gledet meg veldig til i dag. Det er noe spesielt med kampene på Boxing day, nå ble det plutselig ikke like spesielt lenger. Uansett, så regner jeg med at Blackpool blir pålagt å ordne med varmekabler til neste sesong starter. Tror ikke de blir straffet for dette nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Håper det blir en regel slik at alle nyopprykka klubber er pålagt å ha varmekabler på stadion. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Å forsvare Agger blir litt som å forsvare Hazza i United, det er useless å beholde dem. Aurelio er et annet eksempel, han var "borte" og kom tilbake, men vi ser jo ingen ting til ham. Altså, kunne like gjerne latt ham gått. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Synes det er hårreisende at PL ikke stiller krav til at lagenes arena f.eks. må ha varmekabler. Dette er Blackpools tredje kamp på rad som blir avlyst. EDIT: Det lokale fotballaget har fotballbane med varmekabler, og de har ikke noe ordentlig seniorlag. Endret 26. desember 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Stikker over til balløya i morra, skal ha med Wolves og Bolton på Anfield. Håper virkelig alt går som det skal! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Langtidsvarselet ser bra ut mtp. hjemmekampene hvertfall. God tur! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Stikker over til balløya i morra, skal ha med Wolves og Bolton på Anfield. Håper virkelig alt går som det skal! Du, skaff deg United-avatar du. Jeg knuste deg ganske overlegent på TL-manager! 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/blackpool-installerer-undervarme-3374552.html Jeg blir egentlig bare mer provosert av å lese det nå. – Det er vår intensjon å installere undervarme etter sesongen. Det var ikke et krav før sesongen, og da vi rykket opp konsentrerte vi oss først og fremst om å tilfredsstille Premier Leagues krav til mediefasiliteter og medisinske fasiliteter, sier klubbsekretær Matt Williams til The Telegraph. Flott av PL. De bryr seg mer om mediefasiliteter enn om at kampene faktisk kan gjennomføres. Ikke rart man får mindre og mindre sympati med fotballen.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 50 spenn på at det skjer et eller annet sykt som ødelegger for at kampen ikke kan spilles om to dager. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Tsunami? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Ikke utenkelig. Bombetrusler, eller kanskje en ufo som lander på banen.. e: Kan forresten lage en kamptråd etterhvert, om ingen andre allerede har begynt. Endret 27. desember 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 50 spenn på at det skjer et eller annet sykt som ødelegger for at kampen ikke kan spilles om to dager. Jeg tar den. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Hadde det ikke vært for at noen vannrør frøs på goodison og at det ikke er undervarme på Bloomfield ville alle kampene ha blitt spilt i går. Det er også meldt mildere i dagene som kommer, så skal ikke være noen krise mht utsettelser nå i nærmeste fremtid. 5+ grader, overskyet med anntydning til noe regn på onsdag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 9 i odds på Wolves. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Seriøst? Tror jeg satser femtilappen jeg får fra Smågal på dem da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Eeeek.. Jeg har planlagt budsjettet mitt fremover på at jeg kaprer en 50-lapp fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå