Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Schalke vurderer å legge inn et bud på 3,5 millioner euro for Christian Poulsen.

TMW''

Kjære Julenissen.

Dette er mitt juleønske for i år. Ja, jeg vet, har muligens ikke vært det snilleste barnet i år, men all is fair in love and studier. Håper du tar mitt ønske under vurdering.

Hilsen din venn, Danielzu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

''Schalke vurderer å legge inn et bud på 3,5 millioner euro for Christian Poulsen.

TMW''

Kjære Julenissen.

Dette er mitt juleønske for i år. Ja, jeg vet, har muligens ikke vært det snilleste barnet i år, men all is fair in love and studier. Håper du tar mitt ønske under vurdering.

Hilsen din venn, Danielzu.

Du fikk en pluss, men hvorfor Schalke? Sliter ikke de nok for tia ? :p

Lenke til kommentar
- Det begynner å føles mer som mitt lag. Men det er fortsatt ikke et lag jeg har satt sammen selv. Det ønsker jeg å være klar på. Jeg tok over dette laget, og har ikke gjort så mange forandringer. Jeg hentet inn Konchesky på venstreback, Raul Meireles erstattet Javier Mascherano, og Joe Cole og Christian Poulsen kom inn samtidig med meg. De andre spillerne har jeg arvet, understreker Hodgson til Telegraph.

Fact: Av de som har kommer inn er det bare Meireles som har vært i nærheten av Liverpool-kaliber.

Folk kalte Rafa dårlig på overgangsmarkedet.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nå ja, de fleste mente Liverpool hadde gjort en kupp da de sikret seg Joe Cole. De fleste var også nær ekstase da Meireles ble klar. At Joe Cole ikke har innfridd enda, kan vi ikke klandre Hodgson for. Kjøpet av Christian Poulsen derimot var jo dømt til å gå galt, selv de uten noe som helst fotballkunnskap kunne se dette lenge før han hadde spilt en eneste kamp for oss.

Joe Cole har jeg forresten fortsatt tro på kan bli god for oss.

Lenke til kommentar

Når var egentlig Joe Cole så god at han forsvarte en førstelagsplass over lengre tid? I West Ham. I Chelsea var han aldri en nøkkelspiller, og han kunne helt sikkert forlatt klubben tidligere dersom noen var villige til å kjøpe ham, men jeg tror ikke noen var villige til å bruke penger på å hente en så ustabil spiller såpass dyrt som det ville blitt å hente han fra Chelsea. Virket ikke akkurat som om Chelsea var desperate etter å beholde ham heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...