Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste nytt om Blackpool-kampen:

Ground staff at Bloomfield Road have been working throughout the night and will continue to work round the clock to try and ensure that the game takes place.

While it has been well documented that the club does not have undersoil heating, several industrial hot air blowers have been sourced along with additional frost protection covers.

The timing of the pitch inspection has been made in consultation with the Barclays Premier League, match referee Mike Oliver and officials from Liverpool FC.

Club officials remain in regular contact with all parties and will continue to monitor the weather forecasts over the next 48 hours.

Fra .tv

Lenke til kommentar

Hahaha

Haha, for en dritt. Du når ikke Jaime opp til føttene en gang.

Det er likevel Carra som startet det hele, ganske stygg ting å si om noen i en slik sport uavhengig om han har rett eller ikke. Dog, jeg skjønner om han mislikte fyren og gallen bare kom opp i boka si. Møtte Diouf forresten sist jeg var i Manchester, virket real nok de ti sekundene jeg og kompisene mine pratet med han.

Lenke til kommentar

Liverpool vil bytte babel og agger mot Edin Dzeko wattafack, bytte bort den beste midtstopperen vi har?? Greit nok han har vært skada endel i men Agger hører til i Liverpool.

Babel har hatt sine sjangser, han blir aldri en hit i Liverpool når han aldri får spille fast.

Babel + money er jeg med på

edit; de kan få med Poulsen på lasset også

Endret av Cryflopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...