Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahahahaha

Scousere er så jævlig skittene og hjernedøde at jeg blir kvalm. Ikke lidenskapelige på en god måte heller, bare gjennomført suggete. De lyver til seg selv og driter blankt i fakta. Det er ikke hicks og gillettes skyld at LFC gikk til helvete (gjorde egentlig ikke det heller, dere hadde en sesong som utfordrerer, ellers har det vært stille i 20 år), det er Rafa og hans retarderte pengeforbruk og taktikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Skulle likt å sett hvordan Man Utd fansa hadde reagert dersom klubben deres gikk i motgang. Gleder meg til den dagen kommer. Da blir det nok rolig fra den kanten.

Benitez fikk for mye makt i Liverpool. Det tror jeg ikke han fikk i Inter, og du ser hvordan det endte. Selv om det er en mann med en god CV og mye trenererfaring så er han ikke rette mannen for Liverpool. Det viste han bare på transfermarkedet. Godt eieren i Inter har baller nok til å sparke en trener. Det er/var det ikke i Liverpoolstyret...

Lenke til kommentar

Samme taktikk vi knuste dere på OT med. Samme som vi rompepenetrerte Real med i CL, og generelt spilte oss til veldig mange bra resultater i England og ute i europa med?

Noen bomkjøp var det helt klart, og alle managere har sine styrker og svakheter. Han vi har i dag har brent av ca £10M på Konchesky og Poulsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Punktet med Keane, kan diskuteres da det enda hersker mye tvil om hva som skjedde rundt den overgangen, og hvem som hadde det siste ordet. I mine øyne var den største tabben kanskje det å selge han igjen. Tror han kunne gjort god nytte for seg i flere sesonger. Og han har aldri blitt "erstattet" skikkelig enda.

Alonso var udiskutabelt et stort tap for oss. Og i etterpåklokskapens navn, var det en klar feilvurdering av Rafa å prøve å erstatte Alonso med Barry. Likevel hadde ikke Alonso prestert på et like høyt nivå i sesongen(e) før dette. Så litt kan det forsvares. Men uansett stort tap. Og når Real Madrid kom på banen så er det ikke sikkert vi hadde klart å holde på han uansett. Det er det få om ingen som vet helt sikkert.

Aquilani viste seg å ha potensiale til å bli et bra kjøp. Problemet var at det bare var han som kom inn for å dekke savnet av Alonso, og at han var skadet i en lang periode før han kom i gang.

Lenke til kommentar

Samme taktikk vi knuste dere på OT med. Samme som vi rompepenetrerte Real med i CL, og generelt spilte oss til veldig mange bra resultater i England og ute i europa med?

Noen bomkjøp var det helt klart, og alle managere har sine styrker og svakheter. Han vi har i dag har brent av ca £10M på Konchesky og Poulsen.

Mhm, sånn bortsett fra at Roy Hodgsons fulham slo oss 3-0 runda etter. Swing and miss. I den perioden sækka vi balle og uansett hvor mye du liker å overbevise deg selv om at dere rumpekjørte oss, så var 4-1 flatterende. Et arbeidsuhell kan skje den beste.

Konchesky - Aurelio/Insua

Poulsen - Lucas

Som sagt, bittelitt bedre, men ikke mye.

Men nei vent, sorry, det var ikke bare eiernes skyld at Rafa kjøpte skrot og oppførte seg som en fyllik. Rick Parry er mannen vi gir skylda, fyfaen for en tufs. Beklager Termo, du har selvsagt helt rett.

Delusional disorder is a psychiatric diagnosis denoting a psychotic mental disorder that is characterized by holding one or more non-bizarre delusions[1] in the absence of any other significant psychopathology. Non-bizarre delusions are fixed beliefs that are certainly and definitely false, but that could possibly be plausible, for example, someone who thinks he or she is under police surveillance. For the diagnosis to be made, auditory and visual hallucinations cannot be prominent, though olfactory or tactile hallucinations related to the content of the delusion may be present.[2]
Og jeg tar ikke betalt engang.

Lenke til kommentar

Ikke så rart kanskje, kelneren har nettopp fått sparken i Inter. Gosser meg over idiotene herpå som i sin tid påstod at denne spanske herremannan var i stand til å tukte Ferguson. "This is a fahcht" For et geni! Hewitt og denslags rask kan like godt bare krype til korset.

Middelmådig manager, i beste fall. Hakket over Hodgson dog.

Synd at han har fått den behandlingen han har fått dette året. Imo. så hadde han fortjent en sesong til her. Han har også fått slett behandling i Inter (kanskje litt mer fortjent), men i etterpåklokskapens navn var det kanskje ikke det beste valget for hans egen del (virker nesten som en del av Inter-spillerene er litt "mette"). Var vel en tidligere storspiller i Inter som akkurat gikk ut å sa at han mente Rafa hadde gjort alt rett, bortsett fra å kreve å forsterke deler av laget. Når han gjorde det, gikk det som det gikk.

Hvordan slett behandling mener du da? Rafa overtok et lag som vant alt forrige sesong, i år ligger laget an til å ikke vinne en dritt (syvende plass pdd, det vil si utenfor europaliga-spill tom. haha ...) Og om ikke det var nok har laget spilt forferdelig planløst; det offensive spillet har vært hasardiøst for å si det mildt. Og nei, jeg er ikke typen som krever at laget mitt skal spille flunkende offensiv fotball; resultatet går foran alt. Jamfør: If you win, it's a great result. If you lose, it's a terrible result. If you want entertainment, go to the cinema.

Lenke til kommentar

Benitez gjorde 3 store blemmer. Det kan beskrives med 3 ord.

Keane

Alonso

Aquilani

Det er nesten nok for meg. Samt de fantastiske taktiske byttene i slutten av kampene.

Latterlige ellevere mot antatt enklere motstand (spesielt på bortebane) kan også føyes inn. Sikkert en god del ting der, men jeg vil nå si at han gjorde en bummert med Arbeloa/Johnson også. Førstnevnte gikk fra en av ligaens beste høyrebacker i løpet av 08/09 sesongen, og var i motsetning til Johnson god defensivt. Men vi selger han for småpenger å regne og bruker 170 mill på en erstatter som egentlig ikke er noe bedre (offensivt ja, bakover aldri verden). Vi har også Dossena vs Riise tingen. Kanskje greit Riise gikk, men idiotisk å hente Dossena for 80 mill.

Lenke til kommentar

Det var på tide at Moratti fikk ut fingeren og sparket Rafa. Han gjorde det altfor dårlig og hadde gode forutsetninger for å lykkes. Heldigvis tror jeg ikke det er mange av dere som seriøst ønsker Benitez tilbake i managerstolen for Liverpool. Det er derimot lov til å savne han. Rafa viste følelser for klubben og supporterne og virket som han genuint var interessert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Og han tar med seg 62 millioner. Sett på maken. Jaja, det er da økonomiskt gunstig for Benítez og kjøre klubber ned i grøfta. Hvor mye var det han fikk med seg fra Livepool ?

Lenke til kommentar

Det var på tide at Moratti fikk ut fingeren og sparket Rafa. Han gjorde det altfor dårlig og hadde gode forutsetninger for å lykkes. Heldigvis tror jeg ikke det er mange av dere som seriøst ønsker Benitez tilbake i managerstolen for Liverpool. Det er derimot lov til å savne han. Rafa viste følelser for klubben og supporterne og virket som han genuint var interessert.

Bra innlegg.

Lenke til kommentar

Det var på tide at Moratti fikk ut fingeren og sparket Rafa. Han gjorde det altfor dårlig og hadde gode forutsetninger for å lykkes.

Etter bragden til Mou året før og manglende spillerkjøp i sommer kan man vel understreke at forutsetningene var dårlige. Det i samband med en dårlig pre-season ettersom alle kom sent tilbake fra Afrika.

Rafa hadde alt å tape ved å påta seg alt det ansvaret Mourinho ga sin etterfølger.

Er det en riktig avgjørelse? Høyst usikkert. Inter har vaklet i altfor stor grad, men vinner man de 2 hengekampene ligger man bare 7 poeng bak Milan. 7 poeng er ingen verdens ting i Serie A.

Jeg har like god tro på Inter nå som i sommer. Det er ikke takket være Benitez, Moratti eller Inter, men de 19 andre klubbene i Serie A. Det skal ikke mye til før et maskineri begynner å gå, og når det først går, kan det gå lenge.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sånn sett kan man si at forutsetningene ikke lå til rette for Rafa, men laget han tok over var på ingen måte dårlig. Det jeg har sett av Inter i år har ikke holdt mål, men som sagt hvis de vinner de to hengekampene så er de fortsatt med. Jeg har dog ingen tro på at Benitez skulle snudd skuta og de fleste Inter-supportere jeg kjenner har vært misfornøyd med han, nå ble de selvsagt bortskjemt forrige sesong.

Edit: Jeg har null tro på Inter, men det hadde jeg heller ikke før sesongen. Zlatan slår aldri feil.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Nå ble de selvsagt bortskjemt forrige sesong.

Tror det ligger endel der, forutinntatte som få.

Jeg har null tro på Inter, men det hadde jeg heller ikke før sesongen. Zlatan slår aldri feil.

En skade på Zlatan eller et par dårlige kamper fra Svensken så hangler Milan som før. Nå får de vel en ny dimensjon med Cassano, forhåpentligvis tar ikke han opp for mye plass fra Zlatan. Folk babler om en vinn-vinn situasjon, men det er en tapside ved denne overgangen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...