GLN Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Oppi alle disse spekulasjonene om Benitez, så har jo også Carragher fått tilbud av FA om å trene aldersbestemte landslag, for å så gjerne ta steget opp til landslag etterhvert. Men jeg håper han blir i Liverpool, og hjelper til på akademiet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Tenkte mer på at Zlatan så godt som alltid vinner ligagull, G, men ser poenget ditt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Bildet har potensialet, men slik det er nå ble det bare dumt å teit. 4 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Roys uttalelser om Joe Cole : Joe Cole var en spiller Liverpool, med Christian Purslow i spissen, jaktet før Roy Hodgson ble ansatt som manager, men manageren påpeker at han ga sin godkjenning til å signere spilleren. - Jeg var involvert i samtalene med ham, men initiativet og ønske om å hente Joe kom kanskje mer fra Christian enn fra meg selv fordi jeg var ikke i en posisjon til å si hvilke spillere vi burde gå etter ettersom jeg ikke hadde blitt tilbudt jobben på det tidspunktet. - Han er ikke en spiller som jeg virkelig kan ta ansvaret for. Jeg må dele det ansvaret for Joe, i mindre grad enn for spillere som Poulsen, Meireles og Konchesky som er spillere jeg ble ganske fornøyd med å få til klubben. Det som står i bold/fet er jo direkte komisk,han burde få media forbud. link : http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27111&zone=1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Strikes again. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg klarer virkelig ikke å forstå meg på Roy Hodgson. Det er en katastrofe for Liverpool at han fortsatt sitter i managerstolen, og jeg kan bare tenke meg hva dere henter inn i overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Lukter Erik Nevland på lang vei. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Benitez har fått sparken fra Inter. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Welcome to last year. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg GLN Skrevet 23. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Det ble offisielt fra Inter tidligere idag. Men det har jo vært kjent tidligere denne uken. Så trenger ikke være spydig klofsk. 14 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Voronin selges igjen 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Ikke vær spydige kloffsk... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg klarer virkelig ikke å forstå meg på Roy Hodgson. Det er en katastrofe for Liverpool at han fortsatt sitter i managerstolen, og jeg kan bare tenke meg hva dere henter inn i overgangsvinduet. Skulle nesten tro at United, Chelsea, City og Arsenal betaler Liverpool ledelsen for å la Hodgson fortsette. Han er jo en vandrende katastrofe og jeg skjønner virkelig ikke at de ikke har sparket han enda. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Må skulle nesten tro at dere ikke ønsker oss dette... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Skal eg være ærlig så er unner eg dere dette! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 God jul!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) God jul! Til og med til deg, Smågutt. Helsike, jeg trodde jeg var i fotballpuben. Siden det er time of the season for love, så ja. God jul. Jeg vil heller ha dere enn City i top 4. Endret 23. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Niko ønsker meg en god jul, en for historiebøkene dette gutta Right back at ya søten! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Gleder meg til å spille mot Blackpool! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå