Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 ''Schalke vurderer å legge inn et bud på 3,5 millioner euro for Christian Poulsen. TMW'' Kjære Julenissen. Dette er mitt juleønske for i år. Ja, jeg vet, har muligens ikke vært det snilleste barnet i år, men all is fair in love and studier. Håper du tar mitt ønske under vurdering. Hilsen din venn, Danielzu. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Full på d.no, godt tegn på at du har med dame hjem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 fttifælvete. legger meeg jeg n, attta. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Full på d.no, godt tegn på at du har med dame hjem. Han bommet på Skravletrådend og TIA, ikke verre Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Haha, god natt, Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 ''Schalke vurderer å legge inn et bud på 3,5 millioner euro for Christian Poulsen. TMW'' Kjære Julenissen. Dette er mitt juleønske for i år. Ja, jeg vet, har muligens ikke vært det snilleste barnet i år, men all is fair in love and studier. Håper du tar mitt ønske under vurdering. Hilsen din venn, Danielzu. Du fikk en pluss, men hvorfor Schalke? Sliter ikke de nok for tia ? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Dere har også lyst til å bytte Poulsen mot Parker... Latterlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Kunne gjerne bytta Poulsen mot en fin busk for min del. Gjør samme nytta. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Busken ville hatt færre feilpasninger.... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Kunne gjerne bytta Poulsen mot en fin busk for min del. Gjør samme nytta. Bytt han heller i et grantre så kan spillerne som runder han synge julesanger. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Hva med å bytte han mot Huntalaar?, da er Shalke greit zu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Er uetisk nok å kreve penger for Poulsen, men å bytte han med en annen spiller er så riv ruskende slemt at jeg ikke makter tanken engang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Vi kan jo bytte han med Raul... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Roy Hogdson: "Dette er ikke mitt lag!" Og takke faen for det. Tør ikke tenke på hvordan det kommer til å se ut når han "får satt sitt preg på Liverpool". Grøsser. Endret 20. desember 2010 av Termo 3 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Det vi hører konstant fra Roy sin side er forbanna unnskyldninger blir jo bare for teit -.- Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 - Det begynner å føles mer som mitt lag. Men det er fortsatt ikke et lag jeg har satt sammen selv. Det ønsker jeg å være klar på. Jeg tok over dette laget, og har ikke gjort så mange forandringer. Jeg hentet inn Konchesky på venstreback, Raul Meireles erstattet Javier Mascherano, og Joe Cole og Christian Poulsen kom inn samtidig med meg. De andre spillerne har jeg arvet, understreker Hodgson til Telegraph. Fact: Av de som har kommer inn er det bare Meireles som har vært i nærheten av Liverpool-kaliber. Folk kalte Rafa dårlig på overgangsmarkedet. 5 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Nå ja, de fleste mente Liverpool hadde gjort en kupp da de sikret seg Joe Cole. De fleste var også nær ekstase da Meireles ble klar. At Joe Cole ikke har innfridd enda, kan vi ikke klandre Hodgson for. Kjøpet av Christian Poulsen derimot var jo dømt til å gå galt, selv de uten noe som helst fotballkunnskap kunne se dette lenge før han hadde spilt en eneste kamp for oss. Joe Cole har jeg forresten fortsatt tro på kan bli god for oss. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Dere kan forresten bare glemme å se kamp på boxing day. Blackpool borte = Avlyst. Håper det laget snart trekkes i poeng. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Når var egentlig Joe Cole så god at han forsvarte en førstelagsplass over lengre tid? I West Ham. I Chelsea var han aldri en nøkkelspiller, og han kunne helt sikkert forlatt klubben tidligere dersom noen var villige til å kjøpe ham, men jeg tror ikke noen var villige til å bruke penger på å hente en så ustabil spiller såpass dyrt som det ville blitt å hente han fra Chelsea. Virket ikke akkurat som om Chelsea var desperate etter å beholde ham heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Fotball skal jeg se uansett, bare jævlig kjipt at den kampen også blir avlyst. Ødelegger jo mye av jula dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå