Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alonso har aldri vært i nærheten av Gerrard. Gerrard har evnen til å løfte laget i tunge tider og avgjøre kamper på egen hånd. Men for all del, Alonso er en veldig god spiller og var stor i sin første sesong. Syns han har tapt seg med tiden da, selv om han har blitt bedre bakover og mer moden.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Gerrard har evnen til å løfte laget i tunge tider og avgjøre kamper på egen hånd.

9119680[/snapback]

Nettopp! Alonso har vel aldri avgjort kamper nærmest på egenhånd, slik Gerrard ofte har gjort. Synes sesongen til Alonso var sånn midt på treet, men på slutten av sesongen var han imidlertid helt fantastisk. Da var han banens beste i kamp etter kamp, med et briljant overblikk, pasninger, finter og driblinger. Tipper at disse kampene reddet ham fra å bli solgt i sommer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Reina satte ny clean sheets-rekord.

9105611[/snapback]

Hmm, ikke for å kverulere, men;

Longest consecutive run without conceding a goal in the league: 1,025 minutes, Petr Cech (for Chelsea, 2004-05)

Most clean sheets in one season: 24, Petr Cech (for Chelsea, 2004-05)

Er forøvrig enig med Hyrlen (damn, enig med en Man Utd-supporter, den var ny).

9114924[/snapback]

On 16 April 2006 Reina celebrated his 50th appearance for Liverpool by keeping a clean sheet against Blackburn Rovers F.C.. As a result he holds a Liverpool record for the fewest number of goals conceded by a 'keeper in their first fifty games. The previous record was held by Ray Clemence in 1970–71 for conceding only 32 goals, while Pepe conceded only 29.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg nevnte ikke hvilken clean sheets-rekord, fordi folk som ikke har peiling gjerne på anta at han innehar PL-rekorden (en rekord han forøvrig er fullt kapabel til å slå).

Lenke til kommentar
Jeg nevnte ikke hvilken clean sheets-rekord, fordi folk som ikke har peiling gjerne på anta at han innehar PL-rekorden (en rekord han forøvrig er fullt kapabel til å slå).

9122670[/snapback]

Nei men han trodde :hrm:

yeye. At han er kapabel klart det, men beror vel mye på flaks og godt forsvar/lag for slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I går satt jeg på vorspiel og prøvde å overbevise to Arsenal-supporter og en United-supporter om hvor viktig Finnan er for oss og det faktum at han faktisk er en av PLs beste høyrebacker. Jeg holdt på å klikke, for de nektet å høre, men jeg måtte bare innse at de oppførte seg som ignorante idioter som ikke klarer å se objektivt på fotballkamper.

Lenke til kommentar
Vel, nå er ikke Finnan mer viktig enn en høyreback kan være da. Et lag faller sjeldent sammen grunnet mangel på en høyreback.

9123232[/snapback]

Hører man om "å terrorisere" i fotball er det som oftest en back som blir terrorisert. Mange eksempler på lag som faller sammen pga en dårlig back.
Lenke til kommentar

Benitez bekrefter bud på Heinze...

Ser ut til at dette skal løses med advokater. Jeg hadde fortrukket Baines/Chiellini framfor Heinze, men Rafa vet nok hva han gjør. Selv om de to andre er yngre og har stort potensiale. Jeg håper på at ikke Heinze blir et bomkjøp og vi får ham opp i form, slik at han spiller som han kan...

Dette med Finnan er også svært bra, men hvem har vi som reserve på høyrebacken? Arbeloa?

Lenke til kommentar
Vel, nå er ikke Finnan mer viktig enn en høyreback kan være da. Et lag faller sjeldent sammen grunnet mangel på en høyreback.

9123232[/snapback]

Hører man om "å terrorisere" i fotball er det som oftest en back som blir terrorisert. Mange eksempler på lag som faller sammen pga en dårlig back.

9124256[/snapback]

Forskjell på at et lag har et svakt ledd og at en hel midtbane/forsvar f.eks ikke fungerer grunnet et dårlig defensivt anker.

Å hva er det med det at Heinze gjorde en dårlig sesong ifjor? Greit han hadde noen små dårlige kamper etter skaden, å fikk ikke helt til stopper rollen mot Milan og Kaka (sjokk). Ellers var han strålende, gir alltid 100% å er trygg med ballen i bena.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Kjenner mange Man Utd suppotere som mener at han var elendig i forhenværende sesong. At han nå linkes til Liverpool fører jo til at han spilte enda dårligere. Uansett, hvorfor skal vi kjøpe en spiller som ikke engang er et førstevalg hos en rival? Rart.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Liverpool vurdere å ta Heinze-saken til retten. De har gitt ett bud, og selvfølgelig fått et avslag. Er virkelig de så sneversynte at de faktisk tror at United vil selge en tipp topp spiller til en konkurrent?

Og, har de egentlig noe som helst grunnlag for å ta det til retten?

Lenke til kommentar
Kjenner mange Man Utd suppotere som mener at han var elendig i forhenværende sesong. At han nå linkes til Liverpool fører jo til at han spilte enda dårligere. Uansett, hvorfor skal vi kjøpe en spiller som ikke engang er et førstevalg hos en rival? Rart.

9126217[/snapback]

Rafa må se noe spesielt i ham... Kanskje det at han vil til Liverpool så sterkt? Eller det at han gir alt for laget, som Torres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...