Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roys uttalelser om Joe Cole :

Joe Cole var en spiller Liverpool, med Christian Purslow i spissen, jaktet før Roy Hodgson ble ansatt som manager, men manageren påpeker at han ga sin godkjenning til å signere spilleren.

- Jeg var involvert i samtalene med ham, men initiativet og ønske om å hente Joe kom kanskje mer fra Christian enn fra meg selv fordi jeg var ikke i en posisjon til å si hvilke spillere vi burde gå etter ettersom jeg ikke hadde blitt tilbudt jobben på det tidspunktet.

- Han er ikke en spiller som jeg virkelig kan ta ansvaret for. Jeg må dele det ansvaret for Joe, i mindre grad enn for spillere som Poulsen, Meireles og Konchesky som er spillere jeg ble ganske fornøyd med å få til klubben.

Det som står i bold/fet er jo direkte komisk,han burde få media forbud.

link : http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27111&zone=1

Lenke til kommentar

Jeg klarer virkelig ikke å forstå meg på Roy Hodgson. Det er en katastrofe for Liverpool at han fortsatt sitter i managerstolen, og jeg kan bare tenke meg hva dere henter inn i overgangsvinduet.

Skulle nesten tro at United, Chelsea, City og Arsenal betaler Liverpool ledelsen for å la Hodgson fortsette. Han er jo en vandrende katastrofe og jeg skjønner virkelig ikke at de ikke har sparket han enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...